hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du lagt merke til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du lagt merke til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 20

Tone_

Skrevet - 09/06/2006 :  09:01:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Silje: du glemte å nevne mitt første brukernavn også (Tone og Svarten).....
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  09:09:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ina er kjempegrei, møtt henne jeg skjønner dere.

Og Andrea er supersnill, og er en utrolig flink rytter med en utrolig flink hest ;D

Ellers så syns jeg alle her inne er spesielle på sin egen måte ;D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 09/06/2006 :  10:00:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hehe, ja. Jeg står på krava!

Skriver jo en del her inne. Men har vært litt mindre aktiv den siste måneden. Blir fort glemt gitt;)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 09/06/2006 :  10:09:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehe, ja. Jeg står på krava!

Skriver jo en del her inne. Men har vært litt mindre aktiv den siste måneden. Blir fort glemt gitt;)

Opprinnelig postet av carambee

Det kan være en fordel noen ganger det også... Å bli fort glemt mener jeg
Gå til toppen av siden

kokkolokko

» VIP

Skrevet - 09/06/2006 :  10:10:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ble også glemt.Men da jeg er en veldig tilgivende sjel er ikke det noe problem.

Shkåll folkens!
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  10:22:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tenkte å skrive litt om alle. Men siden ingen har skrevet om meg, så tar jeg et hint. Jeg gidder ikke være her lenger! Synes jeg har masse innlegg her. Men utrolig nok er det ingen som husker på meg.
Opprinnelig postet av carambee

Jeg har da ikke blitt nevnt jeg heller før jeg posta her inne selv, men det er da ikke noe å ta på vei for? Dessuten fant du jo ut at du var blitt nevnt. Vi får se på det sånn at vi er så mye på forumet så folk blir så vant med oss at de ikke tenker på og nevne oss en gang, fordi vi er slik en selvfølge
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  10:24:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg slettet innlegget mitt, da det tydligvis ble for vanskelig å se det positive i å prøve å samle alle. Jeg har det lagret på data, siden det tok meg en god halvannen time å lete gjennom forumposter, søke på brukere, prøve å være diplomatisk og positiv mot alle.

Jeg synes det er ganske leit at når en først prøver å gjøre noe som skal være utelukkende positivt, så virker det som om folk henger seg opp i hvem som trykket på lagreknappen og at det derfor bare skal tolkes negativt. Da er faktisk ikke HM så voldsomt hyggelig lenger.

Redigert av - Silje-og-Tindra den 09/06/2006 10:56:18 Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  10:53:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg er nesten overasket at det faktisk er 2 som har nevnt meg.. overaskende..

jeg velger og la vær og nevne navn med fare for og glemme noen (ør som jeg er) .. men dere er alle med og gjøre dagen litt mer spennende!!!

STÅ PÅ JENTER!! (øhh gutter er det vel ikke noen av så vidt jeg har fått med meg)

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 09/06/2006 :  10:57:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg slettet innlegget mitt, da det tydligvis ble for vanskelig å se det positive i å prøve å samle alle. Jeg har det lagret på data, siden det tok meg en god halvannen time å lete gjennom forumposter, søke på brukere, prøve å være diplomatisk og positiv mot alle.

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Hva for noe
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  11:10:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
ÅHH... jeg glemte en av de veldig viktige her: ILDFUGLEN!!! beklager

Ildfuglen er et vandrende leksikon! Spesielt når det handler om russiske og østeuropeiske Personer/historie/hesteavl og språk! hun vet veldig mye og lurte ført på om hun var en gammel dame på 70, men nei.. ung og sprek med et stort hode.
Dessuten er Ildfuglen veldig interessert i Akal Tehke (kommende avler) og har og stor kjennskap til Frieserhest som jeg selvfølgelig setter stoor pris på!

Her er flere jeg har tenkt på i løpet av natta:

Kross: beklager.. Fjordinggal som har spammet MIX med bilder av Kross i massevis, og det gjør selvfølgelig ingenting for det er en flott guling!!

Eikdokka!! Long time no see?? Hvor er du?? Eikdokka er veldig flink på triks og hestekunster! Skiver og saklige innlegg, men det er blitt få av dem i det siste!!??

Lene: Fornuftig jente som kan kjefte litt på umodne innlegg, føler deg og Guro er veldig like?? Jeg blander dere litt...

Wenche=) Du er heller ikke glemt... Gode innlegg fra deg!!

Mariie: NH entusiast som vi og ser lite til for tiden :(

Lene&Dagmøy og Ida&Fjellvåk: Dette er to lokale unge jenter fra Vikedal/Sandeid som jeg håper jeg kommer til å se mere til i fremtiden. Jobber for harde livet med NH og stiller mange gode spørsmål..

MP & Nehemyah Mulan: En gammelklok jente med moralen i orden.. veldig ulik meg men bra med forskjellige synspunkter på livet!

*littledevil: Hun er en liten frekkas på den gode måten, masse morsomme innlegg!!

Wulfi: ROSA!!! Dette er en pink lady med hang til tinker og frieserhester. Hun har mann og barn og kjører rosa bil og elsker alt rosa. Og hun er fra Haugesund/Sveio

Stjerneskudd: Har den flotteste kaldblod/Døl??? jeg har sett..

MIX: Dette er en av bigbrotherne... de slår hardt ned på usaklige prevensjonsinnlegg fra sånne som meg. Vi er vist ikke alltid enige, men bra og ha når det blir for hett her inne.. Og jeg vet hvem som sitter bak denne profilen og!!! ha ha..

pre-arab: Jeg vet du avler svarte arabere.. øhh, ja..

Korumdalen_Frieserstall og MN&Marinus: Frieserentusiaster som IKKE må glemmes.. Merete er forresten veldig tøff!!

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  11:11:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
What.. Silje... why??? Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  11:12:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Hva for noe

Opprinnelig postet av BirgitteogVickie

Neimen hvorfor det da? Syntes dere hadde vært kjempeflink og fått med mange!!
Tror jeg skal starte en missunnelsestråd
Hjelpe meg.....

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  11:38:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg syns ikke det er noen vits i å klage på at man ikke blir nevnt jeg, for jeg håper og tror at man blir satt pris på allikevel! Selvfølgelig ble jeg glad for at Øydis nevnte meg, men "fame" er kanskje ikke det viktigste..?
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 09/06/2006 :  11:55:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Jeg var faktisk veldig imponert over ditt innlegg Silje!
Så ut som om du hadde gjort en god jobb!

Om det er til meg det med at det ikke er noe å klage over osv. Så ta mitt første innlegg i tråden med en klype salt.
Det var ikke sååå seriøst ment. Dere blir ikke kvitt meg så lett, hehehe

Var bare det at jeg stussa over at bare en huska meg. Når jeg skriver såpass mye med mange av de her inne. +at jeg lurer fælt på hva slags oppfatning folk har av meg
Når det er sagt så hadde nok sikkert noen blitt skuffa om jeg laga liste også. Det er jo ikke lett å huske alle på en gang:)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  12:02:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Nei, det var ikke spesielt til deg altså Carambee Og jeg skjønner jo at folk gjerne vil bli nevnt i slike sammenhenger, men jeg sier som jeg sa i forrige innlegg, "fame" er ikke alt, og man blir sannsynligvis satt pris på allikevel!

Redigert for å si at jeg kanskje syns det var litt rart at jeg ikke ble nevnt mer heller, selv om jeg muligens er litt ny (selv om jeg nå har skrevet opp i mot 600 innlegg, og da flere hver dag den siste måneden!). Så jeg kan forstå frustrasjonen din Carambee (om man kan kalle det det), i og med at du har skrevet dobbelt så mye som meg her! Men vi blir vel satt pris på likevel Jeg setter hvertfall veldig pris på dine og andres innlegg!

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 09/06/2006 12:05:31 Gå til toppen av siden
Side: av 20 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.