hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Brodering *bilder*
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Brodering *bilder*
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  19:38:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Harneshaug, skrifttypen heter Black Changery Border, fra Horze, som sagt Syns også den ble ganske så fin!

Opprinnelig postet av Ferrari & Miriam

Tusen takk! Skal bestille ulldekken til gamle "knirke-mora" mi, da vil jeg ha slik skrift, den var kjempefin. Igjen, takk skal du ha!!!

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

viblaa

Skrevet - 04/06/2006 :  21:20:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideviblaa  Svar med kopi av melding
Er det noen forkskjell på broderingskvaliteten etter kva stoff ein broderar på?

Eg skal ha logo brodert på jakker/shabrak/diverse, noen erfaringar med bra firma for det?
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  22:27:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
veldig fornøyd ed horze, har også en fra hooks, og den er heller ikke ille, men foretrekker horze..
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 04/06/2006 :  23:00:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lino - akkurat det samme ulldekkenet har jeg, og det er de beste dekkenene jeg har til hestene mine Har brukt dem gjennom hele vinteren, utrolig gode og varme.

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Likte godt Birk sitt jeg også, men har ikke orket å bruke det på Sharmis etter at Birk døde. Skal bestille et likt til Sharmis da.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  23:41:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Vil ha Vinnie`s navn brodert på shabracken hennes, men er litt usiker på hva det skal stå :P
Bare Vinnie, Hollvinni eller Victoria og/& Vinnie?

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  23:53:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Lino - akkurat det samme ulldekkenet har jeg, og det er de beste dekkenene jeg har til hestene mine Har brukt dem gjennom hele vinteren, utrolig gode og varme.

Likte godt Birk sitt jeg også, men har ikke orket å bruke det på Sharmis etter at Birk døde. Skal bestille et likt til Sharmis da.

Opprinnelig postet av lino

Huff, ja det forstår jeg veldig godt.. Det er ikke enkelt og ta i bruk noe som har tilhørt annen hest på det viset..
Men nå selger Skoies dem for kun kr.399.- (full pris kr.569.-), så nå er det en god anledning til og få seg knalldekken til billig penge

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  00:04:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sjabrak brodert fra Horze..Billig og ble gjort med engang, tok bare noen minutter Jeg har også FinnTrack(?) sjabrakk, og min er ikke ødelagt enda, og jeg har brukt den mye :o)

*Grave fram ett bilde* litt langt fra men...

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  00:34:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
jeg har en shabrak fra horze.. kjempe fornøyd med den..

så har jeg en hvit en med navnet til meg og hesten som jeg kjøpte på hest 2004.. men husker ikke hvilken butikk det var..den er fra heimer, den er også grei.. skulle vel heller hatt "team oss" i stedet for hesten sitt navn men.. ja ja.. sånn ble det nå...

den fra horze var super billig da.. og kom kjapt...

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  01:37:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Men nå selger Skoies dem for kun kr.399.- (full pris kr.569.-), så nå er det en god anledning til og få seg knalldekken til billig penge

Oj, det visste jeg ikke. Må bestille et da, ja.
Men det ser ut som de koster gammel pris dersom man bestiller med brodering? Må sende en epost og spørre.

Liz & Sharmona

Redigert av - lino den 05/06/2006 01:40:35 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  10:00:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja send dem en mil og hør, men selv tror jeg de sikkert bare har glemt og sette prisen ned på nettsiden der. Og går ut fra at det koster kr.399.- + broderingen :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  12:06:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Har sendt nå - skal gi rapport når jeg har fått svar!
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:06:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Horze er helt overlegen her; både på pris, skrifttyper, farger og fasonger.

Har masse brodert utstyr fra Horze
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  22:40:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Tok noen bilder av broderingene eg har fra Horze:

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  14:44:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Jeg har enda kun bestilt en schabrak med brodering, og den bestilte jeg fra Skoies. Ble veldig fornøyd:

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  16:23:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm, kanskje Horze har tilbud på brodering når de åpner butikk i Trondheim? Har bestandig hatt lyst på brodert schabrak/dekkken o.l. Kanskje dette er sjangsen ;)
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.