hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fluemaske
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Fluemaske
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  16:54:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Hat tenkt å kjøpe slik fluemaske til hesten min, går med grime på bietet, er like nedenfor på jordet i stallen dette så er ingen plasser man kan sette seg fast, men tenkte å investere i fluemaske pga alle fluene og Garsy har ikke sååå lang pannelugg, har nå fluejager.... Har dere noen tips? hvprdan er bevegeligheten på disse? Kan hesten få åpnet og lukket munnen uten å bli forstyrret??
Garsy du er verdens beste!

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 10/06/2006 :  17:01:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Ein sånn en? http://www.bole.no/butik/nbole.taf?_function=home Bla litt nedover
Bevegligheten vet eg ikkje mye om, men det burde vel gå bra? stakkars Garsy, fluer er ikkje kjekt!

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 10/06/2006 :  17:02:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anbefaler fluemaske fra bucas...
Trengs ingen grime el no, og den kan festes på Bucas fluedekkenet...

Her er en litt små slapp Honey med Bucas masken sin...

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  17:04:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
Skoies har en som er veldig bra.
Koster bare 69 kr

den kan festes uten grime

Redigert av - Karoline og Funa den 10/06/2006 17:10:02 Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  17:51:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg anbefaler også Bucas hetten. Lita får gnagsår over øynene av de stive fluehettene, Bucas er den eneste som er myk nok. Den gnagde på kjevebeina, men det fikset jeg lett med å sy på en pus. Og så er den litt ustabil, men det fikses også lett ved å flette den fast i manen, eller på et dekken/ei grime.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  17:52:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Har vært veldig fornøyd med den fra skoies. Ikke noe hinder på noen måte, bare fryd og gammen. En gang klarte pånnis å komme seg ut av den, men det var vel antagelig bare jeg som hadde festa den litt dårlig eller noe. Veldig fornøyd :) Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  18:15:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
kjøper fluemaske for å unggå å ha på grime, sett bucas sine, men haaater bucas, såg noen på hooks med slik tattsittende stoff, hva med disse? hva lyseblå, legger ikke ut noen link for kommer sikkert bare til forsiden.. kan prøve men ... er slik aussie fluemaske spesial...
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  19:12:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
En slik en? Aner ikke hvordan de er, men så ut som om de satt bra. Men som sagt, skoies sine funker også uten grime (skal ikke si at jeg har prøvd det men). Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 10/06/2006 :  19:14:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kjøper fluemaske for å unggå å ha på grime, sett bucas sine, men haaater bucas, såg noen på hooks med slik tattsittende stoff, hva med disse? hva lyseblå, legger ikke ut noen link for kommer sikkert bare til forsiden.. kan prøve men ... er slik aussie fluemaske spesial...

Opprinnelig postet av Asa Garsy

Hei!
Ikkje at eg har noe med det men, trenger du ikkje hetta NÅ? Hooks er jo kjent for sine seine leveringstider. bedre å kjøpe en i bole eller Skoies, resten vet eg ikkje mye om levering osv...

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  19:43:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Rettelse; Skoies sin koster 99 kroner=P Ja kan prøve en slik.... Om jeg ikke tar tyren til den lokale hestebutikken i samma bygda som jeg bor i da=P

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  20:58:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Rettelse; Skoies sin koster 99 kroner=P Ja kan prøve en slik.... Om jeg ikke tar tyren til den lokale hestebutikken i samma bygda som jeg bor i da=P

*høhø* Noen rir på hest, Asa Garsy rir på tyr
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  22:14:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Asa Garsy: Hvorfor hater du Bucas? Den fluehetten er faktisk noe av det beste jeg har vært borti. En på stallen som hadde den fra Skoies, og den virket grei nok. Men ikke i nærheten av mykheten og kvaliteten på Bucas.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  23:35:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg trenger også maske, siden Kenzo bare blunker og blunker 100 ganger i minuttet med fluepannebånd Tenkte å prøve den fra Hööks, den med lilla kant, for den så veldig behagelig ut!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  00:24:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Ang bucas; har flere dekken som er helt forferdelig passform, transpirt sokker som ikke er hele,bare etter 1g bruk, toppen 10 min på henger.. ikke urolig hest...

Turen, ikke tyren... ble en liten skriveleif der gett

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  00:45:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Den koster 69
den er på tilbud
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  00:54:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av MagicHoneyEye

Hvorfor tenker jeg alltid på KKK, når jeg ser en hest med hvit eksemdekken med hvit fluemaske???

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.91 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.