hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Brodering *bilder*
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Brodering *bilder*
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lopke

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  17:30:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvem har best brodering på hesteutstyr? pris? Kvalitet? Bilder!!!

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  17:45:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig fornøyd med broderingen min på shabraken til Cisco (ikke det at jeg får brukt den nå mer, men..). Fikk den brodert på horze, husker ikke helt hvor mye det kosta, mener det var rundt 160,- for brodering på begge sider. Det tok ikke lange tiden heller. Har ikke noen klare bilder av det, det nærmeste jeg kommer er dette. Kan få tatt bedre bilder om du vil se.. :) Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  18:10:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Broderi er gøøøy! Har brodert dekkener og jakke og en haug med shabraker ;)

Jeg er også fornøyd med Horze :) Men ikke på FinnTack-shabrak, de blir fort bleika (ikke noe galt med broderinga, men selve shabraken...)
Ellers synes jeg Skoies er bra! De leverer superraskt :D

Har ikke noen bilder, dessverre... men jeg har ikke opplevd at det "avviker" fra det som vises på nettsidene.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  18:24:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Horze har de beste etter min mening.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/06/2006 :  18:29:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Horze har de beste etter min mening.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Helt enig.
Bilde kommer straks. BRB. *løper for harde livet opp til stallen*

Sånn, hehe ^^,

Jeg har en sjabrakk i grønt. Med svart/grå skrift.
Fikk den, en slags "gave", så i følge meg er det idiotisk at det står "og Kristine" Tåskete.
Om jeg skulle bestilt så ville jeg skrevet bare navnet på hesten.

Fin og nedstøvet ja..

Redigert av - Bustetrollet den 03/06/2006 18:43:47 Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 03/06/2006 :  18:40:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt enig med Anette her..eg bestilte en finn-tack sjabrack med broderi fra horze,og etter kun få ukers bruk var sjabracken helt missfarget og stygg.Man kunne se tydelig skille fra der hvor salen hadde skygget,og der solen hadde kommet til.Det var veldig skuffende,for broderingen og det var jo fint..men var ikke mye poeng i det når resten av sjabracken var ødelagt. Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  19:43:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
fornøyd med Horze

Var usikker på hvor stor størrelsen "stor" var da jeg bestilte, men, det ble stort nok, større en jeg hadde trodd

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  20:46:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Er også veldig fornøyd med Horze; har brukt dem et par ganger. Var også med en venninde utenbysfra som skulle kjøpe diverse, blant annet en schabrak med brodering. Dessverre var symaskinen ødlagt den dagen, men så vidt jeg vet fikk hun ettersendt gratis.

Kommer til å bruke Horze for brodering selv.
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 03/06/2006 :  20:52:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg fikk et brodert ulldekken til jul til gamle hesten min, det var fra Skoies og jeg likte det kjempegodt!

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  21:06:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har brukt både horze og lillestrøm hest og hund og er fornøyd med begge egentlig. Kommer nok til å benytte meg av en av dem hvis jeg skal brodere...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  21:10:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Er kjempefornøyd med Horze sin brodering,har nesten alle mine broderte ting derifra.Finn Tack sjarbrakene mine har ikke falmet,men eg greide å ødelegge den ene blå i vaskemaskina da.Er visst ikke lurt å blande alle regnbuens farger inni maskinenxD
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 03/06/2006 :  22:53:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Denne schabracken har jeg bestilt hos MinHestebutikk (bildet ble tatt fordi salen skal selges, derfor er den i fokus, og ikke skriften selv om det er det som er debatten)

Ellers har jeg bestilt broderte schabracker også fra Horze, Skoies og Lillestrøm Hest og Hund. Like fornøyd fra alle steder. Men utenom så er vi så heldige at vi har en "sydame" et kvarter fra oss. Hun broderer på alt, både nytt og gammelt. Og det er litt greit når vi har noe vi liker, men vi vil bare fornye det litt. Eller vi vil gi noe i gave osv. Og da betaler vi jo bare for broderingen (normal pris, samme som andre steder) og slipper porto osv.

redigert pga bilde ble så stort....

Redigert av - TORHILD den 03/06/2006 22:57:57 Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 03/06/2006 :  23:53:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er også fornøyd med Horze, bestilte fleecedekken derfra med brodering og syns det har holdt seg bra med tanke på at det var et billig dekken.
Bestilte salovertrekk fra minhestebutikk og fikk brodert navnet på hesten på ene siden og er fornøyd der også.
Har prøvd brodering fra Skoies også på heldekkende fleecedekken og er fornøyd der også, eneste er at jeg kunne ha valgt større skrift men det går jo på meg og ikke dem

Fikk sendt ene antikk schabraken til brodering i sverige og den er jeg kjempe fornøyd med, fargen holder, selv etter flere vasker

Har schabrak, Y-brystreim og pannereim med navn på

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  02:15:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ferrari og Miriam; Husker du hva den skrift-typen heter? den var kjempefin!!!
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  10:32:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Lino - akkurat det samme ulldekkenet har jeg, og det er de beste dekkenene jeg har til hestene mine Har brukt dem gjennom hele vinteren, utrolig gode og varme.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  10:56:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Harneshaug, skrifttypen heter Black Changery Border, fra Horze, som sagt Syns også den ble ganske så fin!

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.