hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hooks nettbutikk igjen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hooks nettbutikk igjen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

amadeus+

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  16:14:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg trenger en del utstyr litt kjappt, og vurderer å bestille fra Hööks da de er den eneste nettbutikken som har noen av tingene.

Så lurer jeg veldig på.. Hvor fort kan jeg forvente å få tingene i posten? Har hørt så mye forskjellig, og mye negativt om dem i det siste

(Tidligere Line Kristine)

Leikas

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  16:23:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Rundt 2-3 uker?!
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  16:24:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Når jeg bestiller har det andri gått lenger enn et par uker, om de har hatt alt inne på lager. Vet at mange andre har slitt med og få det de har bestilt, til en akseptabel tid. Men jeg har til dags dato aldri hatt det problemet.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  16:42:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Sist jeg bestilte gikk det nærmere 6 mndr.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  16:42:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har på det lengste ventet 6 mnd (og da avbestilte jeg tilslutt, så har ingen anelse hvor lenge jeg hadde måttet ventet), men vanligvis har det tatt 4-6 uker, noe som er altfor lang leveringstid til at jeg gidder å bestille derfra mer.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 02/06/2006 :  16:49:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hvis det står omgående under levering så har det bare tatt en uke til 10 dager når jeg har bestilt.
Hvis de ikke har varen inne tar det jo lenger tid. Synes det er rart at dere har ventet så lenge hvis varen var inne på lager...?

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  16:53:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Jeg har bestilt fra Hooks sikkert 8 ganger de siste årene, og aldri ventet lenger enn 10 dager... D står på ordreseddelen om de har varen inne, og når de eventuelt kan ettersende varer som ikke er på lager... Vil vel alltid være sånn på en nettbutikk at folk har gode og dårlige erfaringer. Skjønner folk som har ventet 6 måneder på utstyr da... Sykt! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  17:39:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg fikk mine varer fra hööks på under en uke..! Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  18:11:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det jeg ikke forstår er hvorfor dere går å venter på utstyret i 6mnd???
RIIING og snakk med dem, følg med når dere bestiller på nettet, det står oppgitt leveringstid om de ikke har varene på lager, går det lengre tid får man lapp i posten.
Jeg har aldri hatt noe problem, ringer alltid da det er per personlig og direkte, er blid på tlf og får alltid blide svar og hjelp. I og med at de sender fra sverige tar det lenger tid enn feks. Skoies som er helt fantstisk kjappe (-: Men jeg liker godt Hooks jeg..

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  20:35:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
har bestilt varer fra Hööks og Horze, og begge sender jo fra utlandet (sverige og finland). Hööks er de jeg har ventet lengst på, bortimot to måneder (og de hadde varene på lager), Horze tok vel to - tre uker (m/broderingsbestilling). All ventetid er lang ventetid når man venter på noe spennende

Men varene kom jo til slutt fra Hööks, og jeg var innstilt på lang ventetid. Om det er noe som haster vil jeg gi tydelig beskjed om dette, eller finne tilsvarende vare i en annen butikk.

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  21:25:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg hadde faktisk glemt at jeg bestilte det da pakken plutselig dukket opp etter seks mndr..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  21:56:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg trenger en del utstyr litt kjappt, og vurderer å bestille fra Hööks da de er den eneste nettbutikken som har noen av tingene.

Så lurer jeg veldig på.. Hvor fort kan jeg forvente å få tingene i posten? Har hørt så mye forskjellig, og mye negativt om dem i det siste

Opprinnelig postet av Line Kristine

Da velger du ikke Hööks. Der går det som regel et par-tre uker før varene er på plass. Minhestebutikk eller Skoies derimot..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  21:59:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Om du skal ha de kjapt, bør du nok velge noe annet enn Høøks.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

PonniTeam

Skrevet - 03/06/2006 :  13:37:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Hei. Jeg mener at hvis du skal kjøpe hesteutstyr kjapt, så er Hööks veldig bra. Jeg mottok min pakke en uke etter bestilling og var svært fornøyd. Men det har også variert fra 1-5 uker. Også har det kunnet ta mnd! Men tviler på at du må vente så lenge.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  13:50:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Hei. Jeg mener at hvis du skal kjøpe hesteutstyr kjapt, så er Hööks veldig bra. Jeg mottok min pakke en uke etter bestilling og var svært fornøyd. Men det har også variert fra 1-5 uker. Også har det kunnet ta mnd! Men tviler på at du må vente så lenge.

Opprinnelig postet av Fjellværøya

Høøks er kjappe innimellom, men om man vil være sikker - velg noe annet.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  14:29:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
bole tok en dag!

hihi

bestilte kl 8 mandag

fikk det kl 14 tirsdag!

www.bole.no

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.