hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - God tone[^]
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 God tone[^]
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

nn

Afghanistan

Skrevet - 01/06/2006 :  14:55:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi er veldig flinke til å si i fra når det er ting vi ikke liker, og vi er kanskje ikke like flinke til å si i fra når noe er bra.

Jeg vil derfor meddele alle sammen om at jeg synes det er blitt veldig trivelig på Mix`en her på Hestemarked! Det er en god tone og vi er høfflige mot hverandre. Kjempefint!!!

-Azze-

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:13:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Innebærer cdet meg også??

For jeg er jo den som hele tiden er englebarnet

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:24:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Helt enig, nå er det supert! Og folk tør å si hva de mener allikevel, uten å bli misforstått. Det er viktig på et diskusjonsforum, siden det skal diskuteres! Ikke bare "jeg er enig, alle er enig" = ingen diskusjon.

Og dere er veldig flinke alle sammen, glad jeg har dere jeg! Fått svar på mye jeg lurte på siden jeg kom hit!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  20:08:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Masse flinke folk her..
Lærer masse..
Hva skulle vi gjordt uten mixen??
Finnes ikke bedre diskusjonsforum:)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 02/06/2006 :  09:14:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og du da, Carambee????? Du er ikke så aktiv om dagen, hva bedriver du tiden med? Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  10:03:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja det er et herligt miljø her inne =D
Har ikke vært inne på andre hesteforum, men ser ikke vitsen heller for min del. Jeg har lært noe helt utroligt av og være her inne :o)
Så masse ros til dere alle som skriver her inne på HM!! En herlig gjeng er det.. Og så er dere alle mine beste hestevenner...(Bare så dere vet det..)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 02/06/2006 :  11:09:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Innebærer cdet meg også??

For jeg er jo den som hele tiden er englebarnet

Opprinnelig postet av Azzesnuppa

Nei, alle andre bortsett fra deg, jeg bare glemte å si det
Neida, ALLE er så hyggelige så, og bidrar til morsomme debatter, vink og råd!
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  20:57:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, du kan spørre og få et svar, og alle er bare trivelige :) Selvfølgelig er vi uenige om ting også, men det kan jo alle være. Et kjempetrivelig forum :)
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  11:09:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
*Mari ELSKE hestemarked/mix'n* Jeg er totalt avhengig jeg
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  12:15:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Dagen er absolutt ikke den samme uten!

Trives utrolig godt innpå her og føler at jeg kan si det jeg har på hjertet uten å bli "halshugget". Noe som igjen fører til at jeg følet at jeg kan spørre de dummeste spørsmål uten å "skjemmes".

Dere er fantastiske! Støttende, dere backer opp, oppmunterer, sympaterer, mm.
Takk!

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  13:25:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Det er helt supert her! Og som Ane sier, dager er ikke den samme uten
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 06/06/2006 :  12:24:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vi er veldig flinke til å si i fra når det er ting vi ikke liker, og vi er kanskje ikke like flinke til å si i fra når noe er bra.

Jeg vil derfor meddele alle sammen om at jeg synes det er blitt veldig trivelig på Mix`en her på Hestemarked! Det er en god tone og vi er høfflige mot hverandre. Kjempefint!!!

Opprinnelig postet av BirgitteogVickie

Unnskyld at jeg tar det opp igjen, liker egentlig å legge slettede diskusjoner bak meg. Men syns du at du hadde en god tone og var høflig mot meg sist vi to diskuterte?

Er å sette inn en figur som illustrerer at du ville banke meg i hodet, og å si at en ikke passer i sitt yrke å være høflig?

Tone melone kaffekone
Redigert av - Tone_ den 06/06/2006 12:24:57 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  12:37:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er trivelig her jeg; iallfall mesteparten av tiden. Det er dog viktig å huske på at folk uttrykker seg forskjellig, og om en person tolker noe som kvasst og lignende, så behøver ikke det bety at det faktisk er det ;-)

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  13:12:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av BirgitteogVickie

Unnskyld at jeg tar det opp igjen, liker egentlig å legge slettede diskusjoner bak meg. Men syns du at du hadde en god tone og var høflig mot meg sist vi to diskuterte?

Er å sette inn en figur som illustrerer at du ville banke meg i hodet, og å si at en ikke passer i sitt yrke å være høflig?

Opprinnelig postet av Tone_

Tone, du må ikke ta alt så bokstavelig.. smileyene er litt sånn "svart humor" i hverdagen som understreker meningen dog ikke med mord ??
Jeg kan være ganske kvass jeg og, likeså Birre/Birgitte men det ligger ikke noe mer i det enn an man kan bli litt "engasjert".. og det skrevne ord kan virke mye mer alvorlig enn det egentlig var..

..tror jeg da i Birres tilfelle, sånn oppfatter jeg flere her på forum.. Det er jo litt gøy med smileyer som slåss.. ikke noe hat for det.

PS.. Kurre har smileydrept meg mange ganger!!!
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 06/06/2006 :  19:17:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tar alltid ting bokstavlig..
Jeg går faktisk ut fra at folk mener det de skriver, når de skriver ting til meg..

Disse figurene kan være morsomme de, men, (mulig jeg er hårsår), en skal være litt forsiktig med å bruke dem også. De kan lett skape misforståelser og få folk til å føle seg dumme. Særlig hvis de blir brukt i diskusjoner der det går litt hett for seg.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  19:43:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

mulig jeg er hårsår
Opprinnelig postet av Tone_

tja..

Jeg prøver vertfall selv å ikke overtolke alt som blir skrevet her.. Mye er veldig spontant..
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.