hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - God tone[^]
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 God tone[^]
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

nn

Afghanistan

Skrevet - 06/06/2006 :  20:44:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Vi er veldig flinke til å si i fra når det er ting vi ikke liker, og vi er kanskje ikke like flinke til å si i fra når noe er bra.

Jeg vil derfor meddele alle sammen om at jeg synes det er blitt veldig trivelig på Mix`en her på Hestemarked! Det er en god tone og vi er høfflige mot hverandre. Kjempefint!!!

Opprinnelig postet av BirgitteogVickie

Unnskyld at jeg tar det opp igjen, liker egentlig å legge slettede diskusjoner bak meg. Men syns du at du hadde en god tone og var høflig mot meg sist vi to diskuterte?

Er å sette inn en figur som illustrerer at du ville banke meg i hodet, og å si at en ikke passer i sitt yrke å være høflig?

Opprinnelig postet av Tone_

Så vidt jeg husker Tone, ba jeg om unnskyldning for at du oppfattet meg som spydig. Jeg kan ikke kopiere den meldingen for noen fikk hele tråden slettet... Mon tro hvem det kan være

Uansett, jeg har vært ydmyk og bedt om forlatelse, mer kan jeg ikke gjøre...
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 06/06/2006 :  21:46:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Vi er veldig flinke til å si i fra når det er ting vi ikke liker, og vi er kanskje ikke like flinke til å si i fra når noe er bra.

Jeg vil derfor meddele alle sammen om at jeg synes det er blitt veldig trivelig på Mix`en her på Hestemarked! Det er en god tone og vi er høfflige mot hverandre. Kjempefint!!!

Unnskyld at jeg tar det opp igjen, liker egentlig å legge slettede diskusjoner bak meg. Men syns du at du hadde en god tone og var høflig mot meg sist vi to diskuterte?

Er å sette inn en figur som illustrerer at du ville banke meg i hodet, og å si at en ikke passer i sitt yrke å være høflig?

Opprinnelig postet av Tone_

Så vidt jeg husker Tone, ba jeg om unnskyldning for at du oppfattet meg som spydig. Jeg kan ikke kopiere den meldingen for noen fikk hele tråden slettet... Mon tro hvem det kan være

Uansett, jeg har vært ydmyk og bedt om forlatelse, mer kan jeg ikke gjøre...

Riktig tippet, det var meg som fikk den slettet.

Kanskje ikke så rart?

Jeg synes ikke det er noe kjekt at det står slike ydmykende ting om meg på nettet slik at alle kan lese det.

Du gikk mot meg som person, (sa bla.a at jeg ikke passet i mitt yrke). Det såret, og var veldig tankeløst skrevet av deg.

Jeg godtar unnskyldningen din, men et tips til deg er at du bør kanskje tenke deg om en ekstra gang før du trykker på tastaturet neste gang.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:30:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Skal vi ikke bare la vær å ødlegge en tråd som i utgangspunktet var koslig, og heller fortsette å være positive? Det er fler som bør tenke seg om før de trykker på tastaturet. Ikke bare Birre (jada, jeg er inkludert i den gjengen). Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:46:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Synes stort sett det er hyggelig her jeg også :)

Faktisk litt enig med Tone, man bør tenke seg om før man skriver noe som kan oppfattes som sårende...vi kjenner hverandre ikke personlig, og en kommentar kan ødelegge dagen til enkelte Så lenge vi forholder oss til en skjerm og et tastatur, så mister man den delen av språket som øyne, munn, hender osv tar seg av (altså kroppsspråket...)

Synes igrunnen det er en liten kjerne som er veeeeeldig på nett jeg. Er nå ikke helt sikker på om alle her inne føler seg så velkomne...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 06/06/2006 :  23:33:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Signerer Anettes innlegg...

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/06/2006 :  23:35:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg også. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  01:14:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det?
Sikkert treig jeg, får aldri med meg sånt.... Synes det er kjekt her jeg, selv om jeg blir både motsagt, beskyldt for div, oversett og oppfattet som "Penny"
Man kan ikke forvente at alle er enige, har samme uttrykksform eller ordlegging. Som man reder ligger man og jeg merker at om noen kommer med krasse innlegg svarer jeg krasst tilbake. (har litt dårlig samvittighet for et nå)
Men er det blide og hyggelige innlegg svarer jeg slik tilbake.

Synes folk er flinke å diskutere og argumentere, er det tema som går på noe man føler veldig hardt for "hjerte&smerte"-tema blir det vel litt temperatur, men det synes jeg ikke gjør noe. Det er lov å hisse seg litt opp av og til, innenfor rimelighetens grenser.

PS. LOPKE;- Dette "piske-smilefjeset" var bare brutalt, herregud som jeg lo!!! Synes disse figurene tar litt brodden av utsagn og viser at det ikke er så vondt ment, men jeg HAR ingen Er gammel og helt datanerd, aner ikke hvor man finner de....

Bare husk alle at vi er her inne fordi vi er glade i hester, veien blir til mens man går!

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  08:12:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

PS. LOPKE;- Dette "piske-smilefjeset" var bare brutalt, herregud som jeg lo!!! Synes disse figurene tar litt brodden av utsagn og viser at det ikke er så vondt ment, men jeg HAR ingen Er gammel og helt datanerd, aner ikke hvor man finner de....
Opprinnelig postet av Harneshaug

he he.. gammel er du jo ikke, for da er jo jeg og.. host..æhh. glem det.
Men jeg finner bl.a. smileyer her så kan du jo leke deg litt frem
(husk depiction: UBB)

PS.. jeg liker veldig å være på mix, har aldri følt meg uvelkommen, og synes bare det er litt morsomt når folk ikke er helt enige!! Hva er vel poenget med MIX ellers?
Det er utrolig mange koselige folk her, som man føler man kjenner på et eller annet vis..
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/06/2006 :  08:23:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil bare få legge til helt til slutt Tone, at i mitt første svar var jeg ikke personlig. Jeg skrev at jeg var provosert av innholdet i svaret ditt, og får tilbake at du ble provosert av meg, hvor du uthever "meg".

Det var der det ble personlig. Men jeg kan bare beklage en gang til at du ble så lei deg. Et ømtålig tema både for deg og meg tror jeg, og hvor man står i hver sin ende med totalt ulike formeninger om problemstillingen.

Jeg er sikker på at du gjør en kjempejobb innen det du jobber med, og jeg håper også at vi kan være ferdige med den debatten nå og fortsette videre. Stort sett er det en god tone her inne, men som Lopke og Harneshaug også skriver, så er det bare naturlig at det blir litt hett av og til fordi vi er så forskjellige og alle har vi friske meninger vi ønsker å ytre
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/06/2006 :  15:52:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Harneshaug

he he.. gammel er du jo ikke, for da er jo jeg og.. host..æhh. glem det.
Men jeg finner bl.a. smileyer her så kan du jo leke deg litt frem
(husk depiction: UBB)

PS.. jeg liker veldig å være på mix, har aldri følt meg uvelkommen, og synes bare det er litt morsomt når folk ikke er helt enige!! Hva er vel poenget med MIX ellers?
Det er utrolig mange koselige folk her, som man føler man kjenner på et eller annet vis..

Opprinnelig postet av Lopke

He, he... Denne f eks???
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  16:38:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
ha ha ha... Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  20:02:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Veldig glad i hestemarked, må ha det, bare må ha det <3

Er på ein måte blitt glad i alle sammen. Er nok ikkje med i den "faste" gjengen her, men føler meg velkommen uansett når eg fyrst skriv inn eit innlegg

Alle er positive dyktige folk med forskjellige erfaringar og meiningar. Synest alle har noko å bidra med her, uansett alder og nivå

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  21:22:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Funker dette da?

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  21:24:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å Jemini!!!!!!! YES YES YES... Tusen takk Marianne, genialt!

Er ikke så gammel da

Red. pga at det ble feil he he...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 07/06/2006 21:27:55 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  21:39:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Harneshaug: Neida, du er ikke eldre enn at du tror en datanerd er en som ikke har peiling på data

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.