hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - redd for å føde satans barn...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 redd for å føde satans barn...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

ShyBoy

Skrevet - 02/06/2006 :  13:35:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Planen var jo at The Rolling Stones skulle ha konsert i Bergen 06.06.06, men siden gitaristen hadde en ulykke så ble den utsatt til September, hvis det blir noe av den i det hele tatt. Veldig trist, for 06.06.06 var jo den perfekte datoen.

Dama burde se positivt på det om hun får et djevelbarn. Hvor mange har vel et eget djevelbarn???

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  14:23:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Dama burde se positivt på det om hun får et djevelbarn. Hvor mange har vel et eget djevelbarn???

Opprinnelig postet av Maxi&Mathilde

Jammen, tenk deg den ungen i trassalderen, da..
Eller puberteten..
*grøsse*

Renate
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  14:58:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Planen var jo at The Rolling Stones skulle ha konsert i Bergen 06.06.06, men siden gitaristen hadde en ulykke så ble den utsatt til September, hvis det blir noe av den i det hele tatt. Veldig trist, for 06.06.06 var jo den perfekte datoen.

Jeg ser ikke sammenhengen mellom Rolling Stones og en 666-dato?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 02/06/2006 :  16:36:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Næh, ikke jeg heller, ikke et særlig satanistisk band, men det hadde vært en kul dato å ha en rockekonsert på synes nå jeg.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  21:00:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Næh, ikke jeg heller, ikke et særlig satanistisk band, men det hadde vært en kul dato å ha en rockekonsert på synes nå jeg.

6/6-06 er vel den offisielle Slayer-dagen. I tillegg blir et par skiver fra grupper relativt mer "sataniske" en Stones sluppet den dagen.

Du kan trøste deg med det

Edit: Ser forresten ut som det er aktuelle konserter på dagen likevel: 666 festivalen på Rockefeller!

Redigert av - Ullsokken den 02/06/2006 21:05:49 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  00:45:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmm... syns det er rart jeg da... at dama ikke har merket om satan har gjort henne gravid... det er jo bare en måte det kan foregå på...
så...
min konklusjon er.... Satan må være ekstremt dårlig utstyrt!!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 03/06/2006 :  01:02:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hahahaha, den var god Siv!!
hehehehehe, LOL

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  11:24:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hmm... syns det er rart jeg da... at dama ikke har merket om satan har gjort henne gravid... det er jo bare en måte det kan foregå på...
så...
min konklusjon er.... Satan må være ekstremt dårlig utstyrt!!!

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

hi hi
Men ble ikke maria gravid med gud i en jomfrufødsel?? stakkar josef..
Eller mannen til hu dama som nå har vrangforestillinger.
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  11:34:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmm... ny konklusjon...

gud må være enda dårligere utstyrt en satan... og det var nok temmelig fort gjort også... i og med at maria faktisk måtte få det fortalt av en engel i ettertid...

næh! nå skifter jeg tro... heller gjennfødes, enn å komme til enten himmelen/helvetet, siden det tydeligvis bare er dekknavn for to konkurrerende "lilletissforbund"...

nei! takke meg til karma! (tror ikke jeg har så mye å hente der heller...)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 03/06/2006 :  11:41:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanskje hun synes at hun har en skikkelig djevel til mann?
Renate
Gå til toppen av siden

-Berit-

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  17:10:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud, blir gitt oppgitt.. det der er jo bare hysterisk! Men skjønner henne jo hvis hun er kristen da! Men uansett, det er bare en dato! Som nevnt over så er jo 06 forkortelse for 2006.. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:01:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja om det skal stå 06.06.06 så vil jo satan eller satans avkom vært på jorden 6 år etter kristi fødsel eller død i år 06 og ikke 2006 (husker ikke helt tidsregningen). Kanskje det var hans bror.. Maria ble jo gravid med Gud, hun kunne vel bli gravid med Satan og da.. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:32:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vi får se nå da, hva som skjer i morgen :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

BabyCat

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  01:41:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
hjelp, merra mi har borsdag i dag! 06.06.06.. ikke nok med det, men hun er født kl 6 om morgenen!

tør jeg å besøke henne på beitet da? tenk om det vokser horn på henne, kansje hun kommer å tar meg!!!!!

hehehehe, bare tull dette greiene

Myla, Glæsir og Odin, dere er alt for meg ;) Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  12:21:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hjelp, merra mi har borsdag i dag! 06.06.06.. ikke nok med det, men hun er født kl 6 om morgenen!

tør jeg å besøke henne på beitet da? tenk om det vokser horn på henne, kansje hun kommer å tar meg!!!!!

hehehehe, bare tull dette greiene

Opprinnelig postet av BabyCat

Hva er så "satanisk" med 6666?

Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.