hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - redd for å føde satans barn...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 redd for å føde satans barn...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Ullsokken

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  18:21:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kirkene skjerper sikkerheten til 666-dato

Kopi av melding:
Han ville helst ha forbigått datoen 06.06.06 i stillhet, men innser at det i visse miljøer er en spesiell dato.

Nitti-tallet har tydeligvis satt sine spor i dem.

LOLZ!

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  18:23:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

uff nei ekstremister er skumle.. uansett tilhørighet.
Det finnes jo dem som tror på verdens undergang (Harmageddon) men hi hi.. tenker jeg :)

Opprinnelig postet av Lopke

Tja, tror nå på både Harmageddon, Antikrist og dyrets merke, jeg da.. Mulig jeg er ekstremist? Vil vel ikke karakterisere meg selv som farlig, men det kommer vel an på øyet som ser

Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

Har ikke dyrets merke (666) blitt bevist å egentlig være 667 eller 668 da?

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  18:29:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tenkte ikke på det Ullsokken, tenkte på at det står i bibelen står det om et merke "dyret" skal få satt på menneskene. Ingen har bevist hva dyrets merke egentlig er, men det antas og være en microship, som skal settes på mennesket, evn. i samsvar med pass e.l. Skal lese litt mer i Johannes` Åpenbaring nå.. Hmm *lese,lese* Her står det:

Åpenbaringen 13,16-18

Kopi av melding:
Han* gjør slik at alle, både små og store, rike og fattige, frie og treller, tar imot et merke på sin høyre hånd eller på sin panne, og gjør slik at ingen kan kjøpe eller selge uten den som har merke eller dyrets navn eller tallet for hans navn. Her er visdommen. La den som har forstand, regne ut dyrets tall, for det er et menneskelig tall. Hans tall er 666

*dyret
Altså har ikke tallet blitt regnet ut enda.

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  18:34:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
OK, gikk litt fort for seg her.

Men uansett: Har ikke forskere vist at 666 er feil og at det egentlig er 667 eller 668 (eller noe)?

Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 31/05/2006 :  19:50:13  Vis profil  Svar med kopi av melding

Det er visst det eneste som er å si....
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  19:56:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hu må ha et forhold til satan da siden det enten er han eller mannen som er far til barnet så hun bør vel kanskje gå inn i seg selv haha

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

haha! ser for meg mannen komme hjem tidligere en dag... plutselig tryner satan ut av klesskapet med buksa på knærne, "øhhh... jeg skulle bare... må bare... var ikke meningen... næh! se på klokka, må stikke øhh... viktig avtale..."

hihi

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  20:01:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
hu må ha et forhold til satan da siden det enten er han eller mannen som er far til barnet så hun bør vel kanskje gå inn i seg selv haha

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

haha! ser for meg mannen komme hjem tidligere en dag... plutselig tryner satan ut av klesskapet med buksa på knærne, "øhhh... jeg skulle bare... må bare... var ikke meningen... næh! se på klokka, må stikke øhh... viktig avtale..."

hihi

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

he he he.. som du kan si det!
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  00:18:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Det er dagen etter bursdagen min=) (det eneste jeg klarer å tenke på nå xP)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  13:15:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Bare for og si det, jeg har ikke kjent noen som har fødet på den dagen terminen sier..

Satans barn faktisk, håper hun ikke omtaler barnet som det..

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:04:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hehe

å din satans unge!

kanskje den neste emil i lønneberge

eller satan i varmen

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:07:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Nesten så det man håper cdet skulle bli en gutt som hester emil..

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:08:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
hester faktisk,, mente heter

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:15:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
slapp av azzesnuppa du er bare helt heste frelst derfor ble det hester og ikke heter

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:16:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
foresten skal bli morro om hu prøver og nekte og føde haha

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  12:09:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
PR Kåt er det man kaller sånne. Får mye oppmerksomhet den dama nå tenker jeg ikke fordi alle tror på det, men fordi det er dumt... Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.