hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - redd for å føde satans barn...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 redd for å føde satans barn...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  13:26:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er 06.06.06 noe "værre" enn 05.05.05 f.eks?

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  13:27:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hjelp, merra mi har borsdag i dag! 06.06.06.. ikke nok med det, men hun er født kl 6 om morgenen!

tør jeg å besøke henne på beitet da? tenk om det vokser horn på henne, kansje hun kommer å tar meg!!!!!

hehehehe, bare tull dette greiene

Opprinnelig postet av BabyCat

oioioi! kanskje det vokser horn på henne...?
da blir du sikkert den eneste her inne på mix`n med ei "rideku"...;)

jeg skal begynne i ny jobb idag jeg... kanskje sjefen min er en djevel...?
;)

og forøvrig fyller hunden min 2 år i dag...;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  13:44:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er 06.06.06 noe "værre" enn 05.05.05 f.eks?

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Jada. Sett at man er kristen, så er 666 number of the beast.

Nå er det bevist at det ikke er 666 men et annet tall egentlig, men vitenskapen har alltid vært religiøses verste fiende.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/06/2006 :  14:18:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
666 - djevelens tall.. Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 06/06/2006 :  18:47:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha.. Herlig!
Noen jeg kjenner fikk faktisk føll i dag, ei nydlig lita knabstrupper jente.
Lurer på hvordan denne blir å ri inn..

Renate
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  18:51:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må nesten le litt jeg.. Fikk høre av ei venninne som bor rett ved sida av kirken her jeg bor, at folk hadde stått utenfor kirka rundt 5-7 på morran for å passe på at kirka ikke brant ned! HOHOHO!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  13:52:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
http://www.nesteklikk.no/20060607/98842.html

Hun her var visst glad for å få en liten djevelunge hun

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  13:56:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Øydis: Akkurat det syns jeg ikke er noe å flire av, er mange mennesker som kan få seg til å brenne ned ei kirke på akkurat denne dagen. Og kirkene er noe vi bør passe på, og være stolt av.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:04:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, kjempeenig der Ina. Var visst noen tullinger som tente på et kapell, men det ble heldigvis oppdaget. Var noen tyske gutter som faktisk snakket om å tenne på Lomskyrkja, men heldigvis overhørte guiden dem og viste dem bort fra området. Var jo en periode for ca. 12 år siden at satanister tente på gamle kirker, og det er dessverre en av grunnene til at listen over de gamle stavkirkene i Norge ble betydelig redusert. Så jeg synes ikke det er noe å flire av, men heldigvis gikk det bra :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:26:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kirka på Singsås (Hvor pappa opprinnelig kommer fra) hadde også fått ett trussel brev. Så det stod det nok vakter.

Syns det er utrolig trist at noen kan finne på å tenne på kirker. For jeg er utrolig stolt over kirkene våre. Men mennsker kan finne på så mye.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  15:53:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke langt herfra var det vel Greven som tente på ei kirke... Idiot.. Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  16:13:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kirka på Singsås (Hvor pappa opprinnelig kommer fra) hadde også fått ett trussel brev. Så det stod det nok vakter.

Opprinnelig postet av *Ina*

Singsås!! Der bor jeg!

Sorry måtte bare, er det du som er i slekt med Mari?

Det sto nok vakter der ja, folk liker kirka vår

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  17:09:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *Ina*

Så fint at de passet på .
Artig å se at det er flere boende eller med slekt fra Singsås her! Både mamma og pappa er derfra! ;)

Dette ble litt OT, men pytt..

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  19:55:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg ler av disse menneskene som tror de skal føde satans barn, og de goth-fjortissene som henger i byen, med satanist-kors og gjør disse satan-tegnene med hendene, og brøler både det ene og det andre, som de mest sannsynlig ikke skjønner selv engang...

men disse folka som passer på kirkene...? de ler jeg ikke av... de viser bare at de bryr seg om å bevare de gamle kirkene vi har i landet, det er tross alt en del av kulturarven...
og de står jo ikke der, for at satan skal skvise seg ut av en hysterisk, PR-kåt kvinne i USA, og komme galopperende til norge, med hale, horn, fork og hele sulamitten for å tenne på de norske kirkene... de står der for at enkelte norske mennesker har fått for seg at å tilbe brennende kors, ha telysene sine i hodeskaller, ha munnen full av leke-blod kjøpt på Edwis, og brenne ned gamle kirker er deres kall i livet...

hmm...
forresten... mange av disse "fjortiss-satanistene" jeg har overhørt sier at de ikke tror på gud, men satan "ruuuler", kan man tro på satan uten å tro på gud? hører ikke de sammen på en måte...?

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  20:01:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg ler av disse menneskene som tror de skal føde satans barn, og de goth-fjortissene som henger i byen, med satanist-kors og gjør disse satan-tegnene med hendene, og brøler både det ene og det andre, som de mest sannsynlig ikke skjønner selv engang...

hmm...
forresten... mange av disse "fjortiss-satanistene" jeg har overhørt sier at de ikke tror på gud, men satan "ruuuler", kan man tro på satan uten å tro på gud? hører ikke de sammen på en måte...?

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Jo.. de er ganske teite.. identitetskrise sier jeg bare.. Kjenner ingen som har vært "goth" i mer enn et år eller no.. virker litt teit å ha en personlighet bare for et år liksom??
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.