hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Muntlig eksamen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Muntlig eksamen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  20:41:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Enig med Anna*, den kalde krigen er interessant!

Vi skal ikke opp i muntlig før i uke 24, men skal ha prøveeksamen i morgen. Kom opp i krl. Lite motiverende da jeg ikke kan gjøre det noe bedre, mens i de andre fagene lå jeg og vippet..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  21:27:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe, jeg var superglad for at jeg kom opp i krl, selv om heller ikke jeg kan få forbedret karakteren min der ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  21:34:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvilket tema fikk du da, Mari? :)
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  21:43:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Line: Jeg skulle fortelle om ulike retninger i buddhismen, gjøre greie for abort (lover, ulike måter), Paulus og hva han gjorde, og Human-Etisk forbund/livssynshumanisme. ;)

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  23:17:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

får være med kjærsten på hans muntligeksamen i år da:) han skal opp i no sånn medisin-greier, og jeg skal få være "pasient"..hihi.

Opprinnelig postet av Elenion

Kommunikasjonseksamen? Den hadde jeg i mars, med dramastudent som "pasient", hun jeg fikk levde seg virkelig inn i rollen, såg rett og slett livredd ut, hadde visst litt angst.

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  09:14:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
hehe,gøy:) tror det er funksjonsundersøkelser de skal vise frem at de kan. klemme på rygg og bein og armer og fortelle alt de kjenner og sånn...^^
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  10:53:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg skal opp på fredag, i samfunnsfag, styringssystemer og politiske forhold i Algerie og Vietnam. Fornøyd jeg Så da var det bare å lese...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  11:13:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Lykke til Helle, det går nok bra skal du se ;)

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 31/05/2006 :  13:02:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
usj, vi blir trekt 7juni, kan komme opp i nyere historie, naturfag eller matte...:S skummelt...
så er det muntlig media eksamen 16juni...så er det sommerferie :D hehe

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:10:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
Fikk vite muntlig eksamen i dag jeg... Det var samme hvilket fag jeg kom opp i, bare ikke engelsk. Men, jeg klarte selvfølhgelig å få engelsk:( Fikk det i skriftelig og (som vi har hatt) så jeg har vært maksimalt uheldig! Ligger på 5 eller 6 i alle fag unntatt engelsk (hvor jeg får 4)..

Tema vi fikk var USA. Gruer meg! Skal ha eksamen på fredag.

Klem

MVH Milda Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:36:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Jeg fikk også vite det i dag. Jeg ville helst opp i Naturfag, og helst ikke i matte og norsk.
Men matte ble det, selvfølgelig.. Var ganske frustrert de første 10 minuttene, men nå gleder jeg meg faktisk Jeg tror jeg er en smule rar. Muligens..
Får bare håpe jeg ikke får sannsynlighet, grafer og funksjoner som tema. Da går den karakteren i dass!

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  15:48:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fikk vite muntlig eksamen i dag jeg... Det var samme hvilket fag jeg kom opp i, bare ikke engelsk. Men, jeg klarte selvfølhgelig å få engelsk:( Fikk det i skriftelig og (som vi har hatt) så jeg har vært maksimalt uheldig! Ligger på 5 eller 6 i alle fag unntatt engelsk (hvor jeg får 4)..

Tema vi fikk var USA. Gruer meg! Skal ha eksamen på fredag.

Klem

Opprinnelig postet av *~milda~*

se det på den positive siden: hadde du kommet opp i et fag du allerede har 6 som standpunkt kunne det bare bli likt, eller dårligere på eksamen, og eksamenskarakteren kunne faktisk trukket ned en god karakter. derimot siden du kom opp i et fag du har litt dårligere i..da har du en gyllen mulighet til å dra opp denne karakteren :D

jeg hadde muntlig privatisteksamen i engelsk på vgs. det jeg gjorde var at jeg satt hjemme i 3-4 dager og leste høyt for meg selv. har du om et spesielt tema, les det høyt. dette gjør at du husker stoffet mye bedre, og uttalen blir bedre også! jeg er egentlig skikkelig dårlig på engelsk uttale, men etter de dagene med intens høytlesning av engelsk (og masse synging..hehe synging er bra trening for da "må" man uttale ordene riktig) fikk jeg 5 på eksamen og kommentar om at jeg hadde veldig fin uttale:) det gir deg ikke evig gode engelskkunnskaper, men når man i flere dager har snakket mer engelsk enn norsk så kommer det lettere på eksamen.

...:: ::.. Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  16:36:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Kom opp i engelsk :D Jippi, jippi... Er i gruppe med to andre personer, så vi skal opp en hel time. Men det går nok fint, vi hadde prøveeksamen for en stund tilbake og da gikk det supert! Dessuten var vi så heldige at vi trakk omtrent samme tema som på prøvemuntlig, så dette blir supert! Juhu.. :)
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 31/05/2006 :  16:51:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trekker dere emne i forkant?
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  17:11:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Line: Lurte jeg også på. Vi får bare vite fag vi, emne/oppgaver får vi 20 minutter før vi skal inn til høring....
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.