hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Muntlig eksamen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Muntlig eksamen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  17:16:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Det går an å velge 48-timers. Da får man vite både fag og tema 48 timer før man skal opp, men da settes det også mye høyere krav til de som fremfører da
Da skal man liksom ha en framføring, kanskje med overhead eller powerpoint!

Mvh. Anne-Lise
Redigert av - .Anne-Lise. den 02/06/2006 20:42:13 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  18:32:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hehe,gøy:) tror det er funksjonsundersøkelser de skal vise frem at de kan. klemme på rygg og bein og armer og fortelle alt de kjenner og sånn...^^

Opprinnelig postet av Elenion

Samme som oss da, først konsultasjon, så undersøkelse

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  13:37:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
Takk for tips!
På ungdomsskolen får vi vite tema 48 timer før eksamen.. ( Vi fikk i hvertfall det) Og lager en presantasjon i forhold til det. Med powerpoint, drama, overhead... you name it;)

Skal opp i morgen kl 9, blir mye engelsksnakking i dag, ja:)

MVH Milda Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 01/06/2006 :  14:52:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
:O

Jeg fikk ikke tatt den :( Har nesten 40 i feber nå, og mistet stemmen. Og vondt i halsen.

Legen min tror jeg har fått kyssesyke, men slipper jaffal å ta muntlig opp igjen ;/ Og jeg som hadde øvd SÅ mye.. for ingenting!!!

Sommerferie nå i det minste... :)

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  15:20:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Den gang jeg gikk på ungdomsskolen fikk vi vite fag 48 timer før og trakk emne 20 minutter før. Jeg fikk naturfag og emnene atomkraft / energitrappen / fordøyelsessystemet og rodde i land en 6 :-D Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:06:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Den gang jeg gikk på ungdomsskolen fikk vi vite fag 48 timer før og trakk emne 20 minutter før. Jeg fikk naturfag og emnene atomkraft / energitrappen / fordøyelsessystemet og rodde i land en 6 :-D

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Vi fikk også vite det 48 timer før (kom opp i samfunnsfag), men trakk lapp og måtte begynne med en gang; Jeg fikk om Norge i etterkrigstiden, fikk en S (selv om jeg ikke kunne komme på hvem som var statsminister omtrent hele etterkrigstiden) Hehe

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:45:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Line: Ja, vi kan velge å trekke fag og tema 48-timer før, også lage en framføring som vi framfører.. Men det settes jo mye høyere krav til det enn den andre varianten, å bare få vite fag 48 timer før, og oppgave 20 minutter før.
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  12:11:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Ah, da var jeg endelig ferdig med alt som heter eksamen. For i år, vel å merke..
Sensor stilte endel vanskelige spørsmål da, så jeg fikk jernteppe et par ganger. Kremt. Heldigvis fikk lærern meg på rett vei uten at det skulle virke mistenkelig

Nå skal jeg bare tilbake i 2-tiden for å få vite krakater. Hmm..

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  13:36:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ah, da var jeg endelig ferdig med alt som heter eksamen. For i år, vel å merke..
Sensor stilte endel vanskelige spørsmål da, så jeg fikk jernteppe et par ganger. Kremt. Heldigvis fikk lærern meg på rett vei uten at det skulle virke mistenkelig

Nå skal jeg bare tilbake i 2-tiden for å få vite krakater. Hmm..

Opprinnelig postet av *anne-lise*

Hvordan gikk det??

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  19:07:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg fikk 6!! Jippi!!
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  19:52:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg fikk 6!! Jippi!!

Opprinnelig postet av -Helle-

GRATULERER HELLE Kjempebra!

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  20:41:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Opprinnelig postet av *anne-lise*

Kopi av melding:

Hvordan gikk det??

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

Det ble 5 Ganske fornøyd! Kjempegrei sensor :)

Edit for å legge til: Gratulerer Helle!

Mvh. Anne-Lise
Redigert av - .Anne-Lise. den 02/06/2006 21:06:21 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  21:11:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gratulerer begge to ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  21:59:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
Jeg var oppe i engelsk muntlig i går, og fikk 5!!!! er kjempefornøyd:D Har aldri fått høyere enn 4, og så får jeg 5 på eksamen:) Måtte inn igjen for å snakke mer, fordi de ikke var sikker på karakteren... *skummelt* Men, det var det som gjorde at jeg fikk 5, så jeg svarte nok bra nok;)
MVH Milda Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  22:03:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gratulerer så mye :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.