hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Muntlig eksamen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Muntlig eksamen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

amadeus+

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  10:39:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva kom du opp i?

Jeg kom opp i yndlingsfaget mitt, samfunnsfag Er sååå glad akkurat nå! Lite å lese på + lett stoff

*glad*

(Tidligere Line Kristine)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  10:41:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Til prøveeksamen kom jeg opp i KRL, skal ned til høring om bittelitt.. Er så nervøs at jeg griner :-(

Jeg VIL komme opp i norsk eller samf.fag jeg =)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  10:55:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lykke til, Mari! Det går nok kjempebra :)

Når er det du har muntlig da? (Ikke prøvemuntlig, men muntlig eksamen)

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  11:05:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lykke til, Mari! Det går nok kjempebra :)

Når er det du har muntlig da? (Ikke prøvemuntlig, men muntlig eksamen)

Opprinnelig postet av Line Kristine

Får vite det den 7.juni, har den 9.juni.. Vi slutter på skolen den 9., så det er det viste vi gjør i 10.klasse

Takk ;)

amadeus+

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  11:09:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har stort sett fri frem til sommerferien nå jeg :O Etter muntlig på torsdag!

Masse avspasering<3

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  11:22:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
muntlig er bare såå mye bedre enn skriftlig=) ugh, kom opp i engelsk muntlig siste året på videregående, ro ro til fiskeskjær...trakk et tema jeg ikke hadde peiling på, satt å babla i vei om masse tull...heldigvis var det andre jeg trakk noe jeg kunne godt, så redda meg der! Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 30/05/2006 :  13:04:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har muntlig eksamen den 7.juni i KRL.Jeg går allmennlærer,og har av den grunn ca.1400 sider å lese,om alt fra islam til filosofi.Må ærlig innrømme at jeg er d***lei nå...arggghh..
Ride with the wind Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  15:07:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er mitt pensum:

-Befolkningsspørsmål. (Bosetting, bosettingsmønster, flyktninger og rik/fattig)

-Sør-Afrika. (Apartheid ++)

-"Det vanskelige valget" (Abort & genteknologi)

-Etterkrigstiden (Berlinblokkade, Jaltakonferanse, Trumandoktrinen, Marshallhjelp, Supermakt, Oppdelt Berlin + Tyskland, Kommunisme osv osv)

-Elevberdift :D (Skal fortelle om da jeg jobbet i skoleavis)

-Prosjektet "Veien videre" (Skal snakke om prosjektet mitt, og om yrket Journalist)

Kan stort sett alt, og er storfornøyd med minipensum

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  15:27:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Vi får vite fag i morgen, så er det en gruppe som skal opp på fredag og resten neste torsdag. Håper å komme opp i norsk eller samfunnsfag, men vi får se... Gruer meg :-/
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  15:36:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har muntlig eksamen den 7.juni i KRL.Jeg går allmennlærer,og har av den grunn ca.1400 sider å lese,om alt fra islam til filosofi.Må ærlig innrømme at jeg er d***lei nå...arggghh..

Opprinnelig postet av LinnMerethe

har også tenkt å gå allmennlærer....jeg digger KRL da, synes det er kjempegøy! Matte derimot er noe herk...
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  15:44:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jammen fikk jeg 5+ på prøveeksamen i KRL! Juhuu! Hehe.

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  15:55:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Mari: Oi, så bra! Gratulerer!!

Jeg får vite hvilket fag jeg kommer opp i i morgen jeg, og eksamen blir på fredag. Jeg gruer meg! :/ Får bare håpe jeg ikke kommer opp i norsk eller matte, for de fagene er jeg mildt sagt ganske dårlig i.. Heh..

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  16:03:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Grattis Mari!
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  16:07:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så flott, Mari! Jeg sa jo at du kom til å klare det supert ;D

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  20:25:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
har ikke muntlige eksamener lenger jeg..sukk. teit egentlig, jeg er MYE mer glad i muntlig en skriftlig! man får alltids pratet seg til en god karakter..:D

får være med kjærsten på hans muntligeksamen i år da:) han skal opp i no sånn medisin-greier, og jeg skal få være "pasient"..hihi.

lykke til med deres eksamener da:) det går sikker fint, husker muntlig fra ungdomsskolen og sensor var veldig hyggelig, og faglærer er jo der og vil gjerne hjelpe deg til en god karakter, så er ikke skummelt. skriv gode notater i forberedelsestiden, men ikke stirr på dem når du skal inn til "høring" eller hva det nå heter. bare slapp av og fortell alt du kan huske. lat som du ikke er usikker og smil og vær hygglig, så går alt supert...hehe.

...:: ::..
Redigert av - Elenion den 30/05/2006 20:25:56 Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  20:29:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Vi skal ikke ha muntlig før 15juni eller no sånt, noe som betyr jobbing til siste slutt! Men egentlig gleder jeg meg, så lenge jeg ikke kommer opp i engelsk eller matte, da sliter jeg! Fikk faktisk 6er på prøve muntlig i samfunn! Men så er samf. yndlingsfaget mitt, og "den kalde krigen" faktisk veeldig interresant!
Så jeg håper på:
1.Samfunn
2: KRL
3: Norsk

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.