hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor er de friske debattene blitt av???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Hvor er de friske debattene blitt av???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

nn

Afghanistan
Innlegg: 1402

Skrevet - 30/05/2006 :  09:52:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Spiser du riktig da? Kompisen min er personlig trener, og han har en plan som får vekk mye fett på littegranne, bare ved hjelp av kardio og riktig mat.

Opprinnelig postet av Mari^_^



Mave er absolutt det vanskeligste å bli kvitt selv om man trener. Man kan trene og bygge muskler til man blir grønn, når det kommer til maven ender man opp med å bygge muskler under fettet. Det har jeg klart... Jeg løfter 60 kg med maven - dette er ikke skryt - men det hjelper lite når det ligger 4 kg fett over.

Da må jeg i så fall legge om kostholdet mitt, kutte ut alt av karbo, gå på streng diett og trene aktivt. Det har jeg ikke tid til. Jeg vil mye heller bruke tiden min på familie, hus og hjem, hest og motorsykkel. Og jeg er ikke flink til å spise riktig. Da velger jeg heller å legge meg under kniven hvis jeg skulle få penger til overs jeg ikke vet hva jeg skal bruke til
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 30/05/2006 :  10:05:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Birre: Skjønner jeg godt. Det er ikke gjort på 1-2-3 å bli kvitt alt sånt. ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan
Innlegg: 1402

Skrevet - 30/05/2006 :  10:55:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forøvrig så synes jeg Aylar er en ordentlig duste-babe! Hun må være noe av det dummeste jeg vet om Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway
Innlegg: 1273

Skrevet - 30/05/2006 :  14:04:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Birre: Hva med å prøve Bailine? Det gjorde jeg (for en stund siden), og det var en veldig effektiv til litt stram-opp. Det er en sånn muskelsammentrekkingsgreie :)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway
Innlegg: 2364

Skrevet - 30/05/2006 :  14:07:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Forøvrig så synes jeg Aylar er en ordentlig duste-babe! Hun må være noe av det dummeste jeg vet om

Opprinnelig postet av Birre



Heh...?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Tone_

Innlegg: 1197

Skrevet - 30/05/2006 :  14:25:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
men en kan jo stille et spørsmål om det er riktig at så stor prosent av våre dyktigste kirurger skal utføre ansiktsløftninger o.l. på privatklinikker når det er så lange sykehuskøer/ventetider på langt viktige operasjoner i den offentlige sektoren..

Opprinnelig postet av Tone_



Men vil det være de samme kirugene som lager ansiktsløftinger og legger inn silikon som dem som utfører de viktige hjerne/hjerteoperasjoner? (eller andre..) mister vi en viktigkirug fordi noen velger plastik-kirugi som erhverv? trodde det var mange forskjellige kiruger..??

Opprinnelig postet av Lopke



Ja, det er klart dette er forskjellige felter og utdanninger men alle har en legebakgrunn, selv om en spesialiserer seg på sitt område.

Lønn kan ofte være en drivkraft for hvilket felt kirurgene ønsker å spesialisere seg på, og her er det klart at det kan være mer fristende å gå inn i private virksomheter i stedet for den offentlige sektoren pga høyere lønn.

Syns det er synd hvis så mange rekrutteres til private virksomheter bare pga lønn som det offentlige ikke kan konkurrere mot.


Tone melone kaffekone
Redigert av - Tone_ den 30/05/2006 14:27:57 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan
Innlegg: 1402

Skrevet - 30/05/2006 :  14:59:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Forøvrig så synes jeg Aylar er en ordentlig duste-babe! Hun må være noe av det dummeste jeg vet om

Opprinnelig postet av Birre



Heh...?

Opprinnelig postet av Horton & Renate



-Bare et flåsete utsagn fra min side siden vi først var innom plastisk kirurgi. Helt usaklig
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Innlegg: 732

Skrevet - 30/05/2006 :  15:28:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Spiser du riktig da? Kompisen min er personlig trener, og han har en plan som får vekk mye fett på littegranne, bare ved hjelp av kardio og riktig mat.

Opprinnelig postet av Mari^_^



øhm...hehe, hvis pølser og pommes frites er "riktig" så...neida, men jeg spiser ganske normalt, eter ikke bare grøntfòr, men prøver å spise variert (veldig lett i en familie som liker NUGATTI NUGATTI OG MER NUGATTI) ...hva er "riktig mat"?
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Innlegg: 732

Skrevet - 30/05/2006 :  15:29:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Forøvrig så synes jeg Aylar er en ordentlig duste-babe! Hun må være noe av det dummeste jeg vet om

Opprinnelig postet av Birre



Sier det bare; Britney Spears...
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 30/05/2006 :  16:01:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Forøvrig så synes jeg Aylar er en ordentlig duste-babe! Hun må være noe av det dummeste jeg vet om

Opprinnelig postet av Birre



Sier det bare; Britney Spears...

Opprinnelig postet av Weingi



Hun har mange teite sanger og har oppført seg.. Ohm.. Idiotisk, men seriøst, hun har sinnsykt mange problemer, og nå går det litt rykter om at han der mannen hennes har misbrukt pengene og ''henne''..

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

maane

Norway
Innlegg: 372

Skrevet - 30/05/2006 :  17:15:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
men en kan jo stille et spørsmål om det er riktig at så stor prosent av våre dyktigste kirurger skal utføre ansiktsløftninger o.l. på privatklinikker når det er så lange sykehuskøer/ventetider på langt viktige operasjoner i den offentlige sektoren..

Opprinnelig postet av Tone_



Men vil det være de samme kirugene som lager ansiktsløftinger og legger inn silikon som dem som utfører de viktige hjerne/hjerteoperasjoner? (eller andre..) mister vi en viktigkirug fordi noen velger plastik-kirugi som erhverv? trodde det var mange forskjellige kiruger..??

Opprinnelig postet av Lopke



Ja, det er klart dette er forskjellige felter og utdanninger men alle har en legebakgrunn, selv om en spesialiserer seg på sitt område.

Lønn kan ofte være en drivkraft for hvilket felt kirurgene ønsker å spesialisere seg på, og her er det klart at det kan være mer fristende å gå inn i private virksomheter i stedet for den offentlige sektoren pga høyere lønn.

Syns det er synd hvis så mange rekrutteres til private virksomheter bare pga lønn som det offentlige ikke kan konkurrere mot.



Opprinnelig postet av Tone_



Jeg skriver under på den, Braastad.

Ellers synes jeg det er fryktelig synd at man skal se på plastikkkirurgi som en enkel løsning. Å trene 2-3 ganger i uka gir ikke så store resultater etter noen måneder. Men med riktig kosthold og riktig trening gir det resultater over tid. Og å ty til plastikkirurgi fordi man ikke "gidder" å spise ordentlig, dét synes jeg er forkastelig!

Om man har unormalt skjemmende trekk som en stor vorte midt på nesa, en skade som har deformert ansiktet, hareskår etc. er det greit å få noe gjort. Også om du er så overvektig at det går på helsa løs, så er kanskje operasjon nødvendig. Men å fjerne litt ekstra mage? Nei. Det er da helt naturlig, og det er så trist at vi skal være slaver av slike "perfekte" kroppsidealer.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 30/05/2006 :  17:50:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det må da være opp til den enkelte om man vil forandre noe, det skal naboen da ikke fordømme. en liten mage kan være irriterende for noen, andre ikke. Noe fett forsvinner ikke uansett. Ja jeg kunne fint jogga meg av 10 kg, Ville da vært veldig fornøyd med vekta, men hva hjelper det når magen stadig ikke ser ut og man er tynn på resten av kroppen. det får være en privatsak hva man vil gjøre med seg selv.. (så lenge det varer..) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 30/05/2006 :  17:57:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Spiser du riktig da? Kompisen min er personlig trener, og han har en plan som får vekk mye fett på littegranne, bare ved hjelp av kardio og riktig mat.

Opprinnelig postet av Mari^_^



øhm...hehe, hvis pølser og pommes frites er "riktig" så...neida, men jeg spiser ganske normalt, eter ikke bare grøntfòr, men prøver å spise variert (veldig lett i en familie som liker NUGATTI NUGATTI OG MER NUGATTI) ...hva er "riktig mat"?

Opprinnelig postet av Weingi



Om du skal ned i vekt, så må du spise mindre kalorier enn det du forbrenner. Spis mange små måltid isteden for få store. Drikk te før du trener og drikk masse vann

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway
Innlegg: 2073

Skrevet - 30/05/2006 :  21:00:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
For all del,det å ha litt mage er jammen såpass til krise at det er ikke rart folk vil bruke noen månedslønner på å suge det vekk!
Kjære,tenk om det buuuler!!Iiik!!

Nei,kjære.
Er det noe alvorlig galt som påvirker funksjon eller skade etter ulykke eller lignende,for all del,men som kronisk syk med LITT mer alvorlige problemer enn en kul på magen er min sympati for personer som føler behov for å suge litt der,løfte litt her og fylle på både her og både der lik null.

Et resultat av et egoistisk,selvsentrert samfunn der lite annet teller enn individets fremgang.

Grøss!!

Ikke at jeg ikke kan sette pris på dere på annet vis,plastikk-kirurgi tenner bare på alle knappene jeg har. Nesten.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway
Innlegg: 2073

Skrevet - 30/05/2006 :  21:03:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
For all del,det å ha litt mage er jammen såpass til krise at det er ikke rart folk vil bruke noen månedslønner på å suge det vekk!
Kjære,tenk om det buuuler!!Iiik!!

Nei,kjære.
Er det noe alvorlig galt som påvirker funksjon eller skade etter ulykke eller lignende,for all del,men som kronisk syk med LITT mer alvorlige problemer enn en kul på magen er min sympati for personer som føler behov for å suge litt der,løfte litt her og fylle på både her og både der lik null.

Et resultat av et egoistisk,selvsentrert samfunn der lite annet teller enn individets fremgang.

Grøss!!

Ikke at jeg ikke kan sette pris på dere på annet vis,plastikk-kirurgi tenner bare på alle knappene jeg har. Nesten.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.