hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fighter?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Fighter?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Sassy69

» VIP

Norway
Innlegg: 490

Skrevet - 10/06/2006 :  12:21:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Noen som vet hvor Fighter er?

Han er en liten brun hest/ponny.
Tror enten har var sportstponny eller veldig liten VB.

Stod i egersund en stund..

Incredible_Touch

Innlegg: 19

Skrevet - 16/06/2006 :  20:56:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei jeg tror han str på nilsen stallen

vis det er Touch Figther du mener ?

http.www.home.no\sunnybell
Gå til toppen av siden

Incredible_Touch

Innlegg: 19

Skrevet - 16/06/2006 :  20:58:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei hei jeg tror han str på nilsen stallen

vis det er Touch Figther du men

home.no/sunnybell/


Opprinnelig postet av Incredible_Touch

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 16/06/2006 :  21:55:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Projekt Fighter du tenker på? En varmblods hingst? Født i 2002? Foreldre:Sugar Boy -Mitzy Simb?
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway
Innlegg: 490

Skrevet - 19/06/2006 :  09:29:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Hehe, nei, den fighteren jeg tenker på må være minst 6-7 år gammel.
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway
Innlegg: 490

Skrevet - 19/06/2006 :  09:29:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway
Innlegg: 611

Skrevet - 19/06/2006 :  16:56:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Står en Figther på stallen hos oss.. Ponni av no slag, med bless og svarte bein.. Tror han er rundt 13-14 år gammel, gått endel dressur og noe sprang også tror jeg.. Finnes VIP på han her, tror den heter Figther..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

ponnijente

» VIP

Innlegg: 14

Skrevet - 09/08/2006 :  13:11:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eller er du Red Fighter du mener?? en super shønn rød-brun sportsponni??
i så fall må du si i fra hvis du finner den..
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway
Innlegg: 1331

Skrevet - 10/08/2006 :  02:41:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Projekt Fighter du tenker på? En varmblods hingst? Født i 2002? Foreldre:Sugar Boy -Mitzy Simb?

Opprinnelig postet av Madam Fame



Har Mitzy Simb føll!? Hmm, søsteren min stelte den hesten før, kjenner henne godt;)
Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Innlegg: 139

Skrevet - 12/08/2006 :  16:46:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
fighter? vet at venninna mi har ridd en fighter noen ganger, gå inn på profil Prince&king, der er det bilder, så kan du se om det er den?
www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.