hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor er de friske debattene blitt av???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Hvor er de friske debattene blitt av???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

nn

Afghanistan

Skrevet - 29/05/2006 :  20:45:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er det dødt her inne synes jeg. Er det ingen som har noen litt "friske" saker man kan debattere om?

Lopke

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  20:54:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva med plastik kirugi?? er det emnet vært oppe før??? Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  20:59:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
De blir alle slettet ;-) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  21:30:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
plastik kirugi????? hvorfor det???? Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 29/05/2006 :  21:42:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syns plastisk kirurgi er flott, skal kanskje ta det selv..
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  21:49:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva da?? nyskerrig ;)
kunne tenkt meg og men er litt i tvil.. (fettsuging) og er litt imot barbie fenomenet..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  21:51:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har faktisk tatt plastisk kirurgi, men det var fordi jeg måtte da ;) Ikke greit når man detter ned fra en stol som liten og river overleppa istykker.. :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 29/05/2006 :  22:02:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal kanskje fjerne en fettkul i pannen som er litt sjenerende.. den gjør ikke vondt, vil fjerne den av rent kosmetiske grunner..

Ellers kan jo plastisk kirurgi ha både medisinske og kosmetiske årsaker..

Kosmetiske grunner kan være forståelige grunner til at en vil foreta plastisk kirurgi, men en kan jo stille et spørsmål om det er riktig at så stor prosent av våre dyktigste kirurger skal utføre ansiktsløftninger o.l. på privatklinikker når det er så lange sykehuskøer/ventetider på langt viktige operasjoner i den offentlige sektoren..

Tone melone kaffekone
Redigert av - Tone_ den 29/05/2006 22:04:46 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  07:15:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har best erfaring med de private klinikkene. En ukes ventetid (noen ganger bare noen dager), bare en liten egenandel - resten dekker Helse Øst og forsikringsselskapet :)

nn

Afghanistan

Skrevet - 30/05/2006 :  08:41:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har best erfaring med de private klinikkene. En ukes ventetid (noen ganger bare noen dager), bare en liten egenandel - resten dekker Helse Øst og forsikringsselskapet :)

Opprinnelig postet av Mari^_^

Har du tatt mange, siden du har "best erfaring" med de private? Selv har jeg ikke fikset på noe enda, men jeg startet med å tenke på nesen. Etter noen år endret det seg til brystene, så til ansiktet, men nå har alt ramlet ned rundt livet så jeg vurderer sterkt å ta fettsuging der...
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  08:45:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har tatt endel operasjoner ja (bare en plastisk, resten f.eks. kneskader, albueskader, ankelskader...) Jeg har ikke fikset på det p.g.a. min egen lyst til å endre på, men jeg har måttet.

Lopke

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  09:04:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
men en kan jo stille et spørsmål om det er riktig at så stor prosent av våre dyktigste kirurger skal utføre ansiktsløftninger o.l. på privatklinikker når det er så lange sykehuskøer/ventetider på langt viktige operasjoner i den offentlige sektoren..

Opprinnelig postet av Tone_

Men vil det være de samme kirugene som lager ansiktsløftinger og legger inn silikon som dem som utfører de viktige hjerne/hjerteoperasjoner? (eller andre..) mister vi en viktigkirug fordi noen velger plastik-kirugi som erhverv? trodde det var mange forskjellige kiruger..??
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  09:05:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

men nå har alt ramlet ned rundt livet så jeg vurderer sterkt å ta fettsuging der...

Opprinnelig postet av Birre

JEPP samme her!!
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  09:16:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med å trene litt istedet?
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  09:24:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal hilse å si at det ikke hjelper et plukk å trene...har jogget i noen måneder nå, alle sa det var så fantastisk for å bli kvitt overflødig fett (på med joggeskoa og ut i skauen, wee), men neimen om jeg merker noe forskjell...jogger 2-3 ganger i uken...=) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  09:45:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Spiser du riktig da? Kompisen min er personlig trener, og han har en plan som får vekk mye fett på littegranne, bare ved hjelp av kardio og riktig mat.
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.