hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pinse stevnet!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Pinse stevnet!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  23:48:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Huff,ja....
Så hele greiene på nært hold og det var helt grusomt....
Veldig veldig synd og stakkars Malene må jeg bare si,hun hadde det ikke noe godt.

Gå til toppen av siden

Birgitte&Kongen

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  00:45:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBirgitte&Kongen  Svar med kopi av melding
Det var virkelig, virkelig tragisk og utrolig trist :-(
Ask me no questions and I will tell you no lies

KONGEN AV LIAN <3
Gå til toppen av siden

cecilie_stormur

Skrevet - 06/06/2006 :  00:54:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
på Malene sine vegne ber jeg om at diskusjon om Tritla unngås. Det er ikke ønskelig, av noe som helst slag!!!! Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  01:10:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
på Malene sine vegne ber jeg om at diskusjon om Tritla unngås. Det er ikke ønskelig, av noe som helst slag!!!!

Opprinnelig postet av cecilie_stormur

Tenkte faktisk akkurat det samme...
Det er noe som tar tid å kommer over for henne så da blir det hvertfall ikke bedre om vi diskuterer dette her...

Men hvordan gikk det da med folket?
Fornøyde?

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  08:36:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
på Malene sine vegne ber jeg om at diskusjon om Tritla unngås. Det er ikke ønskelig, av noe som helst slag!!!!

helt greit

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

STANGELAND

» VIP

Skrevet - 06/06/2006 :  11:38:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

ja... det er nok best...

uff.... dette er tragisk
Gå til toppen av siden

veronicaoxaas

Skrevet - 06/06/2006 :  11:41:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men sånn ellers med folk, hvordan har det godt?
Siden jeg har vært hjemme å pleid min syke hest, måtte alle planner omredigeres på torsdag før avreise.
Har sef hørt en del her og der, men kjekt å få høre det av folk selv, og ikke minst de som gledet og gruet seg før de reiste
Gå til toppen av siden

gitte&starra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  12:09:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvordan det gikk der oppe?!?

Jo jeg er egentlig fornøyd jeg da. Kom ikke så høyt opp på listene, men Starra gikk mye bedre nå enn sist og karakterene gikk opp også. Det at vi ikke fikk vist passen trakk det hele ned, men hun var klart bedre nå enn på lenge.
Men hva er vel mere gøy enn å komme til Seljord å se på ALLE di fiiine og gode hestene og rytterene?!? Gleder meg allerede til neste år jeg da;o)

Gjør livet til en fest,ri islandshest

Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  15:33:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Jeg hadde det kjempe fint jeg! Veldig fornøyd, får aldri noe bra i tølten der oppe uansett siden man ikke viser hurtig tølt i T5 junior.. jaja..
Trist på mandagen da, da reiste gullet til Trondheim.. savner han masse, men gøy med ny hest!!

kom på 2 i kostymtølt også;)

Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

veronicaoxaas

Skrevet - 06/06/2006 :  15:43:30  Vis profil  Svar med kopi av melding

Trist på mandagen da, da reiste gullet til Trondheim.. savner han masse, men gøy med ny hest!!

Har du solgt hesten?
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  15:49:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, så trist med hesten :'(
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  19:30:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Her er da ingen diskusjon?
Hvorfor behovet for 4 utropstegn?

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

HannaogHelge

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:55:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHannaogHelge  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHannaogHelge  Svar med kopi av melding
Cecilie mente nok at selve hendelsen, hvorfor, hvordan osv ikke skal diskuteres før Malene eventuelt er klar for det.. Vet ikke helt.. Mulig noen innlegg er sletta? For jeg ser ingen innlegg over av sånn art at jeg reagerte på det. Malene har startet en egen "minnetråd" for Tritla her på MIX'n nå ser jeg.

Over til noe hyggeligere.. Pinsestevnet..
Hadde med meg min hoppe Freyja fra Bostrak. En litt urutinert sak, det samme kan vel sies om eieren.. Vi er turrytteren og turhesten som plutselig har funnet ut at konkurranser i grunn var en morsom ting.. Takket være Nina(Kurre) faktisk.
Ved hjelp av Nina har Freyja blitt en langt bedre hest enn hun var.. Ja, faktisk bare fra i høst hvor hun var en turgamp jeg ikke helt visste hva jeg skulle med.. En hest jeg falt pladask for og bare måtte ha etter å ha temt henne for 3 år siden.. I vinter har jeg fått trent henne skikkelig opp, i mars starta vi Mjøsmót, og det var en såpass positiv opplevelse at vi meldte på pinsestevnet og..
Denne helga red vi til helt greie karakterer i 4-gang, mellom 4,1 og 4,7 tror jeg, endte på 4,43, og er i grunn fornøyd med ponnisen jeg.. Tølten gikk ikke så bra.. Ponnis var sliten og lei.. Men det gjør ikke no.. Selv om hun er 9, er hun faktisk ikke ridd no lengre enn de aller fleste 6-7 åringer så på mange måter er hun enda for unghest å regne..
Jeg tror karusellen er i gang for oss! Stevner er gøy!! Så får vi bare bygge erfaringer, og komme sterkere tilbake neste år!
Gleder meg allerede! Må bare takke Nina igjen jeg, for å ha fått øynene mine opp for at konkurranser også er gøy! Og for all hjelp og støtte med Freyjaponnis:-)
Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  17:15:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Lukas er solgt nå ja:)
Veldig greie folk!!
Gleder meg til å besøke han:)

Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  22:59:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okk!
Har nå blitt informert av Reiersen og blitt langt klokere.

Først,søte lille Hanna.Når man omgås så ordentlige og flinke folk som deg er det ingen kunst å styre dem forsiktig i retning av noen riktige knapper.
Å følge deg og Freyja frem dit dere er idag har vært både veldig veldig gøy og ikke så rent lite rørende.
Riktig glad i dere begge.( Kurr er litt mer glad i Freyja enn i deg,men det er...ja. hun er bare lekrere. Sorry...)

Pinse var...tja.Både og. Veldig hyggelig,selvfølgelig.Tidvis litt stressende (Ikke like lett alltid å holde styr på alle man gjerne skulle hjulpet på diverse oppvarminger og baner) litt frustrerende (at man kan være så dum å stramme neseremmen til Freyja ett lite lite hull for mye,makan til sær ponni!) Litt...nei...veldig irriterende.Det er noe med det når herr Arvakur sier IKKE så sier han IKKE. IKKE myk og ettergivende i trav betyr IKKE og IKKE mer enn en langside pass betyr så avgjort IKKE IKKE IKKE! Dette:

http://www.hestemarked.no/vip/29844/Kurreikkepass2.jpg
Skulle vært langside nr 2 i pass. Som dere forstår fikk vi ikke så fryktelig vel betalt for den nei.

5-gang er tricky greier og det er ikke ofte alle gangartene fungerer like godt på samme tid.
Men,men.Sånn kan det gikk. Vi endte på 14 (tror jeg?) Bra betalt for det utenom passen,så ja,ja. Seljord er ikke det letteste stedet i verden å få pelsdyret i gjenge.
Vi prøver vel igjen til SThans.Må vel løsne oppi der også før eller siden.

(Vi red "stil"pass også,men den tror jeg vi ikke nevner så altfor høyt.)

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.18 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.