Rosita!

» VIP
Norway
Skrevet - 30/05/2006 : 19:40:29
|
Nei,det blir vel ikke så lett å få til sånn egentlig,er nok ikke bare jeg som skulle ønske det og er jo begrenset med hva tid dem har... Måtte sef vært noen av de som kjenner til meg da... Men men,det får vel bare bli med drømmen det;)
|
Kurre
Norway
Skrevet - 30/05/2006 : 21:17:51
|
Kopi av melding:De som får hjelp er nok de som har faste trenere fra før av. De såkalte "kjente tryna" som er der oppe har nok mer en nok å henge fingra i om de ikke skal begynne å vurdere gud og hvermann. Dessuten er det svært begrenset hvor mye du får retta opp i dagen før man skal i ilden.
Opprinnelig postet av Elisabeth E
|
Også er det noen optimister som spør slike som pkt.1 ikke kjenner hverken hest eller rytter i det hele tatt og Pkt.2 spør sånne som ikke engang har greie på hva de driver med selv....
Men bare kom og dra i meg du kjære,så skal jeg fremdeles hoppe opp og ned og titte på passen din på Fredagskvelden...hehe.
Det kan være tøft å være ung og mann og ute på sin første sesong,men det retter seg nok igjen etter en liten sommerferie.
www.forum-hest.moo.no
|
Elisabeth E
Skrevet - 30/05/2006 : 21:24:18
|
Kopi av melding:Kopi av melding:De som får hjelp er nok de som har faste trenere fra før av. De såkalte "kjente tryna" som er der oppe har nok mer en nok å henge fingra i om de ikke skal begynne å vurdere gud og hvermann. Dessuten er det svært begrenset hvor mye du får retta opp i dagen før man skal i ilden.
|
Også er det noen optimister som spør slike som pkt.1 ikke kjenner hverken hest eller rytter i det hele tatt og Pkt.2 spør sånne som ikke engang har greie på hva de driver med selv....
Men bare kom og dra i meg du kjære,så skal jeg fremdeles hoppe opp og ned og titte på passen din på Fredagskvelden...hehe.
Det kan være tøft å være ung og mann og ute på sin første sesong,men det retter seg nok igjen etter en liten sommerferie.
Opprinnelig postet av Kurre
|
Good point Nina.
Men, det er nok svært mulig at jeg trenger litt passhjelp, dyret har visst lett for å finne kryssgaloppen sin... Og jeg har strengt tatt ikke andre muligheter enn å fikse opp i ting kvelden før vi skal i ilden!
Og Armur er så lei av meg nå han , at jeg tror han hadde spydd om han kunne. Dakar ponnien.. Traven sin har han lagt igjen også.. Men, bare noen dager nå, så er det deilig, herlig ferie!
|
Birgitte&Kongen

» VIP
Norway
Skrevet - 30/05/2006 : 22:24:01
|
Jeg gleder meg noe helt vanvittig til helgen!! :D Elsker Seljord, konkurransene, stemningen, tidlige morgener, sene kvelder, det sosiale, alt! Har absolutt null mål med helgen, bare at pånni oppfører seg pent og går de gangartene han skal når han skal og ikke sånn som på visninga. :P
Ask me no questions and I will tell you no lies
KONGEN AV LIAN <3
|
Birgitte&Kongen

» VIP
Norway
Skrevet - 30/05/2006 : 22:24:41
|
Jeg gleder meg noe helt vanvittig til helgen!! :D Elsker Seljord, konkurransene, stemningen, tidlige morgener, sene kvelder, det sosiale, alt! Har absolutt null mål med helgen, bare at pånni oppfører seg pent og går de gangartene han skal når han skal og ikke sånn som på visninga. :P
KONGEN AV LIAN <3
|
Kurre
Norway
Skrevet - 30/05/2006 : 23:40:45
|
Da tolker vi det dithen han Birgitte ikke er drittlei lenger?? Flotte greier!
www.forum-hest.moo.no
|
Birgitte&Kongen

» VIP
Norway
Skrevet - 31/05/2006 : 01:54:17
|
Absolutt ikke, og det er ikke pånni heller, etter tre uker fri ;-) Han har aldri fungert så bra som han har de siste dagene, så blir jo litt spennende å se om han kan skikke seg til mandag :-P
KONGEN AV LIAN <3
|
Kurre
Norway
Skrevet - 02/06/2006 : 13:44:55
|
Da melder vi ut fra MIX og flagrer avgårde til Seljord sammen med resten av IslandshestNorge (stort sett)
God Pinse alle mann. Lyke til alle som skal ri,Ha en flott tur dere som bare skal opp og se på....
www.forum-hest.moo.no
|
Silje-og-Tindra
Norway
Skrevet - 02/06/2006 : 14:47:02
|
Lykke til alle sammen :-)
|
Elisabeth E
Skrevet - 05/06/2006 : 20:47:30
|
Det ble en veldig trist og grusom avslutning på et ellers veldig fint stevne........
|
Silje-og-Tindra
Norway
Skrevet - 05/06/2006 : 20:57:44
|
Kopi av melding:Det ble en veldig trist og grusom avslutning på et ellers veldig fint stevne........
|
Huff da?
|
Tigull the best 4 life
Norway
Skrevet - 05/06/2006 : 21:00:43
|
Kopi av melding:Det ble en veldig trist og grusom avslutning på et ellers veldig fint stevne........
|
hvorfor det?
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
|
Kurre
Norway
Skrevet - 05/06/2006 : 22:40:47
|
Fikk akkurat en melding om at hesten til Malene Vatnedal (Frk Vatnedal her inne) brakk benet i 5-gangsfinalen og måtte avlives.
Tragisk.
www.forum-hest.moo.no
|
Silje-og-Tindra
Norway
Skrevet - 05/06/2006 : 22:45:54
|
Au da. Kondolerer. :-(
|
VerIng
Skrevet - 05/06/2006 : 23:03:02
|