hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pinse stevnet!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
Select SkinSwitch to Dimgray SkinSwitch to Lightgreen SkinSwitch to Brown SkinSwitch to Silver Skin
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Pinse stevnet!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  19:40:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Nei,det blir vel ikke så lett å få til sånn egentlig,er nok ikke bare jeg som skulle ønske det og er jo begrenset med hva tid dem har...
Måtte sef vært noen av de som kjenner til meg da...
Men men,det får vel bare bli med drømmen det;)

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  21:17:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
De som får hjelp er nok de som har faste trenere fra før av.
De såkalte "kjente tryna" som er der oppe har nok mer en nok å henge fingra i om de ikke skal begynne å vurdere gud og hvermann.
Dessuten er det svært begrenset hvor mye du får retta opp i dagen før man skal i ilden.

Opprinnelig postet av Elisabeth E

Også er det noen optimister som spør slike som pkt.1 ikke kjenner hverken hest eller rytter i det hele tatt og Pkt.2 spør sånne som ikke engang har greie på hva de driver med selv....

Men bare kom og dra i meg du kjære,så skal jeg fremdeles hoppe opp og ned og titte på passen din på Fredagskvelden...hehe.

Det kan være tøft å være ung og mann og ute på sin første sesong,men det retter seg nok igjen etter en liten sommerferie.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Elisabeth E

Skrevet - 30/05/2006 :  21:24:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
De som får hjelp er nok de som har faste trenere fra før av.
De såkalte "kjente tryna" som er der oppe har nok mer en nok å henge fingra i om de ikke skal begynne å vurdere gud og hvermann.
Dessuten er det svært begrenset hvor mye du får retta opp i dagen før man skal i ilden.

Også er det noen optimister som spør slike som pkt.1 ikke kjenner hverken hest eller rytter i det hele tatt og Pkt.2 spør sånne som ikke engang har greie på hva de driver med selv....

Men bare kom og dra i meg du kjære,så skal jeg fremdeles hoppe opp og ned og titte på passen din på Fredagskvelden...hehe.

Det kan være tøft å være ung og mann og ute på sin første sesong,men det retter seg nok igjen etter en liten sommerferie.

Opprinnelig postet av Kurre

Good point Nina.

Men, det er nok svært mulig at jeg trenger litt passhjelp, dyret har visst lett for å finne kryssgaloppen sin...
Og jeg har strengt tatt ikke andre muligheter enn å fikse opp i ting kvelden før vi skal i ilden!

Og Armur er så lei av meg nå han , at jeg tror han hadde spydd om han kunne. Dakar ponnien..
Traven sin har han lagt igjen også..
Men, bare noen dager nå, så er det deilig, herlig ferie!
Gå til toppen av siden

Birgitte&Kongen

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  22:24:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBirgitte&Kongen  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg noe helt vanvittig til helgen!! :D Elsker Seljord, konkurransene, stemningen, tidlige morgener, sene kvelder, det sosiale, alt!
Har absolutt null mål med helgen, bare at pånni oppfører seg pent og går de gangartene han skal når han skal og ikke sånn som på visninga. :P

Ask me no questions and I will tell you no lies

KONGEN AV LIAN <3
Gå til toppen av siden

Birgitte&Kongen

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  22:24:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBirgitte&Kongen  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg noe helt vanvittig til helgen!! :D Elsker Seljord, konkurransene, stemningen, tidlige morgener, sene kvelder, det sosiale, alt!
Har absolutt null mål med helgen, bare at pånni oppfører seg pent og går de gangartene han skal når han skal og ikke sånn som på visninga. :P

KONGEN AV LIAN <3
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  23:40:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da tolker vi det dithen han Birgitte ikke er drittlei lenger??
Flotte greier!

Birgitte&Kongen

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  01:54:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBirgitte&Kongen  Svar med kopi av melding
Absolutt ikke, og det er ikke pånni heller, etter tre uker fri ;-) Han har aldri fungert så bra som han har de siste dagene, så blir jo litt spennende å se om han kan skikke seg til mandag :-P

KONGEN AV LIAN <3
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  13:44:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da melder vi ut fra MIX og flagrer avgårde til Seljord sammen med resten av IslandshestNorge (stort sett)

God Pinse alle mann. Lyke til alle som skal ri,Ha en flott tur dere som bare skal opp og se på....

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  14:47:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Lykke til alle sammen :-) Gå til toppen av siden

Elisabeth E

Skrevet - 05/06/2006 :  20:47:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det ble en veldig trist og grusom avslutning på et ellers veldig fint stevne........ Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  20:57:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det ble en veldig trist og grusom avslutning på et ellers veldig fint stevne........

Huff da?
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:00:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det ble en veldig trist og grusom avslutning på et ellers veldig fint stevne........

hvorfor det?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  22:40:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk akkurat en melding om at hesten til Malene Vatnedal (Frk Vatnedal her inne) brakk benet i 5-gangsfinalen og måtte avlives.

Tragisk.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  22:45:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Au da. Kondolerer. :-( Gå til toppen av siden

VerIng

Skrevet - 05/06/2006 :  23:03:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, så grusomt... Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.