hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Røyking
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Røyking
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Madam Fame

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  08:21:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
For to dager siden gikk jeg å lurte på å lage en debatt om røyking og hva folk røyker.. men jeg slapp visst..

Røyker ikke selv, bare 1 pakke for å finne ut hva det her var for noe, men det appelerte ikke til meg, så da ble det ikke noe mer med det..

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  09:18:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har aldri prøvd å ta et eneste drag (selv om så å si alle jeg kjenner har prøvd å få meg til å prøve *men Natalie er kjent for å være supersta*). Men det gjør ingenting for meg om andre velger å betale i dyre dommer for å ødelegge helsa si, så lenge de ikke blåser røyken rett opp i trynet mitt. Heldigvis har jeg ingen venner som røyker, så jeg slipper igrunn det.

Og tilslutt: Hurra for røykeloven!!!!

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 26/05/2006 09:18:30 Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  09:23:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Synes forresten de har overdrevet røykeloven mye..
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  09:43:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes forresten de har overdrevet røykeloven mye..

Opprinnelig postet av Madam Fame

Hvordan? Forklar

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  11:09:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg røyker (marlboro)... snuser også, når jeg ikke har muligheten til å ta meg en røyk, det er vell og merke såkalte "hamsterbleier", posesnus, svart eller grønn mocca. den grønne er best, men finnes ikke overalt.
siden jeg selv røyker har jeg heller ikke noe imot andre som røyker.
jeg respekterer ikke-røykere, og prøver derfor å holde røyken min borte fra ikke-røykere. men når det kommer til røyking/ikkerøyking er det også endel ting som irriterer meg;
-ikke-røyke fanatikere, som på død og liv skal "frelse" alle som røyker, eller som skal påtvinge sin mening på alle som røyker.
-røykefanatikere, som på død og liv skal presse røykingen sin langt opp i ansiktet på alle medmennesker.
-når folk som aldri har røkt i hele sitt liv som kommer med setninger som "det er jo bare å slutte", "jeg vet det er vanskelig, men...", "det kan jo ikke være så vanskelig å slutte da..." osv...
-røykere som okkuperer busskur, så folk som ikke liker/tåler røyk må stå utenfor, jeg mener at såppass respekt bør vi som røyker også vise.
-mødre som sitter å røyker med spedbarn på armen, og puster røyker rett i ansiktet på barnet, dette irriterer meg... har ikke noe med det, men det irriterer meg...

deler av røykeloven er også litt kjip... har ikke noe problemer med at det ikke er lov til å røyke på uteplassene lengre, men at det har blitt så "super-anti-røyk" syns jeg er litt kjipt. hadde jo vært greit om f.eks endel kafeer hadde fått hatt en egen, lukket røykeavdeling. er jo kommet slike spesielle "luft-vegger" som hindrer røyken i å komme bak disk og liknende.
men for all del, jeg overlever fint å gå ut å røyke. selv om jeg ikke går på cafe like ofte lengre.

(flere enn meg som har merket alle andre dufter som kom fram når den "dekkende" røyklukta forsvant? en ufin blanding av fis, svette, ekle parfymeblandinger, osvosv... blæh... det syns jeg er ekkelt... )

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Jeg røyker ikke,men jeg snuser. Lilla eller svart mocca. Finnes d virkelig grønn? Hvor får man tak i d, og hvilken smak er d på den?
Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  11:12:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm... Hvordan kopierer man èn setning istedenfor hele inlegget? Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  11:13:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm... Hvordan kopierer man èn setning istedenfor hele inlegget? Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 26/05/2006 :  11:26:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er av den typen som omtrent får brekninger av røyk, det er skikkelig ekkelt. Gutter kan være så søte de bare vil osv, men hvis jeg finner ut at daten min røyker er det over og ut...klarer det bare ikke...

men folk må gjerne røyke for min del så lenge de holder seg laangt vekk=)
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  11:51:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
*june*
den lilla syns jeg ikke noe om... (syns egentli den ser litt rosa ut foresten)
den svarte er grei mens den grønne er BEST!!
hmm... hvordan skal jeg forklare smaken da... det står vintergröna på den... har du noengang luktet på den svenske Hawk? den grønne moccaen lukter nesten det samme...
anbefaler deg å prøve:)
men det kan være vanskelig å få tak i den... jeg kjøpte mye av den i sverige, men oppdaget etterpå at de hadde den på enkelte bensinstasjoner også...:) så du kan se på forskjellige bensinstasjoner, der har de ofte et mye større utvalg:)

namnam:) den er god altså!:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  11:58:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe,ja jeg sa rosa jeg oxo, men kjæresten sa at den absolutt var lilla.. Så han vant diskusjonen..
Begynner å gå litt lei den svarte, så snuser bare rosa nå. Men den er ikke så veldig god, så da må jeg skaffe grønn
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  12:10:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Pappaen min har begynt å bli litt feminin han nå, snuser pose. Så fikk han høre dette i konfirmasjonene min: "Har du begynt å sitte å tisse også?" Da fikk han seg en god latter ja ;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  12:47:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
dum som jeg er så tok ikke jeg den..
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  12:52:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hmm... Hvordan kopierer man èn setning istedenfor hele inlegget?

Opprinnelig postet av *june*

Du kopierer hele innlegget og tar vekk alt som du ikke vil ha. Bare pass på å ikke ta vekk de klammene. Så altså.. Du tar vekk alt som vedkommende har skrevet selv som du ikke vil ha. Eh.. Forståelig?
Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  12:55:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jess,skjønner
Takker!
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  13:07:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
posesnus er jo bedre enn vanlig snus da... grums som renner nedover tennene... usj...
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.