hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva koster det å være medlem i din rideklubb?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva koster det å være medlem i din rideklubb?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lucinda:

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  23:59:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Gloppen Køyre og Rideklubb

Betaler 300kr som hovedmedlem inklusive hestesport og 150kr pr stk for resten om det er familie. Også 150kr for dei som er hovedmedlem i anna klubb

Redigert av - Lucinda: den 27/05/2006 00:01:32 Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  22:38:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Eid Ride- og Køyreklubb:
300 per person, 400 for to personer i familie, 500 for familiemedlemskap.

Hestesport inkludert.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  23:14:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Er medlem i samme klubb som picazzo. Er enkeltmedlem jeg da, og senior. Koster 425kr (koster 350kr for junior). De sier det er medregnet Hestesport, men de vil tydligvis ikke inkludere dette i prisen for meg. Etter å ha sendt 5 mail (de tre siste mailene til og med til to ulike personer), og til og med fått respons og løfte om Hestesport, har ennå ikke noe Hestesport dukket opp hos meg. Neste år skal jeg finne en annen klubb å representere, for Hestesport er noe jeg verdsetter høyt når det gjelder hva man blant annet får som medlem av en rideklubb. I tillegg til at det er trivelig lesing, er det absolutt viktig (og regnes til og med som obligatorisk lesing) for de som er ute og starter, og for teknisk personell. Jeg synes det er utrolig trist at jeg ikke får Hestesport
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 02/06/2006 23:16:19 Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  23:45:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ytre Namdal Hestesportklubb betaler jeg kr 300,- per år og får da Hestesport tilsendt i posten
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  22:42:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Mener å tro at jeg (mamma og pappa) betaler 250,- inkl. Hestesport + 15% rabatt i den lille butikken på ridesenteret. Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 09/06/2006 :  09:23:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er ikke med i noen rideklubb....

Men betaler 150 kr året for å være medlem av Stavanger travklubb..

Dette inkluderer fri inngang baner og rabatt på en del butikker, blant annet wenaas..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 09/06/2006 :  10:03:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
250,- kr for å være aktiv medlem i Grimstad og omheng travklubb.
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 09/06/2006 :  10:17:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Vi betaler litt forskjellig i Aurskog-Høland rideklubb, avhengig av alder. Men fra, tror jeg, kr 50,- og opp til 400,-. Da er hestesport inkl.

I tillegg får vi 10% på varer på We-Ma hest.

Klubben har tilgang på en ridebane tilhørende Kjelle Videregående skole, samt lån av ridehus på Aurskog hestesenter når det er stevner. Vi får da ha ridehuset gratis, mot at de som har ridesenteret får ha kiosken.
Super løsning

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  19:34:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
eg betale 250 i åre + eg får heste sport (blade)
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.