hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hestemennesker
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 hestemennesker
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  16:45:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
sitter her å gjør alt annet enn å lese til eksamen, så kom jeg over denne som jeg syns var litt festlig

http://sportshesten.no/index.php?id=24,157,0,0,1,0

Ferrari & Miriam

Løkki

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  17:14:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Hehe, ja kjente meg igjen på MANGE punkt der..huff Ikkje rart vi blir sett på som sære..!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  17:28:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
trallalla....ikke NOE(A) kjent der nei:P *kremt,kremt*

Tone,Svarten å Arni<3

Redigert av - Tone&Svartn&Arni! den 05/06/2006 17:30:53 Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  17:57:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, var endel punkter der som jeg følte meg litt truffet av :)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  18:03:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Denne har vært oppe før her på forumet Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  19:55:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Der sto det litt av hvert som kunne passe bra på meg ja.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  19:58:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Der sto det litt av hvert som kunne passe bra på meg ja.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  20:26:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Hehe.. Flirte så jeg skrek da jeg leste dette. Kjenner meg igjen i så masse. Ja vi hestefolk er sære.. Men men hest er jo en lidenskap
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  20:39:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kjente meg veldig igjen :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  22:35:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Denne har jeg printa ut tidligre, rammet den inn i ei avlang ramme og henger så fint på veggen i stallen. Lo så jeg grein og mannen var enig i ALLT som stod der (han er IKKE hestemenneske)
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  23:32:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe! Kjente meg igjenn i mange ta de punktene der ja! :p Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 06/06/2006 :  17:04:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Plukke opp en hestepære med henda? Ingen problem hehehe
Når jeg var mindre var det om å gjøre å få det renest mulig i boksene vi var så heldige å måkke i. Da sto vi å plukka småbærsjen med fingra. hihi.

Jeg kommer nok aldri til å bli syk av noe fordøyelsesbakterier. Har sikkert fått i meg både pest og kolera gjennom hele oppveksten. Det er jo ikke alltid man var nært en vask før man skulle spise nistepakken eller godis eller noe, hehe

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  17:45:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Plukke opp en hestepære med henda? Ingen problem hehehe
Når jeg var mindre var det om å gjøre å få det renest mulig i boksene vi var så heldige å måkke i. Da sto vi å plukka småbærsjen med fingra. hihi.

Jeg kommer nok aldri til å bli syk av noe fordøyelsesbakterier. Har sikkert fått i meg både pest og kolera gjennom hele oppveksten. Det er jo ikke alltid man var nært en vask før man skulle spise nistepakken eller godis eller noe, hehe

Opprinnelig postet av carambee

Plukker for hånd enda jeg UTEN hansker, får ikke tak med. Har 4 stk som jeg er helt alene om så jeg har funnet ut at jeg sparer både tid og flis på å gjøre det skikkelig hver morgen... og så når man er ferdig fisker man seg en røyk med fingrene etter filteret, i munnen og.... herlig (-: Vasker hendene når jeg kommer hjem da! MEN skal få kjøpt meg stallsåpe i dag..

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  21:45:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Fnis*

ja,ja...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:32:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
morsom liste det der ja ;-)
Greta Lind, Lukka og Solfari<3 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 07/06/2006 :  16:09:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Harneshaug: Bra jeg ikke er alene:)
Selv om jeg bare bruker greip når jeg møkker ut nå til dags. Er jo ganske skitne de hestene og. På beina og sånt. Ser ikke forksjell på å komme borti en hestepære enn å komme borti en hestefot før jeg fisker fram en røyk.
hehe for noen svin vi er

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.