hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva koster det å være medlem i din rideklubb?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva koster det å være medlem i din rideklubb?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kajsa

» VIP

Skrevet - 25/05/2006 :  17:06:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Inspirert av tråden http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=13208 - Hva betaler du for å være medlem i din rideklubb, og får du bladet Hestesport?

Jeg betaler 400,- hos min ene klubb og får Hestesport
Hos klubb nr 2 betaler jeg 300,- og skal egentlig få Hestesport derifra óg.

Prøv min quiz om de kule gule HER

Ina_R

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  17:11:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Betaler 600 med Hestesport. (Det koster 490 uten Hestesport)

Er en smule dyrt, men da får jeg adgang til ridebane, maratonløype (kjøring spesielt) og masse fine ridestier. Og i vinter har også klubbens medlemmer hatt adgang til ridehuset en dag i uka. (Tror jeg det var)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  17:15:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror jeg betaler 500 inkl hestesport for familiemedlemskap (meningen er jo at samboer skal ut å starte litt å ;))

Synes dette er grei pris jeg.. Står i tillegg i klubbstallen, så jeg har feltbane, ridehus og utebane rett utenfor døra.. Og et labert turterreng, men må jo bare være oppfinnsom hvis man vil på tur da..:)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  17:25:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
300 kr tror jeg, og da får jeg Hestesport!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  17:35:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Klubben min har vært Rogaland Rideklubb. Medlemskontigent for de over 16 er 650kr, for de under 16 er den på 400kr. Familiemedlemskap er på 900kr. Syntes prisene er litt i høyeste laget.. Man må i tillegg betale 4800kr i året for anleggsleie.

For de som er oppstallert er prisen 1500kr imnd, som kun er inkludert boksen og morgen/middags foring, samt man må være medlem i klubben og betale anleggsleie. Alle som betaler anleggsleie forplikter seg til å være med å hjelpe til på dugnader og stevner. Så tror egentlig ikke jeg vil ha hest der, kan bli en dyr affære!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  18:04:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Husker ikke akkurat, men er mellom 150-300 med Hestesport.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 25/05/2006 :  18:51:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem av Epona Rideklubb og der betaler jeg 500 kr og får Hestesport.
Egentlig skulle jeg vært medlem av Åsane Rideklubb også, men de er ufattelig treige med å sende ut giroene, så det er jeg ikke ennå.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 25/05/2006 :  19:26:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hos oss betaler du 350,- om du er over 16 år. Da får du tilsendt hestesport, tilgang på alle klubbens fasiliteter som ridehall osv OG 10% PÅ ALT UTSTYR FRA STALL FRISK HESTEUTSTYR!!! Bare den siste der gjør jo at man fort tjener inn igjen medlemsskapet =)
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  20:22:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Her betalar ein 250,- om du er under 16år, og 350,- om du er over 16år. Familiemedlem kjem på 100,- pr. familiemedlem. I tillegg er det vel 600,- i halvåret (1200,- for eit år) på halleiga. (900,- i halvåret om der er eit familiemedlem i tillegg til hovudmedlem) Og me får eit hestesport..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  20:31:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Er en smule dyrt, men da får jeg adgang til ridebane, maratonløype (kjøring spesielt) og masse fine ridestier. Og i vinter har også klubbens medlemmer hatt adgang til ridehuset en dag i uka. (Tror jeg det var)

Opprinnelig postet av *Ina*

Hm, kan ikke huske at det var så dyrt...mener jeg betaler 300og-et-eller-annet (men det har sikkert gått opp i år da), har medlemskap uten hestesport, siden jeg også er medlem av rideklubben hjemme i Sunndal (der jeg får Hestesport), ingen anelse hva det koster der(regninga kommer hjem til foreldrene mine, og blir på et mystisk vis betalt likevel)

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  20:59:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
250 kr med hestesport. Dog skal jeg skifte klubb til høsten, og da må jeg betale 350kr med hestesport. Da får jeg til gjenngjeld et myyye bedre konkurransemiljø, i år betalte de startavgiften til alle fra klubben som skulle starte i norgesserien uansett nivå på den første kvalifiseringen.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  21:32:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Er med i Morger rideklubb, betaler 275 og får hestesport.. fy det var dyrt i mange av de andre klubbene...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  21:44:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
I klubben min (Trøndelag Hestesportsklubb) koster det 200 for de mellom 0 og 12 år, 350 for de mellom 13 og 18 år, 400 for de fra 19 år, og 500 for familiemedlemsskap. I medlemskontigenten er det blant annet med Hestesport, diverse møter og kurs osv.
Hege Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  22:23:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror jeg betaler 450 kr i klubben min jeg. En grei pris egentlig det..
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  10:14:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *Ina*

Hm, kan ikke huske at det var så dyrt...mener jeg betaler 300og-et-eller-annet (men det har sikkert gått opp i år da), har medlemskap uten hestesport, siden jeg også er medlem av rideklubben hjemme i Sunndal (der jeg får Hestesport), ingen anelse hva det koster der(regninga kommer hjem til foreldrene mine, og blir på et mystisk vis betalt likevel)

Opprinnelig postet av Natalie_S

Er nok det ja, meldte meg inn for en liten stund siden. Og da kom det en regning på 600 som jeg overleverte til min mor ;D
Men har hørt at det har gått opp litt ja, var vistnok mye billigere før.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  11:11:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Betaler 430 kr. jeg og koster 100kr. ekstra hvis du vil ha hestesport....
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.