hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bare hos meg det er noe galt eller hos fler?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Bare hos meg det er noe galt eller hos fler?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  13:36:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Tok en tur innom her før jeg dro i stallen, for å sjekke om jeg hadde fått svar på et av innleggene mine her.

Jeg kommer fint inn hele veien helt til jeg skal trykker på innlegget og skal lese det, da kommer bare navnet til første personen som har øverste innlegget på siden opp på venstre side.

Også kommer det et par prikker bak eller under navnet...

Ikke noe mer enn det.

Er det sånn hos fler?

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  13:45:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Er sånn her også :S
Sikkert noe som fikser seg etterhvert. Imens får vi bare vente å se.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  13:56:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
samme her.. måtte trykke svar på emne for å lese det du skrev. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  14:10:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Lopke: Nå sitter jeg her og trykker på svar på emne for å se hva folk har skrevet. Like smarte vi to ;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  14:41:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det skjer stadig her også. Trykker du på "oppdater" knappen kommer siden vanligvis opp. :)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  14:45:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Neimen, nå funker det jo helt fint.

jameho: Er litt sånn en gang i blandt ja, men nå var det ille. Ville ikke komme opp uansett hvor mange ganger jeg oppdaterte.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  15:01:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
skjer det samme her, men kommer når jeg oppdaterer ett par ganger Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  15:12:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde skikkelig problemer med å komme inn på markedssidene i sta også, men nå fungerer det greit. Kommer og går det her gitt..

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 22/05/2006 :  15:13:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det skjer stadig vekk krøll på denne nettsiden. Jeg vil tro serveren kanskje bør byttes ut med en med større kapasitet...? Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  15:18:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
I det siste har ting egentlig gått veldig greit. Så syns hvertfall ikke at vi skal klage ;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  15:26:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Synes også at det går greit nå, var mye verre tidligere i vinter, da måtte jeg oppdatere både 1 og 2 og 3 ganger før siden kom opp.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  15:49:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hmm, har ikke opplevd noe sånt i det siste.. Var verre før!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  15:54:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Var en liten periode i dag.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/05/2006 :  16:48:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noes om irriterer meg er at sånn "felt" så blir ruta gul. Feks. hvis du går inn på brukerprofil og skal endre noe. Så er de rutene som er skrevet i gule =S

Vet ikke om det er bare hos meg det er slik. men litt irriterende er det, ja..

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  23:21:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noes om irriterer meg er at sånn "felt" så blir ruta gul. Feks. hvis du går inn på brukerprofil og skal endre noe. Så er de rutene som er skrevet i gule =S

Vet ikke om det er bare hos meg det er slik. men litt irriterende er det, ja..

Opprinnelig postet av X-tine

Er sånn hos meg og. Men går jo greit å skrive navnet der for det(selv om det ikke synes) så da bryr jeg meg ikke så mye om det...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  23:27:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
I det siste har jeg også oppdatert en del for å kunne lese alt som står.
Ang disse gule feltene så er det sånn på nesten alle felt der man skal skrive navn, på min data :S

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.