hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - merklig annonse
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 merklig annonse
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  20:50:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Og å gallopere barbak uten hjelm. Kjempedeilig! Gjør det selv til stadighet.

Opprinnelig postet av Birre

Deg om det. Lurt? Ikke noe jeg vil påstå, men det er en annen debatt.

Synes annonsen var noe spesielt skrevet, antagelig ikke noe jeg ville tenkt å svart på sånn i første omgang. Reagerer også på det dere sier her, at hesten er presset over 110, kan være dårlig skrevet (noe vi får håpe det er), men det med at man ikke bør slå hesten om den steiler er jo en fin opplysning å få (selvsagt dumt å lære den det i utgangspunktet, men det er fint at hun sier i fra). Det ville uansett ikke vært noe jeg ville skrevet i en annonse, jeg ville heller fortalt det til eventuelle interesserte.

Jeg ville nok også latt foreldrene mine skrive/lese over annonsen om jeg skulle lagt den ut, men det er tydeligvis ikke alle som tenker som meg ;)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  21:09:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ser ut som det er en travponni siden det er sjekkbitt der-

Opprinnelig postet av Ojdiis

Trenger ikke være travponni for å gå på sjekkbitt.
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 19/05/2006 :  22:21:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
presset ponnien til å hoppe 110..? sjukt skrivi i grunn:s
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 19/05/2006 :  22:21:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

PonniTeam

Skrevet - 19/05/2006 :  22:29:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Sabina

Egentlig litt rart, for kansje jeg tar feil men jeg synes det er litt rart at du kan "presse" en ponni til og hoppe 1.10! Uansett.. Veldig useriøst skrevet..
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  10:44:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Godt de skal selge hesten da.. Så ikke ut til å være helt i loddet eierene. Presset en hest over 1.10, det hørtes jo ut som om hesten var glad i å hoppe vertfall!.. eh..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

HampusGoldstar

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  12:51:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
veldig enig med deg BIRRE! Litt uheldig med annonsen... Men jeg skjønner ikke hva som er problemet..
Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra! Gå til toppen av siden

*Vellekar*

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  21:13:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva er det med fjortiser og steiling på kommando?? steiling er vell like farlig om det er uventet eller ikke...!!! *liker ikke sånnt hestehold* Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  21:20:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vel, er ikke mitt problem at de skriver slikt, men hesten var fin den. Åpenbart feil valg av ord og setninger i den annonsen der, useriøst skrevet.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  22:41:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hva er det med fjortiser og steiling på kommando?? steiling er vell like farlig om det er uventet eller ikke...!!! *liker ikke sånnt hestehold*

Opprinnelig postet av *Vellekar*

Ikke sikkert at det er hun som har lært ham å steile engang, kan likegodt være en gammel eier som har lært ham det.

Ikke vær så raske med å dømme folk.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:08:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men det er sikkert ikke særlig kult for hesteier å finne hennes annonse debattert på mixen...
Det står to navn på kontakt, så sikkert er foreldre inne i bildet. Det er heller ikke sikkert at det er henne som har lært den å steile, og jeg ser ikke problemet i at hun rir barback.. Det er ikke farlig!

Synes hesten så søt ut, kanskje litt unghestpreg over den, kunne hatt mer muskler.
Kan jo være at hun fikk lov å skrive salgsannonsen siden det sikkert er hennes hest. Ikke alle er kjempeflinke til å formulere seg skriftlig.. det ser man jo her på mixen og..
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  01:19:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
en ting jeg undrer på..skal hun levere hesten gjennom posten eller?
siden hun skriver at man ikke skal slå om den steiler,eller hva hun mener..
dette kan man vel informere om til kjøper,man kan heller skrive at hesten kan steile på kommando,å derfor trenger erfaren rytter som vet hva dette innebærer eller noe..
men som andre sier her.hun er nok ikke gammel.gallopp uten hjelm er fyfy

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  01:22:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
må tilføye en ting til:steiling er ikke farlig om du lærer hesten å ikke steile så høyt..med andre ord:det skal skje kontrollert!
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  01:43:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eh.... ja.... nei, ikke alle her heller som formulerer seg så bra. I DENNE tråden ja! La nå en ærlig, ung, litt uheldig formulert annonse gå da... mye dummere innspill her i ny og ne (-;
Søt ponni og velmenende jente (tror jeg)

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

inaw

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  14:11:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseinaw  Svar med kopi av melding
Skjønner ikke greien med å skulle diskutere en annens annonse her inne. Hvertfall ikke når det står fullt navn og bilde. Sikkert kjempekult for en 14-15åring å lese hvor mye galt hun gjør og hvor bra det er at hun skal selge ponnien som garantert får det mye bedre et annet sted.

Mange er uheldig når de skal formulere seg, og det er en ærlig sak. Det ser vi over alt, her inne også!!!

At hun er for stor til ponnien - er vel kanskje en grunn til at hun skal selge da???

Altså, om ikke man er ute etter å kjøpe ponni kan man jo bare la annonsen være annonse? Enten får hun solgt ponnien eller ikke. Og det er jo ikke vår sak uansett.

Hadde dere lagt ut om annonsen dersom det var en aktiv her inne sin?? NEPPE!

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.