hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bildetråd *Føll*
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Bildetråd *Føll*
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  11:46:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Noen som har bilde av hestene sine som føll? Eller kanskje har fått et føll i år? Da kan dere poste det her :D

Her er mine kjære Roxanne! Fikk bildene av oppdretteren. Er litt dårlig kvalitet får hun har tatt bilde av bilde xP

Far: Aberaeron Idris
Mor: Naiad Romantica

Nettopp avvent så hun er litt tynn stakkar...

Ellers her er et bilde av strands stolthet Quidance som nå bor i Danmark. Han er vel 2 eller 3 år nå.
Far: Quidos
Mor: Lucky Lady

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  12:17:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Her er Etanec som føll (den mørke), det andre føllet er ei som heter Primadonna :

Etanec igjen :

Her er en av Etanec`s halvsøsken, hingsten KA Elegance :

Og her er KA Prinston, en herlig arabergutt min datter eide :

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  12:29:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding

Trickleback Lucky Charm, halvsøsteren til Roxanne.

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  18:25:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
April som føll, april 2005

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  18:34:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Ah... prøver en gang til...

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  19:06:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Her er tinkeren Shannon Rose, og føllet hennes, Sherdil som jeg eide for noen år siden. Han var en morsom liten fyr!

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  21:16:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Regina Brungot. 4 år sida..

Brungots Casanova, fødd 21.april 2006.

Halse Gorm, nyehesten min
(Lånt bilete av Lizzypus )

Då Gorm kom til meg, 4 veker før utstillinga 29.april.

på utstillinga..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  21:21:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Abab, Ann Lajla! Er det ikke piggtråd jeg ser på det bilde der oppe? Ô.ò
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  21:22:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  21:22:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  01:05:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Det går an å slette innlegg...

Dessutan er det lov med piggtråd dersom det ikkje er det einaste på gjerdet, saman med netting e.l er det fullt lovlig, også for hest.

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  13:36:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jo, men som eg skreiv så er det ikkje mitt bilete, min hest eller mitt gjerde Eg kjøpte Gorm no som åringe eg

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  16:30:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bente, du har vel ikke sånn helt tilfeldigvis tilgang til noen babybilder av Ferrari (gjerne sammen med mamman hans)? Har aldri fått sett Ferrari som føll

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  19:30:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Vet du; jeg skal ta en grundig titt gjennom ALLE Kjells bilder neste gang vi skal opp til ham!! Så tenker jeg jeg skal greie og finne gullet ditt som føll, og sikkert sammen med mammaen hans også
Skal se om jeg kan få tatt en tur i løpet av helgen jeg

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 19/05/2006 :  20:05:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vet du; jeg skal ta en grundig titt gjennom ALLE Kjells bilder neste gang vi skal opp til ham!! Så tenker jeg jeg skal greie og finne gullet ditt som føll, og sikkert sammen med mammaen hans også
Skal se om jeg kan få tatt en tur i løpet av helgen jeg

Se om du ikke finner noen føllbilder av El ninjo også da med det samme ?

Hils fra meg når du er der, og fortell at jeg fremdeles eier Ninjoen, og at alt går helt supert .
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  21:02:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Klart jeg skal gjøre, Vinga Skal både hilse og si det til Kjell og se etter bilder av Ninjoen din også.
Han har et hav av bilder så jeg tenker vi skal satse på et laaangt besøk hos ham, hehe. Men men, det blir det egentlig alltid når vi går til ham. Tiden flyr jo når vi er der, men det er jo bare kjekt

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.