hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bildetråd *Føll*
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Bildetråd *Føll*
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

oleo

» VIP

Skrevet - 19/05/2006 :  21:07:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blæææ......blir så forbannet altså... Jeg får pokker i meg ikke til å legge inn bilde og jeg vil så gjerne... Kan noen forklare meg på barnehagespråk????
Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  23:42:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Bare elsker det bildet Ann Lajla!
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Oxhovds Victoria

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  11:26:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Hehe..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  23:42:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vet du; jeg skal ta en grundig titt gjennom ALLE Kjells bilder neste gang vi skal opp til ham!! Så tenker jeg jeg skal greie og finne gullet ditt som føll, og sikkert sammen med mammaen hans også
Skal se om jeg kan få tatt en tur i løpet av helgen jeg

Opprinnelig postet av Bente71

ååå, mange tusen takk! Hadde vært så utrolig koselig å se babyFerrari, som forresten ble 10 år i dag

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  00:23:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Gratulere sååå masse til Ferrarigutten din
Jeg var på besøk hos Kjell i kveld, og vi satt og lette gjennom en kjempestor eske med masse bilder!! Jeg trodde såklart at hadde jeg funnet et bilde av Ferrari, og hadde jeg funnet et... Men siden Kjell solgte ham, Shanty og El Dorado til Trygve Kvisterød da de bare var noen få mnd gamle, har han ikke bilder av dem...
Eller det vil si ; vi fant ett bilde... Men der ser vi bare såvidt ryggen til Ferrari, og så holder Trygve rundt halsen til Shanty..
Det var det hele.... Beklager så mye...

Men om jeg noen gang får tak i Trygve (tror han bor i Alta eller noe nå, men om han kommer på ferie til Haua igjen), skal jeg høre med ham om han har bilder av Ferrari
Om han har (og jeg får tak i Trygve) skal jeg sende til deg med en eneste gang!!

Om bare Kari hadde bodd hjemme hadde det kanskje vært et bilde en bortgjemt plass og finne..

(Fant heller ingen bilder av El Ninjo..)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  06:39:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Men takk for at du forsøkte .
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  08:38:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gratulere sååå masse til Ferrarigutten din
Jeg var på besøk hos Kjell i kveld, og vi satt og lette gjennom en kjempestor eske med masse bilder!! Jeg trodde såklart at hadde jeg funnet et bilde av Ferrari, og hadde jeg funnet et... Men siden Kjell solgte ham, Shanty og El Dorado til Trygve Kvisterød da de bare var noen få mnd gamle, har han ikke bilder av dem...
Eller det vil si ; vi fant ett bilde... Men der ser vi bare såvidt ryggen til Ferrari, og så holder Trygve rundt halsen til Shanty..
Det var det hele.... Beklager så mye...

Men om jeg noen gang får tak i Trygve (tror han bor i Alta eller noe nå, men om han kommer på ferie til Haua igjen), skal jeg høre med ham om han har bilder av Ferrari
Om han har (og jeg får tak i Trygve) skal jeg sende til deg med en eneste gang!!

Om bare Kari hadde bodd hjemme hadde det kanskje vært et bilde en bortgjemt plass og finne..

Opprinnelig postet av Bente71

Takk for at du letet, hvertfall. Du trenger jo ikke gå over fjell bare for at jeg skal få se føllbilder av Ferrari, men om du tilfeldigvis finner noen en dag, er jo det kjempekoselig! Du fikk sikkert sett mange andre søtinger i den bildeesken

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  08:53:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg går såklart over fjell for Ferrarien din, hihi
Ja, jeg fikk sett mange skjønnheter der!! Og så kom Kjell til to bilder fra en utstilling, han holder bildene opp og sier " Hvem for et stygg j***** tror du dette er??" (noe i den duren).
Jeg tenker leenge, og sier at "siden du sier det på den måten burde det være Etanec"...
Og jepp, det var det... Men han er slik Kjell, han liker og kødde med og si fæle ting om hestene. Og så ler han så han rister etterpå, haha Stooorfornøyd med sin prestasjon, hihi

Ellers så fant jeg igjen mange herligheter, men de fleste er ikke så gamle enda. Tror Fernando var det eldste føllet vi fant bilder av.. Han er vel 8 eller 9 nå.
Men jeg skal spørre Kjell om han har noen bilder i fotoalbum kanskje. Vet jeg har sett i en, men usikker på om der var føllbilder der. Men det er en smal sak og sjekke, bare han kan rote ferm albumet, hehe

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.