hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Aktiv/Hobby
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Aktiv/Hobby
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

malinas

Skrevet - 13/05/2006 :  13:00:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
På vip'en, hva regnes det som hvis man er aktiv, og hva regnes det som hvis man har hobby?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  13:08:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det velger du selv etter hva du selv mener.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  14:38:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
For meg så er aktiv en som også rir/kjører konkurranse Men man velger jo selv hva man legger i begrepene
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 13/05/2006 14:38:31 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/05/2006 :  14:51:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er litt todelt. For meg kan aktiv rytter bety konkurranse-rytter, men jeg regner egentlig meg selv også som aktiv rytter selv om jeg ikke starter så mye. Derimot rir jeg hver dag, og trener seriøst. Altså jeg er aktiv og har et mål med ridningen min.

Hobby-rytter, da tenker jeg mer på en turrytter som rir for kosen sin skyld. Kanskje en gang i blandt på bane, men da for avvekslingen skyld, og ikke fordi man må. Og skal man noe, eller været er dårlig, så kan fint hesten gå på beite og ha fri noen dager....

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  15:28:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror ikke det blir tatt så tungt... om man søker på Elite 12-15 år får man opp mange hundre ha ha ha....
Jeg definerer det nok på samme måte som Natalie, eh.... har deltatt i bare .. eh.. host.. 1 konkurranse, men har planer om maaange fler (-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  15:36:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg definerer meg selv som hobbyrytter, nettopp fordi jeg ser for meg at de som er 'aktive' konkurrerer, deltar mye på kurs osv. Jeg også konkurrerer (kjøring, utstilling) og deltar aktivt på treninger og rir/kjører på bane, men jeg vil likevel kalle meg hobbyrytter :) vet ikke hvorfor, men det er opp til hver enkelt vil jeg tro. Elite er jeg hvertfall ikke :P Hehe.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  18:10:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hobby-rytter, da tenker jeg mer på en turrytter som rir for kosen sin skyld. Kanskje en gang i blandt på bane, men da for avvekslingen skyld, og ikke fordi man må. Og skal man noe, eller været er dårlig, så kan fint hesten gå på beite og ha fri noen dager....

Opprinnelig postet av TORHILD

Det er meg det.. *host.."bonderytter"..hrmt host..*
Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 13/05/2006 :  18:29:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trives godt som wannabe, jeg
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  19:07:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
vel i alle andre idretter jeg har vært innom regnes man som aktiv om man trener sporten jevnlig og deltar i konkurranser. hobby betyr at det er noe du bare gjør for gøy, selv om man gjør det hver dag så er man fortsatt ikke aktiv dersom du ikke trener og konkurrerer.

det er iallfall sånn jeg har forstått ordet brukt i idrettssammenheng.

...:: ::.. Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  20:21:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg tenker på en annen måte... jeg har meg selv som "aktiv" tror jeg, og det er fordi hest er en stor del av livet litt..altså er jeg aktiv. Hobby tenker jeg, er mer sånn" jeg har hest som hobby, men er ikke i stallen mer enn 2-3 dager i uka"...
men det er nok heller den tanken dere andre her har, at det er konkurranse-aktivitet som er avgjørende..siden elite er et alternativ...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 13/05/2006 :  21:49:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg tenker på samme måte som Anette. Jeg er også aktiv fordi jeg er i stallen og rir hver dag, og jeg har et mål med treningen min. Men jeg kan likevel gi hesten min fri en dag innimellom..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  01:04:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
men du driver sånn ordmessig-sportsvokabulært ikke aktivt med sporten ridning likevel:) selv om du jo er "aktiv"..hehe. er jo ikke sikkert HM har ment det på samme måte som meg, men jeg tror de har det siden elite er neste steg, og elite betyr jo at man driver med sporten på høyt (internasjonalt) nivå.

edit: så at de hadde et nivå "proff" også. hm^^ hva er forskjell på proff og elite? :D

...:: ::..
Redigert av - Elenion den 14/05/2006 01:06:55 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 14/05/2006 :  10:16:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Proff er vel de som tjener på det.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  15:31:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Profesjonell er du om du lever av hest....
Elite da,ja,tilhører du eliten. Du er blant de beste innen det du driver med.

Aktiv blir en sånn samlebøtte for alle oss som vil vil men ikke får det til.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  15:37:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
og hobby blir sånn som jeg, som ikke har ridebane, ridehus, ridelærer, stallpasser og gir hesten fri om jeg har mye jobb. Og har det fint med at jeg ikke trener til konkurranser (ennå.. bare vent)
*host host.. bonderytter... host.*
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  15:45:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg trener aktivt, har mål med treninga og bruker mye tid på hest. Hest er ikke bare en hobby for meg, derfor står det "aktiv" på vipen
Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.