hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Aktiv/Hobby
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Aktiv/Hobby
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

lucky june

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  16:30:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
og hobby blir sånn som jeg, som ikke har ridebane, ridehus, ridelærer, stallpasser og gir hesten fri om jeg har mye jobb. Og har det fint med at jeg ikke trener til konkurranser (ennå.. bare vent)
*host host.. bonderytter... host.*

Opprinnelig postet av Lopke

godt å se at det er flere enn meg

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 14/05/2006 :  17:18:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
og hobby blir sånn som jeg, som ikke har ridebane, ridehus, ridelærer, stallpasser og gir hesten fri om jeg har mye jobb. Og har det fint med at jeg ikke trener til konkurranser (ennå.. bare vent)
*host host.. bonderytter... host.*

-Enig,kjenner meg igjen i denne. Jeg også føler meg veldig "hjemme" i <Hobby-kategorien> og har aldri satt noe annet i profilen min heller. (Bortsett fra <Wannabe> som jeg vel har hatt en gang..)

Aktiv,elite.proff osv. synes jeg faller innunder typiske "yrkes"-ryttere som rir mer eller mindre på heltid og har hest som yrke og næring.
Slike utøvere har høye mål og ambisjoner og er derfor ukentlig på farten i trening/konkurransesammenheng og stiller med meget gode rideferdigheter og resultater. Både nasjonalt, og internasjonalt for de som stiller i elite og proff-kategorien.
En slik type rytter har jeg aldri vært og har ikke planer om å bli det heller.

Redigert av - xxxx den 14/05/2006 18:02:15 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  23:49:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg savner en ny kategori jeg...Elite-wannabe?? Tror jeg passer helt fint der!
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  00:01:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva med FAKE-VIP.. det savner jeg altså.. Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  09:04:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Jeg ser meg selv som en aktiv hobbyrytter
Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  13:56:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg tenker på samme måte som Anette. Jeg er også aktiv fordi jeg er i stallen og rir hver dag, og jeg har et mål med treningen min. Men jeg kan likevel gi hesten min fri en dag innimellom..

Opprinnelig postet av lino

samme her

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  14:22:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Jeg deltar ikke på stevner(enda), men står på aktiv, fordi jeg har et mål, og trener så mye jeg kan for å oppnå det.
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 15/05/2006 :  18:42:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hobby-rytter, da tenker jeg mer på en turrytter som rir for kosen sin skyld. Kanskje en gang i blandt på bane, men da for avvekslingen skyld, og ikke fordi man må. Og skal man noe, eller været er dårlig, så kan fint hesten gå på beite og ha fri noen dager....

Opprinnelig postet av TORHILD

Det er meg det.. *host.."bonderytter"..hrmt host..*

må nok si samme her... hesten får nok fri et par dager visst d er *hviske* stygt vær...
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  19:18:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hobby-rytter, da tenker jeg mer på en turrytter som rir for kosen sin skyld. Kanskje en gang i blandt på bane, men da for avvekslingen skyld, og ikke fordi man må. Og skal man noe, eller været er dårlig, så kan fint hesten gå på beite og ha fri noen dager....

må nok si samme her... hesten får nok fri et par dager visst d er *hviske* stygt vær...

Opprinnelig postet av min_nordlandshest_lucas

*hviske* eller hvis jeg har host... "vont i hodet".. hrmt..
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  19:56:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
ser på meg som aktiv, av den enkle grunn av at jeg er aktiv med hest, jeg har flere mål jeg har satt meg og vil prøve å oppnå de..
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  20:00:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ser på meg som aktiv, av den enkle grunn av at jeg er aktiv med hest, jeg har flere mål jeg har satt meg og vil prøve å oppnå de..

Opprinnelig postet av kross

Skriver under på den jeg ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  20:43:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av min_nordlandshest_lucas

*hviske* eller hvis jeg har host... "vont i hodet".. hrmt..

Hahaha... godt å vite at det ikke bare er meg

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  20:53:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av kross

Skriver under på den jeg ;)

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

Jeg også

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  15:13:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er sånn hobbyrytter jeg vist

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  09:53:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har skrevet meg som aktiv, akkurat fordi jeg rtener jevnlig, satser mot RM og KM i sprang (bare vent til jeg får meg ny hest og skal begynne med dressur.. ;P) for ponni, noe jeg vet at både jeg og ponnisen klarer. Faktisk er målet og få medalje, noe jeg vet at vi også kan klare! Med den rette rytter kan hun nok nå til NM, desverre har jeg ikke nok interesse for sprang til å nå dit selv.

Altså, poenget mitt er at hvis du er "aktiv" konkurrerer du aktiv og har et mål med ridningen din. Du vil nå et mål, om det er i distanse, feltritt eller kjøring; det bryr jeg katta om, bare du har et mål med ridningen, du trener og motiverer deg for å nå det

Elite, da konkurrerer du f.eks i MA sprang for ponni, 130cm junior, altså du er på NM-nivå/nordic-nivå. Ta f.eks Maren Marie Hammer. Hun vant NM for kat. 2 ponnier i sprang i fjord, og er kvalifisert også med sin nye hest, men da som junior på 130cm nivå. Hun rir på Elite-divisjonen i Norgesserien, da synes jeg at hun faktisk er kvailfisert til å skrive "elite" på sitt nivå

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.