hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Til Fjordane 2006/2007?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Til Fjordane 2006/2007?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

mumi

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  19:19:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dere kan se litt hvorden de har det her: http://www.feriegarden.no

-bente-
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  21:36:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
To mnd til skolestart Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  19:11:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
hoy!

Ja, nå er hesten funnet og greier, så da er det bare å starte på året! gleder meg helt vanvittig!

som de fleste vet er det 3 timer i uken med ridning på 1.året, og hvis noen er interessert i å ha hest på fòr de dagene det er ridning vet jeg om et par gode hester som eierne vil sette vekk. (jada, vet dette ikke er annonseforum, men anyway...kall det heller et tips=) )

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  19:43:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er det vanlig å ha en hest fra i nærheten på fòr når man går der nede? Eller bruker man skolehestene?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  20:41:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen har med egen hest, andre har forhest, og noen har skolehestene på senteret som passhester...De som har passhest deler den gjerne med en annen elev.

Hva slags hest har du fått ordnet deg Mona?
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  21:07:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er det dyrt å ha med eget hest et år?

lhn

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  22:09:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spørs jo hva du regner som dyrt. Du må betale alle de kostnadene du normalt har for hesten din.... Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  22:17:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Spørs jo hva du regner som dyrt. Du må betale alle de kostnadene du normalt har for hesten din....

Opprinnelig postet av lhn

Jeg tenkte mer på om det heller lønner seg å låne/bruke andre hester. Men om det ikke blir dyrere enn det ville blitt hjemme er det jo greit

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  23:02:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Det er uansett dyrere å ha med hest enn å bruke skolehestene. Jeg var forytter for en privathest der oppe når jeg gikk der, men betalte ingenting, hjalp til med utslipp i stedet. Går sikkert an å få til noe lignende ordning igjen. Hadde jeg hatt med ponnien hadde jeg måttet betale rundt 3000kr ekstra i måneden, og det svir litt på lommeboka. Det er jo dyrt nok fra før med bare skolepengene. :P

For å legge til, skal du ha med egen hest må jo den ha stell og mosjon også de dagene du ikke rir. Folkehøgskole er mer en bare ridning, man vil jo også få med seg alle de gøye sosiale folkehøgskole tingene også. Å bare henge i stallen å pusse på hesten hele dagen kan man like greit gjør hjemme. ;)

Redigert av - Eva V den 30/06/2006 23:05:15 Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  23:53:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
jeg skulle kanskje være med til NM som hestepasser, men NEIDA, det er selvfølgelig samtidig som jeg er på korsika.. skulle i så fall vært med cassandre og mævind. mævind var skolehest på fjordane før tror jeg, for en 4-5 års tid siden, noen som kjenner ham eller?
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  01:12:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg skulle kanskje være med til NM som hestepasser, men NEIDA, det er selvfølgelig samtidig som jeg er på korsika.. skulle i så fall vært med cassandre og mævind. mævind var skolehest på fjordane før tror jeg, for en 4-5 års tid siden, noen som kjenner ham eller?

Opprinnelig postet av Hanna & Lukas

Jepp, han var skulehest da eg gjekk der. 99/00

Har bilder av meg som har Ungarsk post med Mævind og Jomar

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  09:44:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er uansett dyrere å ha med hest enn å bruke skolehestene. Jeg var forytter for en privathest der oppe når jeg gikk der, men betalte ingenting, hjalp til med utslipp i stedet. Går sikkert an å få til noe lignende ordning igjen. Hadde jeg hatt med ponnien hadde jeg måttet betale rundt 3000kr ekstra i måneden, og det svir litt på lommeboka. Det er jo dyrt nok fra før med bare skolepengene. :P

For å legge til, skal du ha med egen hest må jo den ha stell og mosjon også de dagene du ikke rir. Folkehøgskole er mer en bare ridning, man vil jo også få med seg alle de gøye sosiale folkehøgskole tingene også. Å bare henge i stallen å pusse på hesten hele dagen kan man like greit gjør hjemme. ;)

Opprinnelig postet av Eva V

Jasså ja. Det er det fare for at den hesten må ut på fòr det året gitt

lhn

» VIP

Skrevet - 02/07/2006 :  13:44:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så er studielån i boks for kommende skoleår også =D Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 02/07/2006 :  22:10:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ihn: jeg skal faktisk ha wendy, katrine sin, på fòr neste år. jeg har ridd henne på en sprangtime for henriette ( den hesten er DØDSKUL å hoppe med, digger henne bare), og så har jeg hatt en dressurtime for silvia som gikk i dass...wendy er ikke så glad i å få trim i beitesesongen ser det ut til... Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  22:18:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Wendy er jo kjekk da. Sånn type hest hvor man kjenner forskjell fra begynnelsen av treningsøkta og slutten. Deilig når man får det til på slutten, liksom :) Så lykke til med henne! Så du skal ha Wendy dette året mens Katrine studerer i.. .Bergen var det? Psykologi? Ennå ikke funnet ut hva jeg skal jeg. *misunnelig på de som vet*
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.03 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.