hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Til Fjordane 2006/2007?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Til Fjordane 2006/2007?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

lhn

» VIP

Skrevet - 16/05/2006 :  17:51:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gratulerer, Weingi!! ser ut til at vi blir en liten gjeng herfra, ja
Dere som har gått på FFHS iår; må vi ha sikkerhetsvest?
Opprinnelig postet av Micki

Vi var omlag ti stykker som var på den forrige tråden om Fjordane som gikk første året 05/06.

Det er påbudt med sikkerhetsvest i sprangundervisningen, men det trenger ikke være den dyreste du finner.
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  21:34:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Ang oppstalling har Eva V dekket det meste, men her kommer litt mer:

• Senteret:
  • 3175 pr mnd. for hest, 2950 for ponni, litt billigere på spilt(ca 200 kr mindre i mnd.) Hallkort er inkludert i stalleien. Det arbeidet du må gjøre selv er å ta hesten ut/inn 4 ganger om dagen, møkke boks+paddock en gang daglig.
  • Ivar
  • 2500 i mnd(var det i fjor høst i hvertfall). Fôring går på rundgang.
  • Kallastallen:
Låve bak senteret, tror alle boksene er opptatt. 800 kr./mnd. inkl. hallkort(som normalt koster 375 i mnd.). Fôring på rundgang, alt av fôr og flis må kjøpes selv. Egen paddock.
  • Klokkarstallen
  • Ligger et lite stykke fra travsporet til Ivar, tror leien er forholdsvis lav. Egen paddock, ingen treningsmuligheter inkludert i leien(men utebanen er tilgjengelig for alle).
  • Skipenes Stall
  • Såvidt nevnt av Eva. Kjenner ikke så godt til den stallen, men den er veldig langt fra skolen/senteret sammenlignet med de ovenforstående.

For øvrig står det en del om stallene i den forrige tråden om Fjordane
    Gå til toppen av siden

fillica

Skrevet - 22/05/2006 :  22:18:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
    Hallo! jeg begynner på fjordane folkehøyskole til høsten! Det hadde vært kjempe bra hvis vi ble litt kjent før vi begynte der! mail adr min er fillica8@start.no kanskje vi kan sende mailer eller no? hilsen veronica! Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  22:27:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
    sendte deg en mail jeg, er kjempenysgjerrig på de som skal gå der=) Gå til toppen av siden

Micki

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  17:33:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMicki  Svar med kopi av melding
    Hei, kommende skolekamerater
    Vil også gjerne bli litt kjent med dere før vi møtes til høsten, er bare å legge meg til på msn: serena_nala@hotmail.com
    Så kan vi kanskje snakkes litt

Smil til verden, og verden smiler til deg! Lev livet, for livet er hester! Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 23/05/2006 :  18:17:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
    Hmm...Weingi....deg er jeg skikkelig spent på altså...Haha...
    Tror vi får det veldig bra neste år også....
    Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  22:10:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
    Søkte meg ikke inn på andre året, men forhåpenligvis kommer jeg nok opp for å "plage" dere litt i løpet av året. ;) Må jo besøke folket!
    Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  12:56:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
    ja håkon, blir spennende å møte deg, alltid gøy med "nye" folk..høhø..... Gå til toppen av siden

Kkokos

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  20:03:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
    Å dåke heldiggrisar.. Går nesten på ein smell her eg no og blir psykisk nedbrutt.. Misunnelse..! Gjekk 2. året no i år, og desse to åro på Fjordane har vore dei beste i mitt liv! Kjeme på besøk folkens, kjeme garantert på besøk! Og NYYYT alle dagane dåkas der, for *vips* så e da øve.

Da eg sitte igjen med e utrulig monge gode minner, masse ny kunnskap, eventyrlig fantastiske venner, litt dårlig humor, ganske lite pengar, lykke, og vissheten om at LIVET e slutt. Livet på Fjordane vel og merka. *Sukk* Men da e verdt kvar krona, og kvart minutt på dei oransje dassane. Da e faktisk verdt kvar time eg sto og skrubba golv på skulen (ekstrajobb, jupp, da måtte t på 2. året), da e verdt den grusomme avskjeden (men tenk kor fælt da hadde vore visst da ikkje va vondt å ta farvel t 60 - 70 gode venner - på ein gong!?!?), og da e verdt alt arbeidet ein legge ner i hestane. Folkens! Dåke kjeme t å få da så glimrings bra!! Ikkje tvil på da ein gong, dåke nykommarar. No må dåke visa dåke verdige den æro da e å få tråkka i våre sko hehe. Og for 2. året:

"Vi er best, nå har vi tro på oss selv, som alle andre bør. Tapet er stort, nå når vi reiser bort, ingen kan erstatte oss. For vi har kjærlighet ååååå, åååå, ja vi har kjærlighet!" (mel. "Idyll" refreng)

Gled dåke - so fint blir da om dåke vil ;)

Ditta e kje da sista dåke hørre frå meg!

Kristine Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 01/06/2006 :  20:47:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
    Hmm....Du må bare komme på besøk Kristine. Jeg savner livet på 5'ern, så det blir nok litt rart til høsten...
    Menmen..life goes on...
    Gå til toppen av siden

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  21:39:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
    gleder meg kjempemasse, håpe virkelig mange kjem opp til NM så eg får hilse på folk! Og hvis noen nykommere er tilstede da er det bare å finne meg å si: hei, jeg skal gå på fjordane til høsten! da blir jeg så glad=)

hilsen weingi, som låner datan til marte&don fordi hun bor der nå, hehe, og fordi hun ikke gidder logge av marte og logge på seg selv...*latskap på høyt nivå*
    Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  11:43:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
    Jøss...Bor du hos Katrine og Marte??? *litt misunnelig, savner Eid*
    Jeg får ikke kommet til NM...dvs..Har ikke råd.
    Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  23:17:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
    hei, eg bodde hos katrine og marte ja, kjempekoselig=) eg vurderer å ha wendy på fòr neste år faktisk, hehe, rei hu her om dagen, og ho går jo LA, så...hadde vært en super løsning det!

akkurat nå har eg flytta ut til silvia, skal bo her resten av ferien, og jobbe på expen i helgene...

supert=)
    Gå til toppen av siden

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  16:42:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
    Kopi av melding:
    hei, eg bodde hos katrine og marte ja, kjempekoselig=) eg vurderer å ha wendy på fòr neste år faktisk, hehe, rei hu her om dagen, og ho går jo LA, så...hadde vært en super løsning det!

akkurat nå har eg flytta ut til silvia, skal bo her resten av ferien, og jobbe på expen i helgene...

supert=)

Opprinnelig postet av Weingi

E blitt skikkelig tomt i huset no ette at du for, Mona:( Du kan fortsatt få passe meg, don og wendy resten av sommeren;p
    Gå til toppen av siden

mumi

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  19:07:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
    Søstra mi bor like bortenfor folkehøgskolen på Eid. De har stor gård og egen hest og til høsten vurderer de å leie ut stallplass(er) Dersom det er av interesse for noen kan dere kontakte henne/hennes mann på tlf: 91871077

mvh
    Bente I.
    Gå til toppen av siden
    Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
    Forrige side | Neste side
     Nytt emne  Svar på emne
     Skrivervennlig versjon
    Snarvei:
     Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
    [Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
    2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
    Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
    Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
    Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
    tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
    Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
    Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.