hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Til Fjordane 2006/2007?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Til Fjordane 2006/2007?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Micki

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  21:11:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMicki  Svar med kopi av melding
Hei=)
Skal starte på Fjordane Folkehøgskule til høsten, på 1.års hestelinja, gleder meg noe vanvittig
Noen andre her som også skal dit? Hadde vært kjekt å bli litt kjent før vi sees der nede

Smil til verden, og verden smiler til deg! Lev livet, for livet er hester!

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 12/05/2006 :  09:44:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei=)

Jeg går her nå, vi driver med avslutning og greier, er kjempetrist at vi må reise allerede nå=(

Jeg har søkt 2.året, så hvis jeg er heldig kommer jeg inn! Det får vi vite i morgen ca klokka 1....
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 12/05/2006 :  12:14:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Lykke til Weingi! Håper du kommer inn!
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Micki

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  16:34:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMicki  Svar med kopi av melding
Hei Weingi:)
Høres ut som du har hatt et fint år på Fjordane:) Håper du kommer inn til 2.året også,så sees vi til høsten:D Lykke til! *krysse fingrene*

Smil til verden, og verden smiler til deg! Lev livet, for livet er hester! Gå til toppen av siden

knapstaprinsen

» VIP

Skrevet - 14/05/2006 :  15:57:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg kom inn på 2. året på Fjordane FHS til høsten..blir nok kanskje Eid på meg igjen ja... Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 15/05/2006 :  19:11:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og jeg skal være på Fjordane til høsten og
Og med litt flaks så er jeg eier av en "guling" når den tid kommer og...
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  19:42:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
*har veldig lyst å dra dit et år*
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  19:47:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av kross

Samme her!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  20:36:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av kross

Samme her!

Opprinnelig postet av Mari^_^

Jeg og!

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 16/05/2006 :  10:31:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja folkens, dere ser nå på den heldige MOI som HAR KOMMET INN PÅ 2-ÅRET!!!! YAHOOOO

weeeeweeeeweeee=)

*lucky me*

Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  10:39:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Sukk, dere er så heldige som skal dit!

Satser på å dra dit 2007/2008 jeg

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

Micki

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  13:27:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMicki  Svar med kopi av melding
Gratulerer, Weingi!! ser ut til at vi blir en liten gjeng herfra, ja
Dere som har gått på FFHS iår; må vi ha sikkerhetsvest?

Smil til verden, og verden smiler til deg! Lev livet, for livet er hester! Gå til toppen av siden

knapstaprinsen

» VIP

Skrevet - 16/05/2006 :  15:06:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja. du må ha sikkerhetsvest på når du rir sprang og på tur kanskje... Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  15:34:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer alle som har kommet inn...

Har bestemt meg for å søke meg dit til neste år igjen(går fire år på videregående).

Men et spørsmål. Hvordan gjør man det om man vil ha med egen hest? Og som ikke er fjording. Og som ikke kan så mye av banearbeid? Noen erfaringer? Og hva koster det i stalleie der?

(lånte tråden bittelitt jeg)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 16/05/2006 :  16:18:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg har også lyst å ha med dyret dit, og lurer på det samme som lillings..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  16:55:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Mange som har med egen hest, trenger absolutt ikke være fjording, alle er velkomne. Hvis du skal ha den på senteret er stallleien på rundt 3000kr i mnd, husker ikke helt prisen, men det er litt billigere for ponni/fjording enn stor hest. Inkluderer flis, silo/høy, for, foring og møkking, egen paddock til hver hest og bruk av ridehall. Hvis du skal stå hos Ivar som er en stall mellom skolen og senteret er prisen i underkant av 3000kr (2800?) og inkluderer flis, silo, for, morgenforing (resten går på omgang for oppstallørene) og egen paddock. Du må betale hallleie hvis du vil bruke hallen utenom undervisningen, men du kan bruke travsporet og utebanen fritt. De fleste som går 1. året velger å ha hesten hos Ivar, det ville også jeg gjort. Ellers er det noen små staller rundt omkring, blant annet på Skipenes. Det er litt lengre vekke og krever at du gjør litt mer selv, men det er sikkert billigere.

Sikkert noen andre her som kan nøyaktige priser på oppstalling bedre enn meg. Ellers er det jo bare å ringe senteret eller Ivar å høre ;)

Hvis hesten ikke kan noe, så lærer den nok litt i løpet av året. ;) Du kan alltids låne deg en skolehest på timene hvis du heller vil det.

Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.