hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Til Fjordane 2006/2007?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Til Fjordane 2006/2007?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  22:26:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg skulle kanskje være med til NM som hestepasser, men NEIDA, det er selvfølgelig samtidig som jeg er på korsika.. skulle i så fall vært med cassandre og mævind. mævind var skolehest på fjordane før tror jeg, for en 4-5 års tid siden, noen som kjenner ham eller?

Opprinnelig postet av Hanna & Lukas

Hehehe, pappa red han på det ene ridekurset sitt, for nærmere 10 år siden; han kalte han bare for Motvind:p Burde jeg kanskje ikke skrive her hvis du kjenner de som eier ham, menmen...:p
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  23:31:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
haha, hun ville nok ledd godt tror jeg (som jeg gjør)
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Mari86

Skrevet - 03/07/2006 :  18:12:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil absolutt anbefale å ha hest på fôr hos Ivar Os, vanvittig godt miljø der, noe av det tristeste med å slutte var og forlate stallmiljøet Skal gå 2. året og synes det er litt synd at vi ikke kan stå hos Ivar. Jeg betalte ca 1000 kr mnd for 5 dager i uka++, når eiern ikke kunne (som var ofte). Hadde det ikke vært for at Herbina er solgt til Bergen, ville jeg anbefalt henne. Verdens søteste fjording med snille eiere

Hanna og Lukas: jeg stod på Tangen i flere år med hesten min Tvistur, rakk akkurat å møte Cassandre og Mævind, syntes det var litt gøy at han har vært skolehest på Fjordane. Kan trygt si at Cassandre har vært flink med ham

Nå har jeg antakeligvis funnet meg en norsk varmblodshoppe i Ørsta som jeg skal ha med til høsten, gleder meg som en unge til å komme tilbake, ri masse og møte folk igjen
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  18:25:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hanna og Lukas: jeg stod på Tangen i flere år med hesten min Tvistur, rakk akkurat å møte Cassandre og Mævind, syntes det var litt gøy at han har vært skolehest på Fjordane. Kan trygt si at Cassandre har vært flink med ham
Opprinnelig postet av Mari86

Oooh, jeg husker Tvistur! Eller, husker og husker, jeg kjenner igjen navnet og sånt ihvertfall..
Cassandre har vært kjempeflink ja, han går nå LA dressur (med gode plasseringer), 1m sprang, og både feltritt og litt kjøring i tillegg. Ordentlig stjernehest er han! De skal til EM også i sommer, og DA skal jeg (kanskje) være med!

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Mari86

Skrevet - 03/07/2006 :  18:28:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tvistur er verdens søteste hest, hehe tror cassandre har lært mye på Fjordane, det har jeg iallefall! anbefaler virkelig å ta et år eller toder, både som et friår før studier, og et helt år med bare hest:) i tillegg til litt sosialt da, hehe Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 05/07/2006 :  23:08:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
skulle også ønske vi fikk ha hestene hos ivar os, nå har jo jeg ¨vært på senteret da, men jeg har irritert meg så grenseløst over den dårlige lufta der oppe, og den høye temperaturen...skjønner ikke at ikke andre ser det! lufta på senteret er EKKEL:...hvis noen til høsten blir sure for at folk åpner dørene for lufte kommer jeg til å klikke mentalt....

øhm, ja, egentlig er jeg veldig glad og positiv altså=)

hehe, tror de fleste vil kose seg uansett hvor de parkerer hestene sine, folk flest er jo veldog koselige og imøtekommende....=)
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 06/07/2006 :  11:32:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Poeng til deg Mona. Lufta på senteret er ikke noe særlig, men samtidig når det er midt på vintern og surt ute så er det heller ikke noe behagelig med gjennomtrekk. Jeg er nok en av de som du kan klikke på....hehe...Men de fleste har vel sine meninger om meg uansett, så jeg tar det ikke så tungt. Men når det gjelder senteret så er det jo igrunn veldig mye som burde vært annerledes.

Tror nok vi får det veldig bra likevel.
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 13/07/2006 :  19:55:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg hadde ikke klaget hvis det hadde blitt gjort noe med ventilasjonen...

og!: hvis det hadde vært litt kjøligere enn nevnte 25 grader om vinteren i stallen, så hadde ikke hestene blitt frosne av litt gjennomtrekk, for da hadde de vært mer tilpasset...

menmen...lhn: skal ikke klikke på deg jeg, hehe...prøve å la vær vertfall=) kjøpt Tingen forresten? hørte noen rykter...=)
lurer så på hvem jeg skal bo med, er jo ikke så veldig lett å bo med meg....hehe...tror jeg skal prøve å kapre et enkeltrom=)
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 13/07/2006 :  23:06:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke handlet noen hest enda nei, men det kommer. Tar det ved skolestart, det er det som er avtalen.
Tror jeg skal kjøpe et termometer og henge opp i stallen. Er jammen ikke så sikker på om det som var der stemte.

Når det gjelder hvem man skal bo sammen med så har jeg planen klar ihvertfall....*sende mail til Tove*
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  18:40:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har ikke handlet noen hest enda nei, men det kommer. Tar det ved skolestart, det er det som er avtalen.
Tror jeg skal kjøpe et termometer og henge opp i stallen. Er jammen ikke så sikker på om det som var der stemte.

Når det gjelder hvem man skal bo sammen med så har jeg planen klar ihvertfall....*sende mail til Tove*

Opprinnelig postet av lhn

har du ikke kjøpt Tingen? jeg er helt sikker på at det ble sagt han var solgt...men nå husker jeg så klart ikke hvem som sa det da...
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 14/07/2006 :  22:55:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en muntlig avtale med senteret, men de skal ha han for egen regning frem til skolestart pga rideleire...og det er jo helt greit... Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 15/07/2006 :  13:03:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
da må jo senteret ha brutt den avtalen hvis ikke du har kjøpt den, for katrine sa at det var de som hadde sagt han var solgt...thomas og skal visst mest sannsynlig selges i løpet av høsten...

men jeg skal ikke krangle om det, synes bare det er merkelig at jeg hører så mye forskjellig=)
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 15/07/2006 :  13:50:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
SKal Thomas selges og??? Det jeg hørte før skoleslutt var at de ønsket å selge Jomar, Kasper, Grjotin og Tingleiv. Tingen signaliserte jeg tidlig at jeg ville ha, og jeg fikk pris på han. Men de ville ha han der til over sommern pga rideleirene. Så jeg håper da virkelig ikke at de har snytt meg for ponnien =/
Men at Thomas skal selges var jo litt...hmm...Han som er kjørehest og greier, de trenger jo kjørehester.
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 17/07/2006 :  14:02:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, men han er så sinnsykt hard i kjeften, og det er ikke noe moro å ri en hest man ikke føler man har noe fremgang med...han er en super spranghest, og hvis han blir solgt til en privatrytter som vil bruke tid på å myke han opp så kan han bli ganske fin tror jeg...jeg digger jo thomas=) håper jeg får hoppe litt med han til neste år, er så moro=)

og det med tingleiv er kanskje bare rykter, men som sagt...litt teit hvis de faktisk har solgt han hvis du har blitt lovd han...
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  14:27:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
En mnd igjen til skolestart!!!!!! Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.