hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kyssesyken :'(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kyssesyken :'(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  21:51:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Batta: Godt å vite at det ikke bare er jeg som fikk amputert russetida ;) Hehe..

Jeg har jo også festa vilt, drikki og herja no verre, og har overlevd jeg også, hehe.. Verdiene mine var heldigvis lave, skal ta nye prøver nå på fredag, og håper at de ikke gir utslag.. (Hah, sannsynlig, meeeen=P )

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 10/05/2006 :  23:24:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kyssesyke er kjipe greier

Fikk det rett før jeg skulle ta fagprøve som 19 åring og jeg og ei vennine skulle "feire" endt lærlingetid med sydentur Yeeaahh right. Lå strøken i ca 14 dager mens kiloene rant av Levde på brus/farris og vannmelon.... Måtte ta det rolig 6mnd så det holdt akkurat så jeg fikk feira 20 årsdag med alkohol.... Ridning tja ene hesten ble skadet og måtte holde boksen, kunn leieturer så vi var og gikk korte turer på formiddagen mens eieren var på jobb så tok hun ut hesten på ettermiddagen Stallen er en fin plass for å trene seg opp etter sykdom,skade o.l.

Wenche=) LYKKE TIL og ta det med ro så du ikke får ettervirkninger

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  23:27:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kyssesyken er bevist at man kan få to ganger..
det jeg gjorde når jeg hadde kyssesyken(hadde ingen venner på den tida)
jeg tok en tur på biblioteket å lånte en haug med bøker og filmer,men nå vet jeg at du kansje ikke er typen til å sitte i ro så veldig lenge da:/

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  08:32:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kjipt at det skjedde akkurat nå da.

Men god bedring, og håper du snart blir frisk.

Trøsteklem fra Ina.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  09:17:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
En form for lungebetennesle. Pneunomia Chlamydia.

Opprinnelig postet av Formosissima

en "form"...
altså en kjønnsykdom på lungene??
bare tulla..

Opprinnelig postet av Lopke

Off-topic, men likevel:
Ja, det er samme bakterie (sa legen), men den smitter ikke på samme måte. Så du kan jo si Klamydia på lungene.

Legen sa også at TWAR er noe alle har anlegg i seg for å få, men at den i de aller, aller fleste tilfeller slår ut som en vanlig forkjølelse og så er du ferdig med det. Men i noen tilfeller, slik som hos meg, går det på lungene og da er du syk -lenge- - og man er ganske alvorlig syk. Også stor sjangs for å få det der utmattelsessyndromet etterpå.

For å ta første gang jeg hadde det, som definitivt var verst: jeg var syk i 6 måneder. De første 4-5 av twar og den siste av utmattelse. TWAR er også slik at dersom du trener for mye, kan det hoppe over på hjertet og da er du finito. Så jeg fikk ikke lov til å gjøre noe som helst fysisk anstrengende. Jeg red, men det var et helvete fordi jeg ble så sliten.

Men, nå skal jeg ikke kuppe tråden mer.
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  09:21:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
off, stakkar deg! Noe så kjett... forresten, kjørte du gjennom åsmarka når du skulle til lillehammer?? hehe:P (da kjørte du forbi meg) Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  10:17:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kyssesyken er no skikkelig dritt...

Har faktisk hatt den 2 ganger jeg...

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  16:41:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
off, stakkar deg! Noe så kjett... forresten, kjørte du gjennom åsmarka når du skulle til lillehammer?? hehe:P (da kjørte du forbi meg)

Opprinnelig postet av Preston

Åsmarka? hum.. Aaaner ikke, bare satt på jeg Kjørte bare langs "hovedveien", den som følger Mjøsa oppover, og tok av oppover mot Birkebeiner stadion, korteste veien

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  21:01:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
okey, kjørte sikkert forbi, er der alle andre kjører:D bare lurte.. Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  22:02:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uffda.. ikke bra :-(
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.