hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trampoline!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Trampoline!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 09/05/2006 :  13:48:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er det vååår Og trampolina er kommet på plass!!
Jeg havnet i en diskusjon med ei venninne av meg, hun sier at 5 minutter på trampoline tilsvarer 15-20 min jogging eller 30 min svømming. Jeg vet at trampoline er god trim, men jeg føler jeg bruker mer krefter og blir mer sliten etter 15 min løping enn 5 min på trampolina....
Noen som vet om det stemmer?

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  14:18:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Hvis det stemmer skal jeg kjøpe meg en trampoline!!!
Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  14:39:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
da skal jeg tyvhoppe hos naboen jeg og :) Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 09/05/2006 :  14:57:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  15:06:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Får ikke lov å kjøpe trempoline jeg! Det tar vist all for stor plass i hagen!
For noe f**** Møl!!! Plass til tre trampoliner i hagen!
*sur på folka*

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  15:33:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Det står en trampoline i hagen utenfor hos oss, men tror ikke naboene blir så glade om jeg løper oppi der og hopper rundt ;)

Trampoline er forresten veldig god trening for å bli mer bevisst på sits og bevegelsesmønster når man rir :)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  16:05:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Det jeg har hørt er at 5 min hopping (men da skal det være aktiv og høy hopping!!!) på trampoline tilsvarer å jogge 1 km. Ikke løping, men jogging.. Rolig jogg!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  20:15:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal få trampoline til bursdagen min om 15 dager, jeg ;-) Hahaha! (kommer dere å tyvhopper hos meg.. Ja da skal jeg.. *BANK*)..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  20:25:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det er nok ikke helt riktig. Du må nok hoppe en god stund (ikke kosehopping - hopp og sprett i høyt tempo) for å forbrenne det du gjør når du jogger/svømmer, men jeg skal ikke nekte for at trampoline er god trim, selv om min eneste erfaring med det i praksis er at jeg fikk skuldra ut av ledd når jeg landet feil etter en baklengs salto.. :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 09/05/2006 :  21:13:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er i værtfall morsom trim Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  21:14:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det er så sannelig meg rett, min plett!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  01:01:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmmm... den med 5 minutter hopping = en halvtimes jogging tror jeg ikke stemmer helt...
med 20 minutter aktiv hopping på trampolinen forbrenner man like mye som på ca 1 times rolig joggetur... dette er det jeg har hørt og lest opptil flere plasser...
og når man hopper på trampoline trener man også en haug med muskelgrupper.... mage, rygg, lår, legger og hvem vil vell ikke ha en spretten bakdel;)
men for oss damer kan det være en fordel å ha på en meget god sportsbh, uten det, vil nok puppene få en god del "juling" (hoppe opp, dumpe ned, hoppe opp, dumpe ned...) og det er vel ingen som ønsker seg pupper som kiler deg mellom tærne når du går...?

og trampoline er jo veldig mye artigere enn å jogge.... det synes ihværtfall jeg...!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  08:48:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Vi har trampoline med huset vårt på landet! Ingenting er mer deilig enn å hoppe på den når det er skikkelig varmt ute. Men jeg har mine tvil på at 5 min hopping tilsvarer det du sa, som du sier, man blir jo ikke så sliten av å hoppe som å løpe! men hvem vet. Noen som har bilde av trampolinen sin? hehe
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 10/05/2006 :  15:02:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
okæj hmmm...men blir ikke da 5 min på trampoline det samme som 15 min roli jogging? vist 20 min tilsvarer en time?
heh...
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  15:09:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Jeg har trampoline
Dere må bare komme å hoppe hos meg
Har til og med lært meg å ta salto og lande på bena *STOLT*!

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 10/05/2006 :  16:05:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hopper ca hver dag jeg, men ikke for treningens skyld egentlig :p Synes det er kjempegøy!
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.