hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eklinger på chatten
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Eklinger på chatten
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  11:59:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
han derre hestegutt_78 har jeg snakket med og. Han spurte om jeg ville banke han opp, gud vet hvorfor... sikkert en annen fantasi Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  11:40:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei!

Ville bare si at Hestegutt_78 snakker jeg en god del med, og han er ikke en av eklingene på chatten. Veldig hyggelig og forståelse full gutt. Nå har jeg ikke møtt han selv enda, men etter å ha snakket med han på msn en god del virker han ikke farlig. Hadde ikke jeg hatt type selv, hadde jeg ikke vurdert to ganger med å møte han. Hadde vært artig med en type som ville være med ut å ri en del!

Og være gutt i hestemiljøet er fader meg ikke lett, vi jenter gjør det ikke lett for nybegynner guttene. Ler og peker og er ekle. Så jeg skjønner godt at han har ventet litt med å sette seg på en hest, siden man vet aldri om man blir ledd av eller akseptert.
Det er heller ikke lett blant guttegjengen og plutselig ha begynt å ri.

Vet med min samboer at det var mange som kom med bemerkninger når han ble sammen med med, siden jeg hadde hest. Både fra venner og foreldre. Nå bryr ikke han seg stort om det, men jeg synes det var litt trist.

Men til Hestegutt_78's forsvar så har han nå vært en tur på hesteryggen, og det ga visst mer smak etter hva jeg fårsto!!

Lykke til videre med ridningen din Ole Martin og ikke la dette her stoppe deg!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

richrobin

Skrevet - 05/06/2006 :  18:57:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Skjønner at folk er litt skeptiske her, og det burde man kanskje være. Men ikke mot alle. Jeg har nemlig prata med "tenner på hestemaderm i rideklær. Han begynte å spørre om jeg hadde pisk, trange ridebukser osv. Og han gadde jeg ikke bruke tid på. Og i dette tilfelle er det grunn til å være skeptisk for han er ute etter spesifikke ting, og burde umiddelbart stenges ute fra Hestemarked.

Men når det gjelder hestegutt_78 er det ikke grunn til bekymring, han er snill som dagen er lang =) Jeg kjenner han, og vet han er både snill og seriøs. Gutten har jo gård i Hallingdal for søren, kanskje ikke så rart om han har lyst til å lære å ri =) Hadde sikkert passa med en fjording eller døl der oppe!!! Så hvorfor være så kritiske???

Og vil dere ikke prate med dem, så ikke gjør det da vel. Det er opp til hver enkelt, men hestegutt_78 er snill som dagen er lang =)
Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  01:20:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har også "møtt" han her på chatten. jeg ante ikke engang at jeg var pålogget på noen chat (og visste ihvertfall ikke at det fantes noen muligheter for privat-chat på HM!!). jeg forstod med andre ord LITE da det plutselig poppet fram et vindu med en voksen (??) tulling (!!) som tente på folk i rideklær.
i forfjamselsen over at han bare plutselig kom poppende sa jeg ikke annnet enn at jeg ikke ønsket kontakt med slike folk som han, men jeg skulle jo selvfølgelig gitt han like klar beskjed som jeg ser andre her har gjort.
det er faktisk bekymringsverdig at gamle og unge griser kan sitte her på (uskyldige) HM og titte på små/ unge jenter. dette viser bare hvor viktig det er å være forsiktig med hvilke bilder og info man legger ut på nettet.
vil oppfordre alle som blir kontaktet av han her, eller andre i samme kategori, om å gi klar beskjed om at vi ikke ønsker slik tull her på siden. for det gjør vi vel ikke folkens??????

*neste gang "en slik en" dukker opp på skjermen min skal jeg virkelig GI HAN INN!!!*
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 22/06/2006 :  19:14:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
ekkel fyr gitt... tror det er samme fyr jeg har fått på msn min, han la meg til for et par dager siden. Plagsom, slitsomt og jeg har sakt godt i fra hva jeg synes... men tror ikke han helt bryr seg om det... Ble hvertfall blokkert ganske så fort for å si det sånn! Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.