hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Var ikke dette dyrt?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Var ikke dette dyrt?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  01:34:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ikke at jeg har greie på priser på disse rasene...

Men kom over en annonse på en Dansk varmblods vallak på 15 år til 50 000.

Hoppet 110 og gikk opp til mb dressur.
Med kapasitet til mye mer(er vel begrenset med mer kapasitet når de begynner å komme opp i de åra?)

Men som sagt,jeg har ikke peil så bare lurer.

Lopke

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  06:42:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes ikke MB hest til 50.000 er mye.. hva ville den kostet i Norge?? Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  07:30:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Synes det var helt OK jeg, om hesten virkelig går MB, da. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  08:17:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Nei, det syns jeg ikke var ille i det hele tatt! Men den burde nok ikke ligge noe over 50.000, siden den er 15 år.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  12:14:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ok da;)
Trodde bare ikke de kostet så mye når de kom opp i den alderen...

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  13:38:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
15 år er da ingen alder :-) Gå til toppen av siden

sannejento
» VIP

Skrevet - 05/05/2006 :  14:41:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
15 er ikke gammalt i det hele tatt
Redigert av - sannejento den 05/05/2006 14:42:16 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  09:32:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jeg ville sagt at 15 var det. Hesten begynner vel å gå litt nedover når den har blitt 15... Syns det var mye jeg :P
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/05/2006 :  11:39:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mye og mye, egentlig ikke, men personlig hadde jeg aldri kjøpt en hest på 15 år, verken til den eller den prisen. La oss si at du skal ha den som "lærehest" i 2-3 år, men da har jo hesten nærmet seg stygt de 20, og den vil bli veldig vanskelig å selge igjen!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  13:38:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Liker ikke å kommentere annonser, men siden jeg kjenner til annonsen (jeg har lagt den ut for en venninde), og har kjent til hesten siden den kom til Norge for 11 år siden, og kjenner både utviklingen, treningen, resultatene og de skadene denne hesten f.eks. aldri har hatt, samt kvaliteter ellers, vil jeg si at dette er en rimelig pris på en hest hvor eiern er veldig avhengig av å kunne selge (derfor prisen).
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  14:13:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det kommer helt an på om dette er typen "læremester" eller ikke.
Hvis dette er en ærlig hest man som spirende dressurrytter kan lære av vil jeg si at det er en helt fair pris.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  14:25:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Dette kan bli en bra lærehest, og om den er det vil jeg ikke si det er dyrt.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  18:09:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
50 000,- for en hest som går MB er ikke dyrt, men jeg hadde uansett styrt unna pga alderen (for den dagen jeg skal kjøpe ny hest, er det for å ha den i mange år).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  19:34:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
50 000,- for en hest som går MB er ikke dyrt, men jeg hadde uansett styrt unna pga alderen (for den dagen jeg skal kjøpe ny hest, er det for å ha den i mange år).

Opprinnelig postet av Natalie_S

Samme her. Den dagen jeg skal ha meg hest, skal jeg ha islending, og selv om de er kjent for å "holde lenge" vil ikke jeg heller kjøpe en på 15år (har vel egentlig sett for meg 8-12år som en grei alder; da hesten er innridd og ridd i noen år, men fortsatt har mange igjen).
Gå til toppen av siden

BlackPuma
» VIP

Skrevet - 19/05/2006 :  19:47:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes dette var en fin pris. Hesten holder fint i noen år til og når den går MB og hopper 110 er denne prisen god.. Selv om den er femten år. Selv skal den første hesten jeg kjøper være en åring som jeg kan ri inn Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.