hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva gjorde du natt til 1.Mai?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva gjorde du natt til 1.Mai?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  22:17:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var ute og dansa til jeg trodde beina skulle dette av og jeg skulle dø av tørst (er ikke helt frisk, så jeg holdt bare ut til ca. 2...). Johan Gielen (DJ-type fra Nederland) spilte på et utested her i Sandnes, ganske digg.

Etterpå gikk jeg og kjæresten hjem til han (ca 3-4km), spiste rester av pizza og la oss. Vi tenkte vi skulle være lure å gå en snarvei opp noen trapper gjennom skogen istedetfor å gå lange veien rundt. Angra litt, for det var temmelig tungt, men fordelen var at i morges var jeg helt fin; ingen bakrus, siden vi med stor sansynlighet forbrant det meste av gjenværende alkohol på gåturen hjem.
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  22:20:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hehe, jøss rolige av dere altså=P
jeg var på farta i hele natt=D hadde det driiiitgøy=D
litt synd med været da for vi hadde jo tenkt å grille, menmen det får bli til st hans:D
noen flere som har vært ute eller?=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  22:40:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Det er mange år siden jeg betraktet natt til 1. mai som en festdag.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  22:56:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har aldri forstått greia med å feste natt til 1. mai, jeg.. Da blir man jo bare dårlig når man skal ut og gå i tog
Æsj! Tror jeg ble født gammal tante..

Renate
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  23:03:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har småsyk baby,og måtte trøste ca. hver andre time natta igjennom. Pappaen har jobbet på rallybilen omtrent døgnet rundt i det siste,og må få sove de timene han kan..

3-4 år siden jeg festet natt til 1.mai,og jeg savner det ikke..
Regn og vind..brr..
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  23:04:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hoho, jeg er av årets russekull, og kom inn døra klokka 5 i dag tidlig, etter ei laaaang natt med masse bråk og tull i starten, for så å gå over til å ha det supergøy, snakkemed masse folk, og virkelig feste! Var sliten da jeg og kameraten min deisa ned i senga mi i halv seks tida gitt.. Menm, tross all den gjenværende alkoholen i blodet da jeg la meg, var jeg ikke dårlig i dag ;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  23:07:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Var og festa, klina med mange (f.. jeg er laus i fylla men jeg var singel DA!).. Blant annet to stk i bandet til eksen.. Hahahha, bare sånn vennekødd. Veldig morsomt egentlig..

Også har jeg vært sosial. Har blitt kjent med mange nye folk=D Traff faktisk ei hestejente..

Og idag, dagen derpå så har jeg spilt fotballkamp og.. jeg har fått meg kjæreste..<3

Mathias...<3 JEG ER SÅÅÅ GLAAA:D

-Marte Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  23:13:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Passet fint med hestefri langhelg, så jeg startet 1. mai-aktig feiring allerede på fredagen med Vreid-konsert på Meieriet i Sogndal. AYE!
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  23:28:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Var i stallen og tok imot føllet mitt eg

Har ikkje festa natt til 1.mai sidan i 04 når eg var russ, da var vi vel dei eldste ute i gatene så..Huskar det var kjempegøy når vi var yngre, men har vel blitt for gammal

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/05/2006 :  23:56:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neeeei, jeg sov.

Menneh, sitter å drikker nå jeg Såeh, h.åper det ikke kommer så mye tull fra meg på forumet i natt. SKÅL

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  00:03:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Var og festa, klina med mange (f.. jeg er laus i fylla men jeg var singel DA!).. Blant annet to stk i bandet til eksen.. Hahahha, bare sånn vennekødd. Veldig morsomt egentlig..

Også har jeg vært sosial. Har blitt kjent med mange nye folk=D Traff faktisk ei hestejente..

Og idag, dagen derpå så har jeg spilt fotballkamp og.. jeg har fått meg kjæreste..<3

Mathias...<3 JEG ER SÅÅÅ GLAAA:D

Opprinnelig postet av *littledevil

Noen ganger her på MIX så føler man seg VIRKELIG gammel...VIRKELIG!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/05/2006 :  00:22:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
MARTE :O Nå skal jeg ha en alvorsprat med deg. grrr..
Er det noe du ikke har fortalt meg?

Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  00:38:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Var sjåfør på en russebuss. En knall rosa russebuss som heter sjakkmatt.
Den er sort og hvit inni Det er 18 jenter som eier bussen og til torsdag bærer det i vei til kongeparken.

Heidi

Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 02/05/2006 :  00:53:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Haha.. skulle egentlig ut med noen venner, men sovna på sofaen hjemme kl 22 Men det blir vel en ny sjangse den 16?

(Men jeg har ihvertfall fått en del rare og utydelige meldinger, MMS og telefoner i natt...)

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  04:01:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmm... natt til første var jeg var jeg edru... var med ei vennine som var sjåfør...
grunnen til at jeg var edru var nok litt på grunn av at kvelden før ble det endel å drikke... og i fare for å bli litt vel detaljert her...: jeg fikk ordnet opp i en krangel jeg hadde med en kompis som har var min "venn med fordeler", en periode etter nyttår... og jeg fikk rotet meg hjem med ham...;) *knis*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.