hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - de rareste blandinger...*bildetråd*
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 de rareste blandinger...*bildetråd*
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

VerIng

Skrevet - 04/05/2006 :  16:45:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, de sier så- men det er ren gjetting fordi de synes han har trekk som minner om tinkeren:). Hvem vet... Han kom fra en rideskole sørpå og da ble det kun oppgitt at han var en halvblods uten papirer. Noen som kjenner han fra før av kanskje? Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  18:15:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Svigermor var den som eide han tidligere,og Aport er langt i fra tinker og har ikke snev av tinkerblod.
Han er av polsk avstamning,og er sannsynligvis ikke blanding av så mye rart.

OT: Mange som kjenner til han,og har ridd han på timer og treninger. Litt spesielt siden hesten tidligere var ødelagt rideskolehest, og ble solgt med kontrakt på at han ikke skulle gå i skole noe mer. Skulle så gjerne ha beholdt han selv,blir litt lei meg nå..
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  20:09:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Er som andre har sagt, eieren av Aport som sier han er Tinker og ett eller annet.

Etter min mening kunne det godt ha vært tinker i han, men han er kjempeflott uansett
Tror ikke Aport går i skole forresten?

Therese
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 05/05/2006 :  16:24:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Trodde han var skolehest oppe på olsborg siden han sto i skolestallen.
Men er ikke sikker jeg.
Hvis noen lurer er det jo bare å høre med Nordnorsk hestesenter...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  16:41:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har forstått det sånn at han går i rideskole og på sommerleir.
Da jeg ikke vil henge ut eier,kommer jeg ikke til å dra det noe lenger her inne. Svigermor får selv ta noen telefoner,og velge hva hun vil gjøre med saken.
Det tok tid å bygge han opp etter tiden som rideskolehest,forferdelig trist hvis han har havnet i den samme suppa igjen.
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 05/05/2006 :  18:54:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Utrolig trist når hester som ikke trives med eller passer til rideskole blir brukt til det ja
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  18:39:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Yoshi. Blanding av araber og new forest:

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 07/05/2006 :  21:15:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Aport var skikkelig fin! Men synes heller ikke at han ser ut til å være tinkerblanding. Har sett flere 'rene' halvblodhester som ser ut som han i type, men da ofte med Samberblod - derfor flekkene ;)
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  17:05:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Belluzhanis blanding av araber og hackney :)

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  18:16:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Aport var skikkelig fin! Men synes heller ikke at han ser ut til å være tinkerblanding. Har sett flere 'rene' halvblodhester som ser ut som han i type, men da ofte med Samberblod - derfor flekkene ;)

Opprinnelig postet av NinjaChristin

Nei,jeg synes heller ikke han ligner på en tinker,og det er veldig usannsynlig at han skulle ha vært tinker,siden dagens tinker avles i størst grad i Storbrittania. Mulig flekkene som gjør at noen tror han er tinker.
Han kom fra Sverige til Norge for mange år siden,og det ble oppgitt at han var en importert,polsk halvblodshest.

Han har et tungt hode,med en veldig konveks neserygg som ikke kommer frem på bildet.
Her er to bilder av han:

Gå til toppen av siden

-Surprise-

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  18:37:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Surprise-  Svar med kopi av melding
så mangen fine hester

Mvh Yvonne

HESTESONEN--> www.heste-sonen.moo.no

Redigert av - -Surprise- den 08/05/2006 19:22:28 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  20:38:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Sjur araber/fjording/nordlandshest:P

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  21:26:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
huff,ridelæreren lurte på hvor de produserte sånne rare hester som min:(
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  22:12:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
har ikke billde, men stelte en gang en ponni som var blanding av shettis og fullblods moren var shettis
men fin var den

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  22:17:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Roxy_Gulle, den ponnien tror jeg har stått på samme sted som jeg er fra, for noen år tilbake. Morsom blanding

Og når tråden er inne på rare blandinger. Ponnien jeg hadde før jeg kjøpte Ferrari er blanding av ei lita welsh m hoppe og en diger kaldblodstraver Dette var jo ikke helt planlagt, men resultatet ble jo en fin rideponnis.

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.03 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.