hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er det flere her som har Tinker ?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Er det flere her som har Tinker ?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Shayna

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  15:51:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lurte bare på om det var flere forumbrukere som har denne flotte hesterasen jeg selv er blitt så glad i .

Trine

Linn&Bajazzo

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  18:45:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinn&Bajazzo  Svar med kopi av melding
Jeg har Tinker, men det vet du vel Skal kjøpe ei hoppe også etterhvert, men det blir sikkert ikke i år. Blir så utrolig frista av alle de flotte føllene som er født, og har pekt meg ut et hoppeføll som jeg falt pladask for! Men man kan vel ikke få alt man peker på, og dessuten er hun ikke til salgs. Typisk. Gå til toppen av siden

Shayna

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  19:16:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heia !

Tror jeg har en anelse om hvem hoppeføll du falt for :-) Tipper den har samme farge som din :-)

Flere Tinkerfrelste her ?
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  19:22:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Jeg har Tinker, men det vet du jo Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  19:58:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Jeg hadde tinker
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Linn&Bajazzo

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  20:47:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinn&Bajazzo  Svar med kopi av melding
Ja, du har nok rett Trine, det er lille Eliza jeg har forelsket meg i Det er jo lov å drømme...min neste hest blir ihvertfall ingenting annet enn Tinker, det er helt sikkert. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  21:00:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tinkere er så nydelige... :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  23:53:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Hehe... jeg har ikke ren tinker da men et kulturkræsj/ blanding av tinker!
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.