hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - de rareste blandinger...*bildetråd*
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 de rareste blandinger...*bildetråd*
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Flokus

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  19:54:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
KARENTUPPAH:
Nøtteliten er ca. 114 cm høy og er etter en ukjent hingst og shettishoppa Beauty Butterfly :-)

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:12:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
chk: Ingen sjelden eller "rar" blanding, men jeg må jo vise henne frem.. :)

helt enig med deg! må vise fram min skjønne Welsh+Araber blandnig :)

Opprinnelig postet av MagicHoneyEye

Er dette en "rein" Welsh/Araber? Var litt rart at det ble flekker på den om det er det Har jeg ikke sett før.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:28:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
samme tenkte jeg :) finnes det pintowelsh? Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:40:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Jeg tror ikke det er lov med flekkete Welsher. Det er ihvertfall ikke lov på Araber.
Så derfor syns jeg det var litt rart at denne fikk flekker...
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 30/04/2006 :  23:37:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, aner ikke, men faren var araber og moren var welsh...Hun ble født på stutteri i Holland, må vell ha skjedd en "feil" el no tenker jeg :)
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  00:00:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nope, tror ikke flekkete welsher er lov.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  00:16:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
den er sikkert blanding av noe mer enn det. Eller så har du ikke fått korrekte opplysninger. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 01/05/2006 :  08:04:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Joda Lopke, kommer tilbake. Måtte bare gå vekk en liten tur i tilfelle noen ville slå meg ned for min krasse kommentar, hehe.

Jack&Mahjiino:
Det finnes da araber-pinto? Den er vel ikke 100% araber da. Men vet det avles pintoer som er av araber-type

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det.
Redigert av - carambee den 01/05/2006 08:05:44 Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  12:50:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jack&Mahjiino:
Det finnes da araber-pinto? Den er vel ikke 100% araber da. Men vet det avles pintoer som er av araber-type

Opprinnelig postet av carambee

Ja det avles Pinto Plesure som er en Araber-pinto, men dette er ikke rein Araber. Så man finner nok ikke helt 100% reine Arabere med flekker.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  13:26:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Stemmer det, Carambee. Det er en egen rase i USA, som også welsh x araber er. Den heter ikke "Pinto Pleasure" med pintabian og welara. Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 01/05/2006 :  14:01:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hrafn: Nøtteliten, står han på Penelope Ponnigård? På vestere Åmøy utenfor stavanger? Synes bakgrunnen lignet skjønner du? Han var i hvertfall kjempesøt!
A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  21:08:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hrafn: Nøtteliten, står han på Penelope Ponnigård? På vestere Åmøy utenfor stavanger? Synes bakgrunnen lignet skjønner du? Han var i hvertfall kjempesøt!

Opprinnelig postet av Mie Ulrika

Jaa! Det gjør HUN :-P Nøtteliten er den lille pusedåtten jeg har hatt 5 år på rad ^^,

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  00:05:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
PONNIEN MIN,SUNSHINE ER BLANDING AV WELSH B OG TENNESSEE WALKING HORS

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 02/05/2006 :  08:14:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Stemmer det, Carambee. Det er en egen rase i USA, som også welsh x araber er. Den heter ikke "Pinto Pleasure" med pintabian og welara.

Opprinnelig postet av Formosissima

I USA har de jo også hunder som heter schnoodel, alttså schnauser og puddel.

Men paint er jo noe annet enn pinto, så paintabian blir jo da noe annet enn pinto pleasure. Pirkepirke, hehe

Av pinto typene har man jo pinto hunter og pleasure og sånn. Så fullblodsaraber er nok ikke en med pintofarge. men det er nok ikke langt unna tror jeg...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  08:41:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men paint er jo noe annet enn pinto, så paintabian blir jo da noe annet enn pinto pleasure. Pirkepirke, hehe
Opprinnelig postet av carambee

Merk at jeg skrev "pintabian" og ikke "paintabian" - så du pirker unødvendig ;-)
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.