hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Araber!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Araber!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

kleiva-thina
» VIP

Skrevet - 24/09/2003 :  18:40:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en araberhoppe, er født/oppvokst her i Norge...
Hun går ute fra i 10-11 tida på morgen(etter frokost) og til i 9 tida på kvelden(UTEN DEKKEN!)...da får hun foret sitt, står inne hele natta...og blir sluppet ut på morgen ijeen... jeg bor i Nord-Norge og det er sinnsykt værhardt "der oppe" ;/
Beitet er STORT(!!), har ikke annet å si...!! det er masse gress, greiner...å kjempestort...vi har alle hesten stående sammen (9 hester)...:)
Å for di som mener arabere er "pyntehester" så tar dere feil!, for det er allsidige ridehester som slettes ikke stresser seg opp bare di ser en sau, stein, papir eller noe annet...! Det finnes selfølgelig noen eksemplarer som skvetter og er overnervøse...men det kan da vell finnes en skvetten og overnervøs fjording også?
Det var alt æ hadd å si :)

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2003 :  19:06:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
hallo du
jeg er helt enig
jeg var å prøvde en araberhoppe, hun var stresset antageli p.g.a at hun hadde gått med føll og ikke blitt ridd på lenge, det ble ikke hun jeg har på fôr, det ble en LAT fjordhoppe, men tilbake til saken....
den araberhoppa kunne går i skog og kratt uten problemer, den sto ute hele sommeren og dagene å vinter'n uten dekken....
jeg er en av de som mener at man skal ikke dømme hesten før du kjenner den!!!!!!!!!

Laura på Trana, ikke Lø.... å hun er ikke i skyggen av noe annet en et tre!!!!!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.