hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lærstøvler fra Börjes
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Lærstøvler fra Börjes
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  17:02:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg trenger nye lærstøvler, skal kun ries med i ridehall, men både sprang og dressur.

Har ikke ubegrenset med penger, har derfor sett på http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H
LÄDERSTÖVEL DERBY fra Børjes Tingsryd.

Noen erfaringer med disse? Evt. andre forslag?

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/04/2006 :  18:04:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tjaaa, jeg har et par Cavello lærstøvler i str 39 som er blitt for trange i leggen til meg. Hva nå det kan komme av...?

Hvis du er interessert så send meg en melding
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  18:41:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Jeg også er nysgjerrig på de ridestøvlene.
Noen som har dem?

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  19:53:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har lærstøvler av merket Derby, men syntes ikke dem lignet på Börjes sine, men hvis det skulle være noe lignende så er jeg superfornøyd med mine! Mine var endel dyrere, men Börjes pleier jo være ekstremt billig da ;)
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  22:22:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tjaaa, jeg har et par Cavello lærstøvler i str 39 som er blitt for trange i leggen til meg. Hva nå det kan komme av...?

Hvis du er interessert så send meg en melding

Opprinnelig postet av Birre

Det blir nok litt for stort;) *småfot*
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 23/04/2006 :  23:18:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Tja, du har vel fått mer muskler i leggene da...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/04/2006 :  23:31:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Tja, du har vel fått mer muskler i leggene da...

Opprinnelig postet av carambee

Det var vel heller røykestoppen... La på meg fra 57 kg til 70 kg på 3 mndr. DET ble dyrt det! Måtte jo ha ny garderobe...
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 24/04/2006 :  13:01:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Åj! Billigere å røyke da
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  13:54:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg har et par Petrie lærstøvler, de er kjempegode i dressur! Anbefales
De går an å hoppe med også, men hvis de er så høye som dressurstøvler skal være, får man litt vondt bak kneet, fordi kanten kommer oppi..!

Men de er kjempegode!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Jenny&Quine

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  17:51:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har et par Equi Comfort støvler fra Skoies. De er skikelig myke og gode med elastikk langs glidlåsen, passer bra til både sprang og dressur.

Men jeg har et spørsmål!! Er det noen her som har bestillt fra Börjes her? Hvordan funker det? Er det dyrt? Hjelp! Tror det har vært tema før men fant det ikke...

Klem Jenny
Gå til toppen av siden

ennergårdsfreja

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  10:13:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte Derby støvlene fra Børjes i fjor høst og er fornøyd til nå De er noe stive i læret når de er helt nye, men ved smøring og bruk blir de bare bedre og bedre. Jeg bruker dem ikke til daglig, men på kurser o.l Syntes de er helt OK når man tenker på prisen.
Når jeg bestiller fra børjes har jeg betalt ca 120,- i porto og ikke noe toll.
Og det har tatt ca 2 uker til varene er på posten.

Hilde
Gå til toppen av siden

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  21:05:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kjøpte Derby støvlene fra Børjes i fjor høst og er fornøyd til nå De er noe stive i læret når de er helt nye, men ved smøring og bruk blir de bare bedre og bedre. Jeg bruker dem ikke til daglig, men på kurser o.l Syntes de er helt OK når man tenker på prisen.

Hilde

Opprinnelig postet av Ennergård

Hva bruker du når du smører dem? Lærbalsam eller salsåpe?
Gå til toppen av siden

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  21:07:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Men jeg har et spørsmål!! Er det noen her som har bestillt fra Börjes her? Hvordan funker det? Er det dyrt? Hjelp! Tror det har vært tema før men fant det ikke...

Klem Jenny

Opprinnelig postet av Jenny&Quine

Jeg betaler 106, 50 i porto. Prisene blir oppgitt i NOK, og er inkl moms. Varene blir ikke fortollet.

Myyye billigere enn hööks altså:)
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  21:37:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hilde

Opprinnelig postet av Ennergård

Hvordan er størrelsen på de? Bruker du normal størrelse, eller må du opp/ned? Hvor er de stive? I skaftet? Hva med foten? Jeg har noen dumme føtter som alltid får gnagsår....

Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 02/05/2006 :  14:44:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke sikker på det med toll siden det er en stund siden jeg bestilte fra borjes, men ekeberg hesteutstyr i sarpsborg selger hele borjes sortemanget til samme lave priser og der betaler du ikke toll. Det går helt fint ann å få varebe sendt i posten...
A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  19:07:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er IKKE toll fra Børjes (-: Kun porto
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.84 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.