hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Longeringsgjordt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Longeringsgjordt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  01:09:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Ser etter longeringsgjordt nå, men syntes alle er så dyre (Koster vel egentlig normalt mye, bar jeg som har lite penger) Noen som vet om noen billige? Og hva slags burde jeg kjøpe? Sån man finner på hooks (http://www.hooks.no/butik/default.asp) eller en lignende som man finner her på HM på auksjoner (for de som har sett dem)?

Edit: Kan jeg heller bare kjøpe en line til å bruke salen istede for loneringsgjordt?

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 22/04/2006 01:15:44

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  01:37:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Salen kan brukes. Fest bare longelinene gjennom stigbøylene. Er kanskje ikke like godt, men funker bra. Eller så kan du sjekke ut på www.horze.no mulig de har noe der. Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 22/04/2006 :  10:00:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en fra horze som kostet 200kr. Har ikke prøvd den ennå, så jeg vet ikke hvordan passformen er, men den bærer preg av å være billig Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  11:39:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den hooks har er ganske bra.. Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  11:57:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Tror jeg skal kjøpe den fra horze Hadde den fra hooks på gamle hesten mn, og den er veldig bra, men også ganske dyr
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 22/04/2006 :  12:45:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte en pakke med longeringssett på Hööks, men vet ikke om de har den ennå. Tror jeg betalte 700 kr for gjorten, linen, "den der grima jeg aldri husker hva heter", innspenningstøyler og en pose til å ha det i.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 22/04/2006 :  12:58:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kjøpte en pakke med longeringssett på Hööks, men vet ikke om de har den ennå. Tror jeg betalte 700 kr for gjorten, linen, "den der grima jeg aldri husker hva heter", innspenningstøyler og en pose til å ha det i.

Opprinnelig postet av lino

Jeg har selv tittet på den pakken og syntes den var helt grei til en billig penge. Utstyret er nok ikke av det beste man kan få, men for mitt vedkommende er det ofte økonomien som teller.

"Den der grima" heter kapsun, og jeg bruker alltid den når jeg longerer.

Personlig synes "billigvarianter" ofte er helt greit, og longeringsgjord i web er det jeg bruker. (189,- på Felleskjøpet).
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  13:00:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kapsun du mener lino?

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 22/04/2006 :  13:44:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ja, kapsun, ja. Bruker den også, men husker aldri hva den heter.
Hadde ikke sett en før jeg kjøpte den (hadde ikke longert særlig mange hester heller) og skjønte ingenting av hvordan den skulle sitte. Men da jeg fant ut av det så jeg at den er ganske praktisk.

Synes pakken var helt grei, som Birre sier, sikkert ikke fantastisk kvalitet, men det fungerer til mitt bruk.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  12:11:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Hei du:)
Jeg har og lenge vært på jakt etter en god longeringsgjord og har endelig funnet den!

Jeg kjøpte den på myone i sverige på (nordby kjøpesenter)
Den er svart med pus både over rygg og under magen samt store fine messingringer her og der. Kan stilles inn på begge sider, er kjempegod og myk. og kostet bare 345 svenske

Anbefales for de som har planer om sverigetur

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.