hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spongreip
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Spongreip
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lopke

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  00:38:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var en annen flittig bruker her på MIX som fikk meg på ideen med spongreip av metall.. eller noe sterker materiale enn plast.
Har knekt en allerede og flere sikkert på vei. Er vist ikke den eneste..

Noen som har sett disse??

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  00:48:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Ikke sett annet enn de gamle møkkagreipene fra 1970 tallet... Disse var å veldig skarpe... Bestefaren min fortalte om en kamerat av seg som sa -"kast hit greipa"... Han gjorde d ikke igjen... Stod rett gjennom foten og i bakken...
Skulle fantes noen med avrundet tupp i feks. aliminium... Hadde vært genialt... Ta patent? Hilsen storforbruker av plastgreip...

Redigert av - Masterpiece den 24/04/2006 00:55:53 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  07:54:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det finnes forsjkellig kvalitet på plastgreip altså,om du ikke finner av metall.
noen brekker bare du ser på dem,mens andre tåler"alt"

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 24/04/2006 :  10:11:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet at de har et greip på FK her på Ringerike og Modum som er av metall, selve greipet er rødt og skaftet er av tre.Fant ikke bildet av det,men det skal visst kunne brukes både i stallen og på gårdsplass,og tåle det!Jeg holder meg til plastgreip siden jeg er helt kylling i ryggen og må ha et lett et.
Ride with the wind Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 24/04/2006 :  13:00:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Har aldri vært borti greip av metall som har samme utforming som de i plast. Jeg takler ikke de gammeldagse av metall. Tunge, og umulig å "sile" flisa for å få vekk småbærsjene.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  13:49:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
På stallen er alle greipene metallgreip. De er utrolig tunge og vonde å måke med, jeg klarer det ikke. Heldigvis har jeg mitt eget plastgreip i skapet, Fiskars kjøpt på FK-butikken, og det er kjempebra! Har holdt utrolig godt i ca 2 år (bank i bordet), eneste er at jeg har brukt det så mye at taggene har blitt litt korte. Men jeg har et nytt hode/fot i skapet i tilfelle det ryker
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  16:00:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Onkelen min selger disse(eller han tat de inn på bestilling ihvertfall), men hva det heter der han betiller varer fra er jeg usikker på... Er ca et år siden jeg hørte med han, men regner med at de fortsatt blir ført. Har ikke et sånt selv, men de er herlige og møkke med... Mye mer solid =) butikken hans het ove's farve og interiør i hvertfall... hjelper deg sikkert veldig lite men...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/04/2006 :  17:07:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan du høre med onkelen din om han fører metall-greiper fremdeles? Eventuelt legge inn et bilde av de? Umulige å få tak i fra Norge, og ulovlig å importere fra utlandet pga de kan gå som "farlig gods" mener jeg....
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  17:44:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kan du høre med onkelen din om han fører metall-greiper fremdeles? Eventuelt legge inn et bilde av de? Umulige å få tak i fra Norge, og ulovlig å importere fra utlandet pga de kan gå som "farlig gods" mener jeg....

Opprinnelig postet av TORHILD

der var du jo
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/04/2006 :  20:50:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du har ventet i spenning nå på om jeg ville følge opp tråden c")
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  20:51:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du har ventet i spenning nå på om jeg ville følge opp tråden c")

Du er litt av en Sherlock du Torhild
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/04/2006 :  21:03:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hi hi hi.... Tenk meg og deg en kveld med litt å drikke, kjevene hadde nok hoppet ut av ledd pga all pratingen! (og gubbene hadde fått vondt i ørene og gått og lagt seg....)
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  21:09:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hi hi hi.... Tenk meg og deg en kveld med litt å drikke, kjevene hadde nok hoppet ut av ledd pga all pratingen! (og gubbene hadde fått vondt i ørene og gått og lagt seg....)

det er ofte planen det... de forstår likevel ikke så mye om det jeg liker å prate om.. vi får ta en kveld med masse rødvin!!
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  21:22:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kan jeg gjøre veit du... Ser han vel om noen dager regner jeg med.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  22:06:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
I dag brakk jeg enda et blad, så ring onkelen din fort!!!! *GRRRRR!!!!* Jeg klikker snart! 5. bladet på kort tid.... =(
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  22:33:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Hvis dere er litt forsiktige når dere måker så ryker sikkert ikke greipene så fort Hihi, ikke bli sure da
Jeg skjønner ikke at dere klarer å måke med de tunge greipene jeg, er det bare jeg som er svak eller?? Forresten så tror jeg de selges i Norge siden vi har de på stallen...

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.