hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kranglefanter?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kranglefanter?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Mie Ulrika

Skrevet - 21/04/2006 :  12:24:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg synes det er viktig at folk skal få si hva de mener og at man skal ha en diskusjon.

Men jeg synes det er noen folk her inne som peker seg ut med at de kommer med usaklige komentarer, legger svar på emner de ikke er interessert i som ikke handler om emnet og det virker av og til som om de prøver å misforstå mest mulig å lese andre oppfatninger inn i det folk har skrevet.

Det synes jeg ikke er spesielt god forum oppførsel....

Noen mennesker her virker som de er ute etter å " ta deg" og sånnt synes jeg man skal holde seg for god for....

Jeg prøver alltid å skrive innleggene mine slik som jeg selv ønsker å få svar... Det synes jeg alle skal ha i tankene!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 21/04/2006 :  12:39:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med deg, å skrive slik en selv ønsker å få svar er en fin regel :)
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 21/04/2006 :  13:09:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  16:17:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En kan si mye om paranoia, men det at en kanskje til og med har fått diagnosen betyr ikke at noen IKKE er ute etter en. Som noen sa en gang; en kan aldri bli FOR paranoid.

Dessuten er det selvfølgelig MEG alle er ute etter, så slapp av.

Line.

Opprinnelig postet av Cowgirlchris

*Renatepusterlettetut*

Det er jammen godt du sier det Line, jeg har nemlig hele tiden trodd det var meg alle var ute etter

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  16:33:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
har ikke vert her noe lenge, og har ikke(heldigvis) vert borti noe "dritt"

Har hørt at hvis jeg er i dårlig humør så blir jeg spydig(dette i vireligheten altså) jeg må bare beklage vis jeg blir spydig innpå her og. Det kommer ivertfall IKKE til og være meningen.

Er det virkelg noen som har blitt kalt dyremishandle osv innpå her?

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  17:47:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Jeg syns miljøet på mix'n i grunn er ganske bra. Det har vært bedre, men jeg blir ikke trist og nedrykt å være innpå her. Jeg har merket som noen andre nevnte at enkelte av "gjengangerne" har begynt å svare mindre og mindre, noe som er trist. Har lært så mye av dere.

Jeg er kanskje en sånn person som lærer og ikke lærer bort. Svarer også på en del tull - som jeg vet så innmari godt. Men i løpet av mitt år på mixen har jeg lært så utrolig mye som er nyttig å vite.

Ang krangling så syns jeg noen kan være litt kvasse. Jeg prøver alltid å svare på ting hyggelig for jeg vet selv hvor lite lyst jeg har på å få et svar som er rettet mot meg som er kvast.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Sarha

Skrevet - 21/04/2006 :  18:52:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=2005

http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=11311

Her er to meget gode eksempler på hvor ille en debatt kan bli.
Hvor nedlatende og "stygge" enkelte blir for å få fram sitt syn.
Synes disse 2 emnene sier mye om hvordan det til tider blir her inne på MIX.
Så om enkelte ikke har begge føtter godt plantet i den virkelige verdenen, ja da skjønner jeg at enkelte blir nedtrykt av MIX.

Mitt syn på MIX er at det er en ok plass å dele meninger og ideer.
Er ikke her så ofte, og debatterer ikke særli aktivt.
Men titter innom debattene når jeg er på siden.
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  22:08:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Miljøet her inne er jo ikke så ille, er noen debatter som har gått litt over streken, men folk må jo få lov å krangle litt! Ingen som ta skade av det. er man uenig så er man uenig og man skal stå for det man mener. At folk blir irriterte og oppgitte når de er totalt uenige med noen er MENSKELIG. Hvis dere syntes en debatt er ille er det bare og styre unna.
Sytes det er verre når det blir personuthengig, sarkasme og spydighet til de grader. Det er jo ikke så hyggelig.

Syntes det er veldig koslig her inne jeg

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  23:19:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hadde vært kjedelig om alle var enige ...
så litt uengigheter vil det alltid bli, og noen emner er litt hetere å diskutere enn andre..
men syns ikke miljøet er noe dårlig for det, liker meg veldig godt her inne..
føles som om jeg er godtatt her inne, ingen som har slengt stygge kommentarer til meg så ;)

Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  20:52:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Synds dere det kan bli litt "heit" inne her, så kom til singsås...
Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  20:58:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva er singsås?? Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/04/2006 :  21:02:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hva er singsås??

Opprinnelig postet av Lopke

Et sted for kranglefanter...?
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  21:03:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hva er singsås??

Opprinnelig postet av Lopke

Et sted tror jeg.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  09:42:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Singsås er et sted, faktisk rett ved der Pappa er oppvokst;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 25/04/2006 :  12:19:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er merkelig, men jeg tror det er folk her inne som ikke har spesielt mye selvinnsikt. Utifra hva jeg skrev over så burde de kanskje føle seg litt truffet, men det gjorde de tydligvis ikke.
Kjære alle dere som svarer usakelig på innlegg, som går inn på forum der de tydligvis ikke er interessert i feks grenen forumet handler om, kunn for å kritisere (virker det som).

Jeg har ikke noe imot diskusjon, eller at folk har forskjellige meninger om ting... men å komme med personangrep og usakelige komentarer som kunn virker sårende det synes jeg folk burde holde seg for gode til.
Som jeg har sagt før; svar andre slik du selv ønsker å bli svart!

Dette forumet er en kjempepositiv ting! Det er supert å ha et sted du kan gå å spørre om ting du er usikker på eller rett og slett snakke om litt av hvert, finne nye venner med samme interesser som deg.
Så hvorfor føler jeg da at mange svar bærer preg av en veldig barnslig mentalitet. Som da du gikk på ungdomsskolen og hvis du ikke likte den musikken andre likte så var du dust!!! Hva er det for noe la folk formulere seg slik de vil å like det de vil og slutt å alltid tro det værste om det de skriver.
Ha en "open mind" !

Så vær så snill, kan ikke folk tenke før de svarer og vær litt hygelige med hverandre! Det er tydligvis folk her som føler seg truffet!

Nå er preknen over for i dag
Husk at hestemiljøet har rykte på seg for å ha dårlig miljø (mange jenter på samme sted = Baksnakking) og prøv å gjøre noe med det!!
Ikke bare her inne men på stallen din også!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.