hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Limfabrikk"?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 "Limfabrikk"?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  14:36:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg er ikke jo ikke 100% sikker på dette, men det var det jeg fikk høre at skjedde med den gamle hesten min iallefall.

og det det er jo sant at hest ikke er naturlig mat for hest. men det er jo heller ikke naturlig for fisk å bo i store mærer (som oppdrettslaks gjør), og disse fiskene fores spesielt, foringen blir nøye overvåket og justert etter alder og størrelse for at de skal vokse fortest mulig. så da kan det jo være at de blir foret med noe som ikke er helt naturlig for for de, for at de også skal vokse fortere...?

og ang unaturlig for for fisk. til akvariumsålen min har jeg frosset oksehjerte å fore med. dette er jo ikke heller ikke naturlig for for en fisk, men det selges i dyrebutikken og ålen liker det, og det gir den den næringen den må ha.

men jeg har ikke spesielt god greie på dette...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  15:25:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Dr_ag_on_86: Oksehjerte er så vidt jeg vet rene proteiner, men helt klart ikke noe fisken finner i sitt rette element.

Syntes bare det hørtes voldsomt ut med hest i fiskefôret. Men på den andre side så visste jeg ikke at fisk liker gulrot, agurk, squash, paprika osv. heller, før jeg faktisk begynte med fisk (går med noen 'gurker her pr. måned, ja).

Men dette ble OT.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.