hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - DØLEHESTENS VENNER
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 DØLEHESTENS VENNER
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

stall grønli

Skrevet - 24/04/2006 :  09:34:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Er du dølehest entusiast, men har ennå ikke fått med deg at det finnes en medlemsklubb for oss?
Det gjør det nemmelig, nå har laget skiftet navn til DØLEHESTEN.
Det kommer 2-3 mdl blad i året, fullspekket med alt du kan tenke deg av stoff om dølehesten. Masse fine bilder, resultater fra alle utstillinger, annonser og innlegg fra leserne.
Dette er virkelig å anbefale for deg som liker dølehesten.
Prisen på et mdlskap er kr 400.- for enkeltpersoner, da får du en egen dølehestkalender med på kjøpet.
Flere opplysninger finnes på www.dolehesten.no (om jeg ikke tar feil..)
Ellers kan du bare ta deg en tur innom gjesteboka mi, så kan jeg gi deg navn og tlfnr om du har lyst å melde deg inn

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  14:58:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Litt OT, men finnes det ingen relultater fra NM for deølehest 2005? Skulle gjerne visst litt mer enn bare hvem som vant...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 24/04/2006 15:20:20 Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 24/04/2006 :  16:58:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Hei Helle dette var jeg på utkikk etter også fant ingenting på nettet men i det nest siste bladet arbeidshesten står resultatlisten!
http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 25/04/2006 :  08:54:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det står alt om resultatene i mdlbladet til Dølehesten også. Jeg kan godt kopiere dem, å sende det i posten til deg/dere om det er ønskelig?
Send med en mail/sms med postadr om det er ønskelig, så kan jeg fixe det (Mailadr/tlfnr står på vipen min)
Gå til toppen av siden

Supermaja

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  09:35:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Se på siden for landslaget for dølehest. Lå vel inne der?
Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 25/04/2006 :  12:55:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
OI beklager blandet litt her. I det siste Dølehesten bladet finnes resultatlisten fra DølehestNM.
Resultatlisten fra NM i bruksjøring (for alle) derimot står i det nest siste nr av bladet Arbeidshesten.

http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  15:02:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Se på siden for landslaget for dølehest. Lå vel inne der?

Opprinnelig postet av Supermaja

Jeg fant bare vinneren der...

Kopi av melding:
Det står alt om resultatene i mdlbladet til Dølehesten også. Jeg kan godt kopiere dem, å sende det i posten til deg/dere om det er ønskelig?
Send med en mail/sms med postadr om det er ønskelig, så kan jeg fixe det (Mailadr/tlfnr står på vipen min)

Opprinnelig postet av stall grønli

Det hadde vært supert! Mailen min.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.