hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor står fjordingshingstene til "tjeneste" i somr
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Hvor står fjordingshingstene til "tjeneste" i somr
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

jalla

Skrevet - 12/04/2006 :  23:18:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som vet om eller har en liten oversikt over hvor godkjente fjordingshingster står til avltjenester i sommer? Utstillinga på Nordfjordeid i mai har sikkert mange gode kandidater, men jeg vil gjerne undersøke de som er på "markedet allerede". De bør være stasjonert i nærheten oppland eller Oslo/Akershus da jeg vil ha naturlig bedekking, ikke inseminering.

Åpen for alle forslag, men "planen" er en mere ridehestaktig fjording. Bilde av hoppa kan ses på vipen min.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  23:29:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hjellar? Han skal gå i Veodalen..

Ellers skal det komme en 'hingstekatalog' med oversikt over alle 'brukbare' hingster snart.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  01:32:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Ja det kommer hingstekatalog snart, men veldig mange hinster vil ikkje bli avklart kor skal stå henne før etter hingsteutstillnga på Eid i mai. Mykje blir avklart i løpet av dei dagane.

Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 13/04/2006 :  10:24:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvilken helg er utstillinga? Håper på å ta meg fri fra stallen og dra vestover for å se.

Men jeg vurderer å bruke Gårdens Tico, venninne av meg som eier han og han blir antaglig stående i Oppland. Allefall deler av sesongen.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  10:36:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Utstillinga er 4.-6.mai.

Gårdens Tico? Tja. Jeg ville ha vurdert andre hingster foran han, men om du synes han og hoppa di passer sammen så er det vel greit..

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 13/04/2006 10:36:46 Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  12:55:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Midthordaland: http://www.mhfjordhestlag.org/hingst.htm

Nedre Buskerud: http://www.nbfl.no/hingster.htm (litt usikker på denne)

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.69 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.