hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hundeforum på hestemarked?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 hundeforum på hestemarked?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Minelly

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  11:53:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMinelly  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMinelly  Svar med kopi av melding
Hadde det vært ok å hatt et hundeforum her inne også?
Jeg tenker siden det er mange som har hest som også har hund,så kunne det jo vært greit å kunne prate om det også.

Et lite,lite forum bare med "hund"..

Eller holder vi oss kun til hest her:) ?

Hva synes dere?unødvendig?

http://www.halsband.piczo.com

Flokus

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  11:56:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nødvendig .. Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  12:02:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det finnes mange andre fine sider som kun handler om hundehold,f.eks. Canis,så jeg synes ikke det er nødvendig. Gå til toppen av siden

Minelly

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  12:10:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMinelly  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMinelly  Svar med kopi av melding
det er jo det jeg mener..det er bra med canis,men jeg tenkte det kunne vært greit å hatt et lite her med dagligdagse spørsmål o.l
så slipper man å registrere seg mange plasser for å spør om enkle ting:)

http://www.halsband.piczo.com Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  12:22:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Just det! Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 11/04/2006 :  13:45:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja.. dette er jo en hesteside da. Jeg ser ikke på det som noen nødvendighet, men så har jeg ikke hund heller da Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  13:47:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

JA til hundeforum hehe

Har noen spørsmål ang hund i forhold til stallen ol, så det hadde passa godt:-p
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  13:52:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Det syns jeg ikke noe om, dette er et hesteforum og ikke et hundeforum. Finnes mange dyreforum der ute.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  14:09:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvis man har spørsmål ang hund så går det ann å legge det inn under "mellom himmel og jord". ser ikke nødvendigheten med eget hundeforum.
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  14:15:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tror ikke det er nødvendig. Spørsmål om hunder kan vel postes i andre forum her, f.eks. mellom himmel og jord.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  14:22:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg hadde syntes at det hadde vært litt morsomt jeg da, hundene i hesteverdenen liksom...
på canis.no osv, er det jo all slags folk, men på hestemarked er det jo liksom hestefolk;)
også blir det jo litt kjedelig hvis `mellom himmel og jord` blir bombardert med hundediskusjoner.
JA til hundeforum;)

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

*Birdy*

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  14:36:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da måtte man jo nesten ha hatt et eget katte forum også da. Er sikkert like mange her inne som har katt.

Også blir det kanin, fugle, akvarie osv osv

Gå til toppen av siden

Minelly

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  15:57:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMinelly  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMinelly  Svar med kopi av melding
hest og hund..passer i sammen det da.

De fleste har jo hund som er med i stallen o.l.

Vi trenger ikke dra inn katter og kaniner.

http://www.halsband.piczo.com Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  15:59:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Men hund er jo et kjæledyr på samme måte som en katt eller en kanin.
Vet om flere steder som har både katter og kaniner i stallen.

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 11/04/2006 16:10:36 Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  16:08:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
tar du med deg katten du har hjemme bort til stallen ina?eller kaninen din for den saks skyld.
jeg vet om mange staller som har katter og kaniner også, men jeg synes likevel ikke at det helt kan sammenlignes.

hadde jo vært litt morsomt å høre om hvordan hundene og hestene reagerer på hverandre og hvordan det er å ha dem med på tur.

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  16:12:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
susanne: Jeg har ingen av delene, så nei det gjør jeg ikke. Men jeg har vært i flere staller hvor det har vært katter som går fritt (stallkatter) og kaniner. Men det er jo ikke alle som har med seg hunden sin i stallen. Jeg ser ingen sammenheng mellom hund og hest annet enn at de begge begynner på H og er dyr.

edit:

Kopi av melding:
hadde jo vært litt morsomt å høre om hvordan hundene og hestene reagerer på hverandre og hvordan det er å ha dem med på tur.

Er jo bare å lage en tråd om dette, trenger jo ikke et underforum som heter hund for dette.

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 11/04/2006 16:13:55 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.