hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hundeforum på hestemarked?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 hundeforum på hestemarked?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  16:21:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jepp, det holder å opprette en bikkjetråd på f.eks. diverse eller mellom himmel og jord.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  16:38:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hest og hund..passer i sammen det da.

De fleste har jo hund som er med i stallen o.l.

Vi trenger ikke dra inn katter og kaniner.

Opprinnelig postet av Minelly

Snøballer skal smelte i... før jeg blir bundeeier,men kattene er like viktige som hestene...
Hest og hund er ikke mer naturlig for meg enn hest og katt!!

Nina-skyter rygg og freser.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  16:58:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hi hi hi... hun tenkte vel på at det er en del som rir på tur med hundene sine... eller? Jeg har gjort det mange ganger, veldig koselig og det virker som hestene synes det er gøy også. Nå er jo hunden min nesten like stor som minste ponnisen da(-:
MEN synes også det holder med en "mellom-himmel-og-jord" tråd.
Har 2 katter også, er veldig glad i alle dyr men tror det holder med hest her inne?
Mvh Helen

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Minelly

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  17:02:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMinelly  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMinelly  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jepp, det holder å opprette en bikkjetråd på f.eks. diverse eller mellom himmel og jord.

Opprinnelig postet av Mari^_^

det var jo det jeg ville frem til:)

Jeg mener ikke at kattene ikke er viktig(har selv katt)
Det jeg mente var bare at det kunne vært en ide å hatt en liten tråd som kun er for hund.Ikke et helt forum.

Men det var bare en ide:)

http://www.halsband.piczo.com Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  18:21:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Thh..

Hunder har ikke mer med hester å gjøre enn katter, kaniner, traktorer, gjødselspedere og alt det andre man -kan- finne på en gård eller et stallanlegg.

Nei til hundeforum.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  20:37:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
De som vil preike om hund kan spørre/diskutere på canis, snikk-snakk, eller hundesonen.
Her inne kan vi holde oss til hest stort sett synes jeg.

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

*Birdy*

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  00:38:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dyrenett har både hunde og hesteforum.

Er jo veldig mange staller som har som flere skriver her katter og kaniner i stallen. På stallen min er det begge deler. Stall katten er en underlig skrue som man gjerne kunne diskutert oppførselen til.
Plasker med labben i vannbøtta til hestene, gnir seg mot hestebeina. Ligger over krybbene mens hestene er inne, ligger gjerne under hesten eller rett ved når man børster og skal alltid være der det skjer.
Hestene biter tid til ofte etter han siden han kommer å klatrer ved krybbene når de spiser og han flytter seg nesten ikke. Sitter han i gangen og man prøver pent å flytte på han ved å bruke beinet og skyve han vekk kan han finne på å bite og klore om han er i rett humør. Men ellers er han bare helt herlig, skikkelig kosgutt. Men vi har ikke funet noe navn til denne rakkeren enda da.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  01:01:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja til eget ekorn forum!

Neida.

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 12/04/2006 :  01:11:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Egen tråd til hund, gjerne for meg

Men hvet ikke om det er her på HM du finner de som har mest greie på hunder da...

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  02:44:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Dette er et forum for hest, ikke hund. Hvis dere vil diskutere hund kan dere vel lage en tråd på "mellom himmel og jord"?

Som en nevnte lenger oppe her, blir det hund, tar det ikke lang tid før det blir katt, kanin, fugl, akvarie, osv!

La nå HESTemarked være for hester!

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  11:23:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

(...)

hvorfor laget du ikke bare en tråd om hunder istede for å begynne å diskutere om vi skulle lage et eget hundeforum.?

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Minelly

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  12:39:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMinelly  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMinelly  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

(...)

hvorfor laget du ikke bare en tråd om hunder istede for å begynne å diskutere om vi skulle lage et eget hundeforum.?

Opprinnelig postet av *Ina*

Tenkte jeg bare skulle spørre om folk synes det var greit jeg:)

http://www.halsband.piczo.com Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  13:01:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe. Artig. Tror reaksjonene ikke hadde kommet hvis du bare hadde startet en tråd på mellom himmel og jord som du mente. Det virker jo i bunn og grunn som om folk er enige i det. At ordet "tråd" ble forvekslet med "forum" har jo kommet godt frem nå, da folkens.

Bare start en tråd, du, så får den som vil starte en annen med katt, flodhest eller hva det måtte være. Men legg det på "mellom himmel og jord". Dette "diverse" forumet er ment for diverse om hest.
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  14:21:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hva med å heller lage et "Kjæledyr forum" da, der man kan diskutere hunder, katter, marsvin, hamstere, fisker, chincillaer, slanger osvosvosv?
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  14:33:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva med å heller lage et "Kjæledyr forum" da, der man kan diskutere hunder, katter, marsvin, hamstere, fisker, chincillaer, slanger osvosvosv?

Opprinnelig postet av Wenche=)

og ekorn..

Det holder kanskje bare med en tråd? Men det var kanskje litt lurt, å ha et lite 'andre dyr' forum under snikk-snakk eller noe..

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.